eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Inkubator kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inkubator kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górczewska 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75916bbb-d38c-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Inkubator kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75916bbb-d38c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Wspieranie funkcjonowania i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165368

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IBE/19/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 338776,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1): Czyste powietrze

Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie “Inkubatora kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji”. W ramach inkubatora zespoły eksperckie, przy wsparciu metodycznym Zamawiającego, opracują łącznie 10 opisów kwalifikacji rynkowych, 10 szczegółowych wymagań dla walidacji, 10 tabel zgodności oraz 10 raportów z konsultacji środowiskowych (na podstawie minimum 4 raportów częściowych z konsultacji środowiskowych).

Przygotowanie dwóch opisów kwalifikacji rynkowej, dwóch formularzy szczegółowych wymagań dla walidacji, dwóch tabel zgodności oraz dwóch raportów z konsultacji środowiskowych stanowi komplet produktów wymaganych do przygotowania w ramach jednej części zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Wszystkie dokumenty muszą zostać przygotowane na formularzach stanowiących załączniki do OPZ.

Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.

Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 2 w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 84694,09 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2): Panele fotowoltaiczne i kolektory słoneczne

Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie “Inkubatora kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji”. W ramach inkubatora zespoły eksperckie, przy wsparciu metodycznym Zamawiającego, opracują łącznie 10 opisów kwalifikacji rynkowych, 10 szczegółowych wymagań dla walidacji, 10 tabel zgodności oraz 10 raportów z konsultacji środowiskowych (na podstawie minimum 4 raportów częściowych z konsultacji środowiskowych).

Przygotowanie dwóch opisów kwalifikacji rynkowej, dwóch formularzy szczegółowych wymagań dla walidacji, dwóch tabel zgodności oraz dwóch raportów z konsultacji środowiskowych stanowi komplet produktów wymaganych do przygotowania w ramach jednej części zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Wszystkie dokumenty muszą zostać przygotowane na formularzach stanowiących załączniki do OPZ.

Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.

Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 2 w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 84694,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3): Inteligentna sieć energetyczna

Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie “Inkubatora kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji”. W ramach inkubatora zespoły eksperckie, przy wsparciu metodycznym Zamawiającego, opracują łącznie 10 opisów kwalifikacji rynkowych, 10 szczegółowych wymagań dla walidacji, 10 tabel zgodności oraz 10 raportów z konsultacji środowiskowych (na podstawie minimum 4 raportów częściowych z konsultacji środowiskowych).

Przygotowanie dwóch opisów kwalifikacji rynkowej, dwóch formularzy szczegółowych wymagań dla walidacji, dwóch tabel zgodności oraz dwóch raportów z konsultacji środowiskowych stanowi komplet produktów wymaganych do przygotowania w ramach jednej części zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Wszystkie dokumenty muszą zostać przygotowane na formularzach stanowiących załączniki do OPZ.

Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.

Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 2 w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 84694,09 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4): Technologie wodorowe

Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie “Inkubatora kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji”. W ramach inkubatora zespoły eksperckie, przy wsparciu metodycznym Zamawiającego, opracują łącznie 10 opisów kwalifikacji rynkowych, 10 szczegółowych wymagań dla walidacji, 10 tabel zgodności oraz 10 raportów z konsultacji środowiskowych (na podstawie minimum 4 raportów częściowych z konsultacji środowiskowych).

Przygotowanie dwóch opisów kwalifikacji rynkowej, dwóch formularzy szczegółowych wymagań dla walidacji, dwóch tabel zgodności oraz dwóch raportów z konsultacji środowiskowych stanowi komplet produktów wymaganych do przygotowania w ramach jednej części zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Wszystkie dokumenty muszą zostać przygotowane na formularzach stanowiących załączniki do OPZ.

Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.

Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 2 w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 86694,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102090,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102090,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPRD Biuro Polityki Gospodarczej i Rozwoju Regionalnego sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591540140

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 36A

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-604

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102090,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-23

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ofert

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102090 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102090 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102090 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Medium Sp. z o.o. sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1132860378

7.3.3) Ulica: ul. Karczewska 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-112

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102090 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-23

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7960035805

7.3.3) Ulica: ul. K. Pułaskiego 6/10

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.