Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00165368/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00181831/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inkubator kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75916bbb-d38c-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inkubator kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75916bbb-d38c-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wspieranie funkcjonowania i doskonalenie ZSK na rzecz wykorzystania oferowanych w nim rozwiązań do realizacji celów strategii rozwoju kraju” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165368
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBE/19/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338776,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1): Czyste powietrzePrzedmiotem zamówienia jest uruchomienie “Inkubatora kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji”. W ramach inkubatora zespoły eksperckie, przy wsparciu metodycznym Zamawiającego, opracują łącznie 10 opisów kwalifikacji rynkowych, 10 szczegółowych wymagań dla walidacji, 10 tabel zgodności oraz 10 raportów z konsultacji środowiskowych (na podstawie minimum 4 raportów częściowych z konsultacji środowiskowych).
Przygotowanie dwóch opisów kwalifikacji rynkowej, dwóch formularzy szczegółowych wymagań dla walidacji, dwóch tabel zgodności oraz dwóch raportów z konsultacji środowiskowych stanowi komplet produktów wymaganych do przygotowania w ramach jednej części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Wszystkie dokumenty muszą zostać przygotowane na formularzach stanowiących załączniki do OPZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 2 w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 84694,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2): Panele fotowoltaiczne i kolektory słonecznePrzedmiotem zamówienia jest uruchomienie “Inkubatora kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji”. W ramach inkubatora zespoły eksperckie, przy wsparciu metodycznym Zamawiającego, opracują łącznie 10 opisów kwalifikacji rynkowych, 10 szczegółowych wymagań dla walidacji, 10 tabel zgodności oraz 10 raportów z konsultacji środowiskowych (na podstawie minimum 4 raportów częściowych z konsultacji środowiskowych).
Przygotowanie dwóch opisów kwalifikacji rynkowej, dwóch formularzy szczegółowych wymagań dla walidacji, dwóch tabel zgodności oraz dwóch raportów z konsultacji środowiskowych stanowi komplet produktów wymaganych do przygotowania w ramach jednej części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Wszystkie dokumenty muszą zostać przygotowane na formularzach stanowiących załączniki do OPZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 2 w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 84694,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3): Inteligentna sieć energetycznaPrzedmiotem zamówienia jest uruchomienie “Inkubatora kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji”. W ramach inkubatora zespoły eksperckie, przy wsparciu metodycznym Zamawiającego, opracują łącznie 10 opisów kwalifikacji rynkowych, 10 szczegółowych wymagań dla walidacji, 10 tabel zgodności oraz 10 raportów z konsultacji środowiskowych (na podstawie minimum 4 raportów częściowych z konsultacji środowiskowych).
Przygotowanie dwóch opisów kwalifikacji rynkowej, dwóch formularzy szczegółowych wymagań dla walidacji, dwóch tabel zgodności oraz dwóch raportów z konsultacji środowiskowych stanowi komplet produktów wymaganych do przygotowania w ramach jednej części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Wszystkie dokumenty muszą zostać przygotowane na formularzach stanowiących załączniki do OPZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 2 w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 84694,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4): Technologie wodorowePrzedmiotem zamówienia jest uruchomienie “Inkubatora kwalifikacji dotyczących zielonej transformacji”. W ramach inkubatora zespoły eksperckie, przy wsparciu metodycznym Zamawiającego, opracują łącznie 10 opisów kwalifikacji rynkowych, 10 szczegółowych wymagań dla walidacji, 10 tabel zgodności oraz 10 raportów z konsultacji środowiskowych (na podstawie minimum 4 raportów częściowych z konsultacji środowiskowych).
Przygotowanie dwóch opisów kwalifikacji rynkowej, dwóch formularzy szczegółowych wymagań dla walidacji, dwóch tabel zgodności oraz dwóch raportów z konsultacji środowiskowych stanowi komplet produktów wymaganych do przygotowania w ramach jednej części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. Wszystkie dokumenty muszą zostać przygotowane na formularzach stanowiących załączniki do OPZ.
Wszystkie wymogi w dokumentacji przetargowej odnoszą się do każdej z części zamówienia.
Określenie obszary kwalifikacji – wykorzystywane w SWZ będzie rozumiane zgodnie z definicjami zawartymi w załączniku 2 w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 86694,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102090,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPRD Biuro Polityki Gospodarczej i Rozwoju Regionalnego sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591540140
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 36A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-604
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
EPRD - BIURO POLITYKI GOSPODARCZEJ I ROZWOJU REGIONALNEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102090,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102090 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102090 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102090 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Medium Sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1132860378
7.3.3) Ulica: ul. Karczewska 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-112
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102090 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7960035805
7.3.3) Ulica: ul. K. Pułaskiego 6/10
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA MEDIUM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA MEDIUM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-23INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B w ramach realizacji projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Przeprowadzenie dwudniowego szkolenia pn. "Wymagania normy ISO/IEC 27001:2022 oraz zasady i techniki przeprowadzania audytów wewnętrznych systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji..."
- Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego - edycja 3.
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej oraz warsztaty wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania na terenie Pow. Szamotulskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.