Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124532/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00138498/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00152038/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00158416/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont Falochronu Wschodniego w miejscowości Rowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chrzanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umgdy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont Falochronu Wschodniego w miejscowości Rowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbf60bc2-bbe4-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092478/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont Falochronu wschodniego w Porcie Rowy wraz z konstrukcją tłumiącą falowanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rybactwo i morze2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124532/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.371.20.2022.ASz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8184259,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zadania jest remont Falochronu Wschodniego w miejscowości Rowy.
1.1 Falochron Wschodni wraz z głowicą stanowi element osłonowy wejścia do Portu w Rowach, jest zlokalizowany prostopadle do linii brzegu i stanowi jednocześnie obudowę ujścia rzeki Łupawy do morza. Stan techniczny ww. falochronu ocenia się jako zły, w związku z powyższym na falochronie wprowadzono ograniczenia eksploatacyjne.
1.2 Przewiduje się wykonanie następujących robót remontowych na falochronie:
1) naprawa ustroju nośnego – wymiana elementów konstrukcyjnych;
2) rozkucie istniejącego oczepu;
3) wbicie stalowej ścianki szczelnej wraz z robotami towarzyszącymi;
4) uzupełnienie materiału zasypowego pomiędzy wykonanymi ściankami wraz z zeskaleniem uzupełnionego materiału;
5) wykonanie nowego oczepu w miejsce rozkutego;
6) wymianę zdegradowanych elementów drewnianych i stalowych systemu cumowniczoodbojowego;
7) wymianę istniejącego oświetlenia na nowe;
8) wymianę oraz uzupełnienie drabinek wyjściowych – zgodnie z obowiązującymi przepisami;
9) wymianę innego wyposażenia – np. poręcz.
1.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, w załącznikach 10 - 12 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45243200-4 - Roboty budowlane w zakresie falochronów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6637206,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8144030,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6637206,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AARSLEFF Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011994911
7.3.3) Ulica: Aleja Wyścigowa 6
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-681
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty za wyjątkiem robót kafarowych. Nazwy podwykonawców nie są znane. Zgodnie z treścią zawartej umowy, przed przystąpieniem do wykonania danej części umowy z udziałem Podwykonawcy, niezależnie od innych obowiązków umownych, Wykonawca każdorazowo podaje nazwę tego Podwykonawcy (zgodne z danymi rejestrowymi) oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi (imię i nazwisko osoby kontaktowej, nr telefonu oraz e-mail). Wykonawca musi zawiadomić Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6637206,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przeprowadzenie szkoleń dla studentów spec. "Energetyka odnawialna" i studentów spec. ,,Bezpieczeństwo logistyki projektów energetyki odnawialnej".
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- "Remont dachu Auli Głównej budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ NA POTRZEBY ODDZIAŁU NEUROLOGII SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Dostawa zwalniaków hydroakustycznych (20 szt.) wraz ze sterowaniem (2 szt.) i oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.