Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00193278/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodników wraz z budową oświetlenia terenu pomiędzy ul. Dąbrowskiego i ul. 3 Maja
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 846 62 22, 33 846 62 23
1.5.8.) Numer faksu: 33 842 91 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa chodników wraz z budową oświetlenia terenu pomiędzy ul. Dąbrowskiego i ul. 3 Maja2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92fbafd1-e311-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023284/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa chodników wraz z budową oświetlenia terenu pomiędzy ul. Dąbrowskiego i ul. 3 Maja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193278/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 668477,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest przebudowa chodników wraz z budową oświetlenia terenu pomiędzy ul. Dąbrowskiego i ul. 3 Maja, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SWZ i dokumentach do niej dołączonych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Inwestycja zlokalizowana jest na działkach 415/1, 418/7, 419/27, 1773/1 oraz 1773/3 w Oświęcimiu pomiędzy ul. Dąbrowskiego i ul. 3 Maja.
2) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać remont istniejących ścieżek asfaltowych w zakresie wykonania nakładek, remont istniejących chodników z betonowych płyt chodnikowych, remont istniejących utwardzeń pod ławki, budowę sieci oświetlenia parkowego, wykonanie ogrodu japońskiego w centralnej części parku i nasadzeń zieleni oraz montaż elementów małej architektury.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) wycinkę i karczowanie krzewów z wywozem karpiny i gałęzi,
b) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, płytek betonowych chodnikowych i mieszanki mineralno-bitumicznej z wywozem materiałów z rozbiórki,
c) rozebranie istniejących warstw podbudowy, obrzeży, krawężników, ław betonowych z wywozem materiałów z rozbiórki,
d) demontaż ławek i koszy na śmieci,
e) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne chodników, ścieżek i utwardzeń terenu wraz z odwiezieniem nadmiaru gruntu,
f) profilowanie i zagęszczenie podłoża,
g) wykonanie warstw konstrukcyjnych pod chodniki, ścieżki i utwardzenia terenu z kruszywa łamanego oraz podbudowy z mieszanek mineralno-bitumicznych,
h) wykonanie ław betonowych, zabudowa obrzeży i krawężników betonowych,
i) przygotowanie powierzchni istniejących ścieżek asfaltowych pod wykonanie nakładki z mieszanek mineralno-bitumicznych,
j) wykonanie nawierzchni (nakładki na istniejącej nawierzchni) z mieszanek mineralno-bitumicznych, beton asfaltowy AC11W gr. 4 cm + beton asfaltowy czerwony AC5S gr. 4 cm,
k) wykonanie regulacji wysokościowej istniejących nawierzchni z betonowej kostki brukowej,
l) wykonanie chodników i pochylni z płytek betonowych 50x50x7cm,
m) wykonanie poręczy ochronnej wzdłuż pochylni,
n) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej szlachetnej, nieregularnej, imitującej kamień naturalny, grubość 8 cm, na zaprawie cementowej,
o) wykonanie nawierzchni utwardzeń pod ławki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm,
p) wykonanie nawierzchni z grysu granitowego na agrotkaninie,
q) przebudowę (zmianę lokalizacji) jednego słupa oświetleniowego będącego własnością Zamawiającego,
r) budowę sieci oświetlenia kablem YAKY 4x35 mm2 oraz YKY 2x2,5 mm2 wraz z ułożeniem rur ochronnych w miejscach kolizji,
s) ułożenie rur ochronnych dla dla kabli planowanej w późniejszym terminie instalacji monitoringu zewnętrznego przedmiotowego terenu,
t) budowę 20 słupów oświetleniowych na fundamentach betonowych wraz z oprawami parkowymi LED,
u) budowę 14 punktów niskiego oświetlenia ozdobnego ogrodu japońskiego na fundamentach wraz z oprawami LED,
v) zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia podziemnego zgodnie z warunkami ich dysponentów,
w) wykonanie robót w postaci plantowania terenu, humusowania z obsianiem trawą oraz nasadzeń drzew, krzewów, traw ozdobnych, bylin i roślin cebulowych wraz z pielęgnacją wszystkich nasadzeń i trawników przez okres jednego roku od daty odbioru (gatunki roślin zgodnie z projektem zieleni),
x) dostawę i montaż koszy na odpady i na odchody zwierzęce,
y) montaż wcześniej zdemontowanych ławek,
z) dostawę i montaż głazu granitowego nieregularnego oraz ławki kamiennej z oparciem,
aa) prace, czynności i procedury nieokreślonych lub niewymienionych wprost w SWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak m.in.:
• opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
• oznakowanie budowy na czas robót,
• opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (w razie konieczności),
• organizację zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
• wytyczenie geodezyjne,
• zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane (w razie konieczności),
• organizację komunikacji między ul. Dąbrowskiego a ul. 3 Maja w trakcie prowadzenia robót,
• wyłączenia i załączenia energii elektrycznej,
• nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień i warunków technicznych,
• inwentaryzację geodezyjną bieżącą (roboty zanikowe) i końcową powykonawczą,
• sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót w 2 egzemplarzach,
• badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy,
• sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej zabezpieczeń istniejących sieci zgodnie z wymaganiami ich właścicieli lub zarządców oraz pisemne zgłoszenie w imieniu Zamawiającego faktu zakończenia prac wraz ze złożeniem w/w dokumentacji i uzyskaniem odpowiednich protokołów odbioru,
• wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania oraz utylizacji,
• pielęgnację wszystkich nasadzeń i trawników przez okres jednego roku od daty odbioru,
• ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji.
3. Szczegółowy zakres i sposób realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu publikacji niniejszej SWZ. Dokumentacja ta stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77211600-8 - Sadzenie drzew
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Usprzętowienie i komputeryzacja - zakup serwera dla Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Dróg wraz z komputerami PC"
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego.
- Dostawa wyposażenia schronu
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla drogi powiatowej nr 3074W ul. Grunwaldzka w Płońsku (2)
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont placu wewnętrznego JRG Nr 10 KM PSP w Łodzi - ETAP I
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





