Og³oszenie z dnia 2025-05-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup koparki ko³owej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Powiatowych w Lipnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910870142
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 287 2046
1.5.8.) Numer faksu: 54 287 3249
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdplipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.lipnowski.powiat.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup koparki ko³owej”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6aa29868-3fa6-496c-bcd0-2e9eabe417f0
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00240350
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00008628/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i dostawa koparki
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6aa29868-3fa6-496c-bcd0-2e9eabe417f03.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki (wykaz poszczególnych dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu oraz ich forma, sposób sporz±dzania i przekazywania zosta³y okre¶lone przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ).
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
5.10. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
6.W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. w zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7.12. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8.15. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, ¿e :
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarz±d Dróg Powiatowych w Lipnie reprezentowany przez Dyrektora ZDP w Lipnie. mo¿e Pani/Pan siê z nim kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: listownie na adres siedziby: ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno, e-mail: sekretariat@zdplipno.pl, tel. (54) 287 20 46.
2. W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz przys³uguj±cymi Pani/Panu w zwi±zku z tym uprawnieniami mo¿na kontaktowaæ siê z wyznaczonym w ZDP w Lipnie Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: iod@zdplipno.pl.
3. Zarz±d Dróg Powiatowych w Lipnie bêdzie przetwarza³ Pani/ Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO tj. w celu prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Zakup koparki ko³owej” oraz zawarcia umowy na to zadanie . Przetwarzanie danych osobowych na podstawie przepisu prawa lub zawartej umowy nie wymaga uzyskania zgody osoby, której dane dotycz±, przy czym dane te mog± byæ przetwarzane tylko w celu i zakresie , w jakim zosta³y pozyskane.
4. Pani/Pana dane mog± byæ udostêpniane innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a tak¿e na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawar³ umowê powierzenia przetwarzania danych w zwi±zku z realizacj± us³ug na rzecz administratora tj.:
dostawcy us³ug IT oraz oprogramowania u¿ytkowego,
firmy ¶wiadcz±ce us³ugi prawnicze, doradcze, windykacyjne.
5. Dane osobowe przetwarzane przez Zarz±d Dróg Powiatowych przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji celu dla jakiego zosta³y zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji okre¶lonymi przez ustawy kompetencyjne lub ustawê z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postêpowania administracyjnego i ustawê z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
6. Zgodnie z przepisami prawa przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo dostêpu do swoich danych;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usuniêcia danych lub ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Osoba, której dane s± przetwarzane na podstawie zgody wyra¿onej przez tê osobê ma prawo do cofniêcia tej zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-12.252.3.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup koparki ko³owej o nastêpuj±cych parametrach:
Opis Wymagania
Producent
model
Rok produkcji Nie starszy ni¿ 2008
Przebieg nie wiêkszy ni¿ 13000 mtg
Producent maszyny jest jednocze¶nie producentem silnika wymagane
Masa eksploatacyjna 16,0 t – 20,0 t
Silnik o pojemno¶ci 5,0 - 5,7 litra
Silnik o mocy 100-115kW
Lemiesz z przodu wymagane
Podpory z ty³u wymagane
£y¿ka kopi±ca standardowa wymagane
Opony bli¼niacze 10.00-20 wymagane
Wysiêgnik dwuczê¶ciowy min. 5 m wymagane
G³êboko¶æ kopania minimum 5,1 m
Zasiêg na poziomie gruntu minimum 8,5 m
Szybkoz³±cze hydrauliczne (12-20 t.) wymagane
Tiltotrator do koparek o masie 14,0 - 20,0 t. wymagane
Uk³ad hydrauliczny -Pompa g³ówna - max. przep³yw oleju 240 l/min.
Uk³ad hydrauliczny - Uk³ad roboczy - max ci¶nienie 30,0-36,0 Mpa
Pompa do nape³niania zbiornika paliwa wymagane
Regulowany fotel operatora i panel steruj±cy wymagane
Regulowana kolumna kierownicy wymagane
Klimatyzacja kabiny wymagane
Sygna³ d¼wiêkowy wymagane
Kamera wsteczna wymagane
O¶wietlenie drogowe wymagane
O¶wietlenie robocze wymagane
2. Dodatkowe wymagania :
Oferowana maszyna musi posiadaæ prawid³owe parametry jezdne i robocze okre¶lone przez producenta.
3. Dokumenty koparki :
- DTR Dokumentacja Techniczno Ruchowa) z instrukcj± obs³ugi i katalog czê¶ci zamiennych,
- Deklaracja zgodno¶ci CE w jêzyku polskim,
- Ksi±¿k± serwisow± w jêzyku polskim .
4. Zakupion± koparkê wraz z osprzêtem Wykonawca dostarczy na swój koszt do miejsca gara¿owania sprzêtu przez Zamawiaj±cego:
Zarz±d Dróg Powiatowych w Lipnie ul. Wojska Polskiego 8, 87-600 Lipno
5. Wykonawca zapewni bezp³atne uruchomienie, sprawdzenie, ewentualn± regulacjê po uruchomieniu.
6. Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy z Wykonawc± sprawdzi stan techniczny maszyny, tzn. zgodno¶æ ze specyfikacj± techniczn± oraz stan wizualny. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego z³ego stanu technicznego nie odpowiadaj±cego specyfikacji technicznej, Zamawiaj±cy odst±pi od zakupu.
7. W dniu odbioru koparki wraz z osprzêtem zostanie sporz±dzony protokó³ zdawczo-odbiorczy(za³±cznik nr 1 do SWZ).
Zamówienie zostanie uznane za wykonane, je¿eli maszyna bêdzie spe³nia³a wszelkie wymagania okre¶lone w niniejszej SWZ, bêdzie dostarczona do siedziby Zamawiaj±cego bez jakiegokolwiek uszkodzenia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzêt budowlany
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze najkorzystniejsz± ofertê spo¶ród nie odrzuconych ofert, wy³±cznie na
podstawie kryterium oceny ofert, okre¶lonych w niniejszej SWZ. O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje najwiêksza liczba
punktów uzyskanych przez Wykonawcê. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
2. Kryteria oceny ofert:
W niniejszym postêpowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena :
CENA - waga (znaczenie) 100%
Oferta z najni¿sz± CEN¡ otrzyma maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunkidotycz±ce:
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej –
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e:
posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu odpowiednie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie ubezpieczenie w terminie trzech dni od wezwania (w przypadku z³o¿enia najkorzystniejszej oferty).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. O¶wiadczenia i dokumenty sk³adane przez Wykonawcê wraz z ofert±:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (dalej: „o¶wiadczenie”). Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, ¿e nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy dokonuj±c oceny spe³nieniawarunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia
zawodowego, uzna warunek za spe³niony, Je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie wyka¿e spe³nienie w
ca³o¶ci tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza sumowania (³±czenia) zasobów dotycz±cych zdolno¶ci
technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia przez dwóch lub wiêcej podmiotów (Wykonawców).
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
4. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego
sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych
zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie
potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy
wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym
podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
6. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby, Je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê poprzez Platformê e-Zamówienia za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-29 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-27
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.