Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00151142/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REALIZACJA ZADANIA: „PRZEBUDOWA SIECI WODNO – KANALIZACYJNEJ WRAZ Z ODBUDOWĄ/ROZBUDOWĄ DRÓG NA OSIEDLACH MAGDALENA I ŁYSOGÓRSKIM W GORLICACH”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10635461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REALIZACJA ZADANIA: „PRZEBUDOWA SIECI WODNO – KANALIZACYJNEJ WRAZ Z ODBUDOWĄ/ROZBUDOWĄ DRÓG NA OSIEDLACH MAGDALENA I ŁYSOGÓRSKIM W GORLICACH”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db4eb1d8-99cc-438c-8fb9-f05e53995323
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00240251
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045535/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej wraz z odbudową dróg na osiedlach Magdalena i Łysogórskie w Gorlicach – II i III etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00151142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6286720,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych związanych z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej wraz z odbudową dróg na osiedlu Magdalena w Gorlicach - etap II na podstawie załączonej dokumentacji i robót budowlanych związanych z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej wraz z odbudową/rozbudową dróg na osiedlu Łysogórskim w Gorlicach – etap II i III w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
1.2. Przedmiot zamówienia w zakresie uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej wraz z odbudową dróg na osiedlu Magdalena w Gorlicach - etap II obejmuje następujące roboty budowlane:
1) Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na podstawie decyzji pozwolenia na budowę nr 540/2008 z dnia 04.09.2008r. znak AB.7351-484/2008 w następującym zakresie:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na odcinkach od S18 – S26 wraz z przyłączami do bloków na trasie budowanego głównego kolektora kanalizacji sanitarnej:
a) kolektor fi 200 ok. 229 mb,
b) studzienki fi 1000 – 8 szt., włazy z logo MPGK Gorlice,
c) przyłącza do bloków: fi 200 ok. 42 mb.
Zakres przyłączy kanalizacji sanitarnej w uzgodnieniu z Miejskim Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej w Gorlicach obejmuje połączenie bezpośrednio od wyjścia z bloku (linii fundamentów) do studzienki kanalizacyjnej.
2) Remont kanału powstałego po rozdziale kanału ogólnospławnego obejmuje kolektor główny fi 300 na długości ok. 250 mb oraz podpięcia z rynien.
a) W ramach remontu sieci należy wykonać:
- czyszczenie kolektora wraz z utylizacją szlamu, inspekcję całości kanału kamerą inspekcyjną, opracowanie programu remontu (poprzez ocenę stanu technicznego na podstawie zarejestrowanego obrazu TV oraz wykresów spadków – Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić wyniki oceny stanu technicznego Zamawiającemu),
- wymianę lub renowację kolektora głównego fi 300 wraz ze studzienkami w miejscach zakwalifikowanych w programie remontu ( do 30%) w uzgodnieniu z Zamawiającym,
- wymianę włazów ulicznych,
- wymianę wpustów ulicznych, wymianę studzienek fi 500 z osadnikiem, wymianę rur PVC fi 200x5,9, SN 8 - lokalizacja wg. projektu drogowego oraz na odcinkach bocznych.
b) Zakres przyłączy kanalizacji deszczowej w uzgodnieniu z Zamawiającym obejmuje remont połączenia bezpośrednio od bloków do studzienki kanalizacyjnej deszczowej.
3) Remont ulicy Słonecznej (odcinek II) w Gorlicach w km 0+005 – km 0+370 wraz z odwodnieniem w następującym zakresie:
a) Wykonanie organizacji ruchu na czas robót,
b) Wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych elementów ulicy,
c) Przebudowa odwodnienia ulicy polegająca na dostosowaniu studni i studzienek ściekowych na istniejącym kolektorze kanalizacji do rozwiązań wysokościowych ulicy,
d) Wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni wraz z nawierzchnią bitumiczną,
e) Remont istniejących skrzyżowań, zjazdów i zejść pieszych,
f) Przywrócenie oznakowania pionowego i poziomego (nowe słupki i tarcze znaków).
4) Remont kabla i słupów oświetlenia ulicznego w następującym zakresie:
a) Remont kabla zasilającego oświetlenie uliczne polegające na ułożeniu kabla YAKXS 4x35 mm2 długości ok. 360 mb po trasie istniejącego kabla zasilającego w rowie kablowym o szerokości 0,4 m i głębokości 0,7 m na podsypce z piasku grubości 0,1 m i przykrycie warstwą piasku o tej samej grubości. Następnie piasek przysypać warstwą ziemi o grubości 0,20 m i przykryć folią kalandrowaną grubości 0,5 mm i szerokości rowu, koloru niebieskiego. Istniejące odcinki kolidujące zdemontować.
b) W ramach remontu oświetlenia należy wymienić fundamenty i słupy oświetleniowe w ilości 11 szt. Należy zastosować słupy stalowe okrągłe 7m.
c) Parametry słupów oświetleniowych:
- słupy ocynkowane dwustronnie,
- grubość stali 3mm,
- słupy dla III strefy wiatrowej,
- bez dodatkowych zabezpieczeń antyplakatowych i elastromerowych.
d) Obecnie zamontowane oprawy oświetleniowe są nowe i nie podlegają dalszej wymianie. Przed rozpoczęciem prac związanych z demontażem słupów należy zgłosić ten fakt Zamawiającemu aby ten usunął oprawy oświetleniowe a po zakończeniu wymiany słupów w ramach bieżącego utrzymania oświetlenia ulicznego Zamawiający ponownie zamontuje oprawy oświetleniowe.
1.3. Przedmiot zamówienia w zakresie uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej wraz z odbudową/rozbudową dróg na osiedlu Łysogórskim w Gorlicach - etap II i III obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych prawem pozwoleń/decyzji zezwalających na realizację inwestycji, wykonanie etapu II i III budowy kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci wodociągowej na os. Łysogórskim z równoległą rozbudową/odbudową/ remontem ulic Pułaskiego, Laskowskiego i Partyzantów wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
1) Zakres robót budowlanych:
a) Przebudowa kanalizacji ogólnospławnej – rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sanitarną
i deszczową wraz z przyłączami do działek.
b) Przebudowa i budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do działek (część sieci wodociągowej zostanie wykonana wg aktualnego projektu budowlanego załączonego do Programu Funkcjonalno – Użytkowego zwanego dalej PFU).
c) Remont/odbudowa konstrukcji ulic z betonu asfaltowego (ul. Pułaskiego, ul. Laskowskiego, ul. Partyzantów).
d) Remont/odbudowa odwodnienia ulicy Partyzantów po wykonaniu sieci wodociągowej.
e) Remont/odbudowa chodnika z betonowej kostki brukowej.
f) Remont/odbudowa zjazdów do nieruchomości i na drogi boczne.
g) Rozbudowa drogi gminnej ulicy Laskowskiego o nawierzchni z betonu asfaltowego o przekroju 1x2 (szerokość jezdni 5,50 m) – ZRID.
h) Budowa drogi dla pieszych/opaski z betonowej kostki brukowej.
i) Budowa ściany oporowej/muru oporowego.
j) Przebudowa skrzyżowania ul. Laskowskiego z ul. Pułaskiego oraz ul. Laskowskiego z ul. Krakowską.
k) Przebudowa oświetlenia ulicznego, w tym oświetlenie dedykowane dla przejść dla pieszych.
l) Przebudowa/zabezpieczenie kolidującego uzbrojenia terenu zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi.
m) Wykonanie tymczasowej oraz stałej organizacji ruchu, w szczególności: oznakowanie pionowe, poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
n) Roboty wykończeniowe i porządkowe.
o) Wykonanie innych koniecznych elementów niezbędnych do funkcjonowania obiektu.
2) Zakres przedmiotu zamówienia:
a) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej etapu II i III w oparciu o Programy Funkcjonalno - Użytkowe, warunki techniczne wydane przez administratorów sieci i zarządcę drogi wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizacje inwestycji drogowej (ZRID) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych/pozwolenia na budowę (ew. zgłoszeniem budowy/robót budowlanych dla części zakresu robót, który może być wykonany na podstawie zgłoszenia) oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych do zrealizowania zadania inwestycyjnego. Wyznaczenie terenu do zajęcia pod drogę oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej umożliwiającej wykup gruntu w ramach decyzji ZRID. Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeśli zajdzie taka konieczność, Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla projektowanej inwestycji.
b) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o załączoną dokumentację projektową oraz w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę w zakresie etapu II i III opisanego w PFU wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów.
c) Przygotowanie materiałów do wniosku o pozwolenie na użytkowanie wraz z uzyskaniem decyzji.
1.4. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (mapa winna być opatrzona klauzulą urzędową przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej albo zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji).
1.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Projekt kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla osiedla Magdalena w Gorlicach – (Uwaga: Wykonawca z przedmiotowego projektu będzie zobowiązany wykonać tylko zakres wskazany w ust 1.2. pkt 1 (rozdział kanalizacji ogólnospławnej oraz remont kanału powstałego po rozdziale kanału ogólnospławnego) – zał. nr 1 do SWZ,
2) Specyfikacja Techniczna - Rozdział kanalizacji ogólnospławnej dla osiedla Magdalena w Gorlicach – w zakresie ul. Słonecznej – zał. nr 2 do SWZ,
3) Projekt wykonawczy - Remont drogi gminnej 270357K w km 0+005 do km 0+365 (odcinek I) oraz w km od 0+005 do km 0+370 (odcinek II) w miejscowości Gorlice – (Uwaga: Wykonawca z przedmiotowego projektu będzie zobowiązany wykonać tylko zakres wskazany jako odcinek II) – zał. nr 3 do SWZ,
4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Remont drogi gminnej 270357K w km od 0+005 do km 0+365 (odcinek II) oraz w km od 0+005 do km 0+370 (odcinek II) w miejscowości Gorlice – zał. nr 4 do SWZ,
5) Zakres remontu sieci zasilającej oświetlenia miejskiego etap II – zał. nr 5 do SWZ,
6) Decyzja Nr 540/2008 z dnia 04.09.2008 – zał. nr 6 do SWZ
7) Program Funkcjonalno – Użytkowy: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej z odbudową dróg na osiedlu Łysogórskim w Gorlicach – (Uwaga: Wykonawca z przedmiotowego PFU będzie zobowiązany wykonać tylko zakres etapu II) – zał. nr 7 do SWZ,
8) Program Funkcjonalno – Użytkowy: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej z odbudową dróg na osiedlu Łysogórskim w Gorlicach - etap III – zał. nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8380000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16974000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8380000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Produkcyjno Handlowy HAŻBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490513978
7.3.3) Ulica: Dukielska 83a
7.3.4) Miejscowość: Gorlice
7.3.5) Kod pocztowy: 38-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych związanych z dostawą i ułożeniem nawierzchni bitumicznych - planowane do zlecenia P.D.M. „GODROM” Sp. z o.o., 38-300 Gorlice, ul. Zakole 9
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNO HANDLOWY HAŻBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO PRODUKCYJNO HANDLOWY HAŻBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8380000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Dostawa gazów medycznych.
- Usługa ubezpieczenia Miasta Gorlice
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- PRZEBUDOWA BUDYNKU MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 5 W GORLICACH W CELU DOSTOSOWANIA GO DO POTRZEB OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Remont i adaptacja pomieszczeń - strefa rekreacyjno-sportowa
- Realizacja robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania Ścieżka parkowa z utwardzeniem terenu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr Józefa Bednarza w Świeciu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Roboty instalacyjne w zakresie wod-kan, CO, gaz - mające na celu konserwację, wymianę lub usuwanie awarii w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Opole.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





