Og³oszenie z dnia 2021-10-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00261174/01 - Wynik z dnia 2021-11-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
BUDOWA PLACÓW SPACEROWYCH W ZAK£ADZIE KARNYM W K£ODZKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Karny K³odzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320561
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 18 00
1.5.8.) Numer faksu: 74 867 30 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_klodzko@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Zak³ad Karny K³odzko
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA PLACÓW SPACEROWYCH W ZAK£ADZIE KARNYM W K£ODZKU
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-557491dc-2845-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00240256
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00016963/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa placów spacerowych w Zak³adzie Karnym w K³odzku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 8.3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu:
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl,
e-PUAPu https://epuap.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na e-PUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na e-PUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie e-PUAP. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia b±d¼ wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „RODO”), Zamawiaj±cy przedstawia nastêpuj±ce informacje:
1. Administratorem danych osobowych jest Dyrektor Zak³adu Karnego w K³odzku z siedzib± przy ul. Bohaterów Getta 16, 57-300 K³odzko, e mail: zk_klodzko@sw.gov.pl, tel. 74/865-18-00;
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: krzysztof.pielech@sw.gov.pl;
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie:
3.1 art. 6 ust. 1 lit. b RODO, poniewa¿ przetwarzanie jest niezbêdne
do wykonania umowy, w której reprezentantami Wykonawcy s± osoby, których dane dotycz±, oraz do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osób, których dane dotycz±, przed zawarciem umowy, w tym zwi±zanych z przeprowadzeniem postêpowania, art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze,
o którym mowa w art. 2 ust. 2 Ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o S³u¿bie Wiêziennej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1427 z pó¼n.zm.) oraz art. 73a § 1 Ustawy z dnia
6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 523 z pó¼n. zm.). Monitoring obejmuje teren Zak³adu Karnego w K³odzku oraz obszar bezpo¶rednio przyleg³y, a zapisy z monitoringu s± przechowywane przez okres 7 dni,
4. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±
z ustawy PZP;
5. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
6. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres
4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmie ca³y czas trwania umowy;
8. przys³uguje Panu/Pani:
8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych,
8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych,
z zastrze¿eniem, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, z zastrze¿eniem, ¿e prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. nie przys³uguje Panu/Pani:
9.1 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DF.2232.16.2021.AR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane zwi±zane z budow± placów spacerowych w Zak³adzie Karnym w K³odzku. Zakres robót:
1. Roboty budowlane – 45000000-7
2. Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów – 45231300-8
3. Roboty instalacyjno elektryczne – 45310000-3
4. Instalacje roboty elektrotechniczne -45315100-9
5. Instalowanie okablowania komputerowego – 45314320-0
6. Instalowanie przeciww³amaniowych systemów alarmowych – 45312200-9
7. Uk³adanie kabli - 45314310-7
8. Instalacje niskiego napiêcia - 45315600-4
9. Instalowanie urz±dzeñ klimatyzacyjnych – 45331220-4
10. Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni -45233200-1
11. Konstrukcje z betonu zbrojonego – 45223500-1
12. Roboty rozbiórkowe – 45111300-1
13. Przygotowanie terenu pod budowê – 45100000-8
14. Malowanie konstrukcji metalowych – 45223100-7
15. Roboty przy wznoszeniu rusztowañ - 45262100-2
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwiêksz± ³±czn± liczb± punktów „P” we wszystkich kryteriach. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± po uwzglêdnieniu wag mo¿e osi±gn±æ oferta, wynosi 100 punktów. Ocena nast±pi po zastosowaniu nastêpuj±cego wzoru arytmetycznego:
PO = C + G + T,
gdzie:
PO – punkty badanej oferty,
C – liczba punktów w kryterium „cena”,
G – liczba punktów w kryterium „Okres gwarancji na roboty budowlane”,
T – liczba punktów w kryterium „Termin wykonania”.
Wyniki zostan± zaokr±glone do dwóch miejsc po przecinku.
1.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
2. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim przedstawionym w SWZ wymaganiom.
3.W przypadku uzyskania jednakowej liczby punktów przez dwie lub wiêcej ofert,
Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
4.Zamawiaj±cy w celu ustalenia czy oferta zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci siê do Wykonawcy o udzielenie w okre¶lonym terminie wyja¶nieñ
i z³o¿enie dowodów dotycz±cych elementów oferty maj±cych wp³yw na wysoko¶æ ceny.
5. Zamawiaj±cy oceniaj±c wyja¶nienia o których mowa w pkt. 17.6, we¼mie pod uwagê obiektywne czynniki, w szczególno¶ci:
1)oszczêdno¶ci metody wykonania zamówienia, wybranych rozwi±zañ technicznych, wyj±tkowo sprzyjaj±cych warunków wykonywania zamówienia dostêpnych dla Wykonawcy, koszty pracy, których warto¶æ przyjêta do ustalenia ceny nie mo¿e byæ ni¿sza od minimalnego wynagrodzenia za pracê;
2)pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrêbnych przepisów.
6. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy, który nie z³o¿y wyja¶nieñ lub je¿eli dokonana ocena wyja¶nieñ wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, ¿e oferta zawiera ra¿±co nisk± cenê w stosunku do przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancja
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym,
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy uzna ¿e Wykonawca spe³nia warunek w postêpowaniu je¿eli posiada wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków
w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u
w postêpowaniu.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia warunków
w tym zakresie. Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u
w postêpowaniu.
4.zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,
Opis spe³nienia warunku:
Zamawiaj±cy uzna ¿e Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej 2 roboty o warto¶ci minimum 2.500.000,00 z³ brutto ka¿da zwi±zane z monta¿em konstrukcji stalowych oraz prac w technologi ¿elbetowych.
Zamawiaj±cy uzna ¿e Wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu je¿eli dysponuje minimum jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy i kierownika robót budowlanych posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, która w dniu podpisania umowy bêdzie cz³onkiem w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, zgodnie z ustaw± Prawo budowlane oraz ustaw± o samorz±dach zawodowych architektów, in¿ynierów budownictwa oraz urbanistów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt 1-2 pkt 4, ustawy - wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy
z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2.O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Z 2020 r. Poz. 1076, 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
– za³±cznik nr 4 do SWZ;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy
z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
3. Za¶wiadczenie/a w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³atami podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³aceniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
.4. Za¶wiadczenie/a albo inne dokumenty w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczaniem albo innymi dokumentami Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
5 Wykonawca którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona sk³ada o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego o których mowa w : art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP; art. 108 ust 1 pkt 6 ustawy PZP; Zamawiaj±cy w dokumentacji postêpowania za³±czy³ wzór dokumentu za³±cznik nr 7,
z którego mo¿e skorzystaæ wykonawca lub mo¿e samodzielnie sporz±dziæ o¶wiadczenie którego tre¶æ bêdzie zgodna z zakresem wskazanym w ppkt 2).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy
z wykonawców sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 Odpis z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencja i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2 Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2.500 000,00 z³ brutto ka¿da oraz za³±czeniem dowodów za³±cznik nr 5 do SWZ;
3 Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacjê o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 6 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie wymaga5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci: 40.000,00 PLN.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1 . w pieni±dzu - na rachunek bankowy Zamawiaj±cego prowadzony w BGK nr 08 1010 1674 0055 5513 9120 0000 z opisem wadium do zamówienia: Realizacja zadania INWESTYCYJNEGO pn. „Budowa placów spacerowych w Zak³adzie Karnym w K³odzku” znak sprawy: DF.2232.16.2021.AR, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego;
2.w gwarancji bankowej;
3. w gwarancji ubezpieczeniowej;
4 . w porêczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Je¿eli w postêpowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawcy bêd± ubiegaæ siê wspólnie
o udzielenie zamówienia nale¿y ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu
i zawarciu umowy w sprawie zamówieñ publicznych. Niniejsze pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do dokumentacji postêpowania.
3. W stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia postanowienia i warunki zawarte w niniejszej SWZ dotycz±ce wykonawców stosuje siê odpowiednio do ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
4. Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówieñ publicznych kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
32.3 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielania zaliczek na poczet wykonania przedmiotu umowy na pisemny wniosek Wykonawcy. Szczegó³y zaliczkowania wymagaj± sporz±dzenia odrêbnego uzgodnienia na podst. art. 442 ustawy PZP.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian w postanowieniach zawartej umowyw przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci
1. Zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo Budowlane (z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. Nr 89, poz. 414 z po¼ zm.)
3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy .
4. Zmiana w przypadku regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dniu podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê jej zmiany.
5. Zmiana personelu Wykonawcy
6. Rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy
Zmiana terminów realizacji zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku:
Gdy wykonanie Zamówienia w pierwotnie okre¶lonym terminie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili podpisywania umowy;
1. Dzia³ania si³ wy¿szych, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie Przedmiotu umowy
w okre¶lonym pierwotnym terminie - termin zostanie przed³u¿ony o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz o czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania;
2. Zaistnienie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie prac budowlanych lub spe³nienie wymogów technologicznych – termin zostanie przed³u¿ony o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uzgodniony wspólnie przez Strony;
3. Przerwy w dostawie pr±du, wody, fazy trwaj±ce ponad 7 dni - termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkody w prowadzeniu robót objêtych przedmiotem umowy, potwierdzony wspólnie przez Strony;
4. B³êdy w dokumentacji projektowej - termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do usuniêcia przeszkód w prowadzeniu robót objêtych przedmiotem umowy, potwierdzony wspólnie przez Strony;
5. Konieczno¶æ uzyskania decyzji lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót – termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji b±d¼ uzgodnieñ, potwierdzony wspólnie przez strony;
6. Konieczno¶æ wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz - termin zostanie przed³u¿ony o czas niezbêdny do wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, potwierdzony wspólnie przez strony.
7. Zamawiaj±cy mo¿e na wniosek Wykonawcy, dopu¶ciæ zmianê terminu wykonania zamówienia etapu pierwszego inwestycji w przypadkach opisanych w punkcie 7.3.7. Zamawiaj±cy w celu rozliczenia ¶rodków bud¿etowych dopuszcza wówczas wyp³atê ¶rodków finansowych za zakupione materia³y budowlane niezbêdne do wykonania przedmiotu Umowy. Wyp³ata ¶rodków za w/w materia³y, zakupione na poczet wykonania Umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zdeponowania zakupionych materia³ów
i podpisania protoko³u odbioru przez Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania w przypadku realizacji przez dotychczasowego wykonawcê robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym o ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y ³±cznie spe³nione warunki okre¶lone w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Mo¿liwo¶æ wprowadzenia takich zmian powinno byæ poprzedzone protoko³em zawieraj±cym wyra¼nie uzasadnienie konieczno¶ci przeprowadzenia prac dodatkowych ze wskazaniem ich warto¶ci i rodzaju.
9 Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania na podstawie art. 455 ust 2 ustawy PZP pod warunkiem, ¿e zmiana ta:
1). nie przekroczy 15% warto¶ci pierwotnej umowy;
2). dotyczy pozycji w dokumentacji projektowej opisanych w pkt. 5.12 SWZ;
3). nie powoduje zmiany ogólnego charakteru umowy;
4). ma na celu doprowadzenie do realizacji za³o¿eñ wynikaj±cych z dokumentacji projektowej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-10-22 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Zak³ad Karny K³odzko ul. Bohaterów Getta 16 57-300 K³odzko
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Odbudowa drogi powiatowej nr 3250D ul. Graniczna w L±dku-Zdroju, km 0 + 000 - 0 + 500 [powód¼ - wrzesieñ 2024 r.]
- Przebudowa odcinków dróg powiatowych na terenie powiatu k³odzkiego
- Us³uga pe³nienia funkcji kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacj± zadania o nazwie: "Kompleksowe zagospodarowanie Fortu Owcza Góra w K³odzku."
- Odbudowa pomieszczeñ kuchni g³ównej oraz pomieszczeñ warsztatu samochodowego.
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Zak³adu Karnego w K³odzku
- Remonty 6 budynków gminnych (lokali) uszkodzonych w wyniku powodzi z wrze¶nia 2024r.
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ciep³o i nowocze¶nie w szkole w Oporowie"
- "Dostosowanie (przebudowa wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania) czê¶ci parteru budynku Szko³y Podstawowej w Trzciannem na utworzenie placówki opieki nad dzieæmi do lat 3 - klubu dzieciêcego"
- Modernizacja centrum rekreacyjno-sportowego przy SP3 - II postêpowanie
- wyk.robót bud.sali wyk³. z pom.zaplecza techn.-gosp. oraz dostaw± wyp. z wy³. sprzêtu audio-wizua." pn. "Modernizacja budynku dyd.Atheneum Gedanense Novum w tym sali wyk³adowej wraz z wyp. multim."
- Rozbudowa i przebudowa budynku ¦rodowiskowego Domu Samopomocy oraz zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci pomieszczeñ gospodarczych na pomieszczenia sal zajêæ
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.