eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › "Ustawienie kontenerowego obiektu sanitarnego na terenie cmentarza komunalnego, działki numer 23/1, 24 obręb ewidencyjny nr 16 miasta Darłowo"



Ogłoszenie z dnia 2023-05-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Ustawienie kontenerowego obiektu sanitarnego na terenie cmentarza komunalnego, działki numer 23/1, 24 obręb ewidencyjny nr 16 miasta Darłowo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Darłowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 9

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 355 12 00

1.5.8.) Numer faksu: 94 355 12 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@darlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.darlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/darlowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ustawienie kontenerowego obiektu sanitarnego na terenie cmentarza komunalnego, działki numer 23/1, 24 obręb ewidencyjny nr 16 miasta Darłowo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7c667b5-eb1d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00240180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043469/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa toalety na nowym cmentarzu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00203332

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2023 / GKM.7043.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152913,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Przygotowanie i zagospodarowanie terenu na cmentarzu przy ul. Chopina w Darłowie pod ustawienie kontenera sanitarnego.

Część I będzie wykonywana w dwóch etapach:

Zakres prac:

Etap I:
1. zagospodarowanie terenu,
2. usunięcie warstwy humusu w miejscu posadowienia kontenera i wykonania utwardzeń (powierzchnia do wykonania 103 m2),
3. wykonanie wykopów pod fundamenty z bloczków betonowych na warstwie chudego betonu (około 16 m3); spód fundamentów wykonać poniżej strefy przymarzania 80 cm; pod warstwą chudego betonu wykonać podsypkę piaskową, piasek zagęścić; wykop wykonywać ręcznie,

Etap II:
1. wykonanie korytowania pod nowe utwardzenia,
2. wykonanie podbudowy i chodnika oraz rampy dla osób z niepełnosprawnościami zgodnie z dokumentacją techniczną, chodnik z kostki betonowej o grubości 60 mm (powierzchnia 44 m2),
3. wykonanie obrzeży chodnikowych na granicy z terenem zielonym – długość 50 mb,
4. wykonanie opaski z kruszywa wokół ustawionego kontenera – 9,6 m2,
5. naprawa trawnika po zakończeniu robót – około 50 m2,
6. uprzątnięcie terenu.

Prace z etapu I należy wykonać przed dostarczeniem i ustawieniem kontenera sanitarnego.
Prace z etapu II należy wykonać po dostarczeniu i ustawieniu kontenera sanitarnego.

Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
- pełną obsługę geodezyjną w trakcie wykonywania prac,
- właściwe oznakowanie robót,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,
- uporządkowanie terenu,
- sporządzenie protokołów badań i sprawdzeń,
- po zakończeniu robót sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej,
- po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

Szczegółowy zakres prac objętych zadaniem zawarty jest w załączonej dokumentacji technicznej: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

W materiałach dla niniejszego postępowania zamieszczony został pomocniczy przedmiar robót. Ma on charakter orientacyjny i w żaden sposób nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 82107,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Zakup, dostawa i montaż kontenera sanitarnego na teren cmentarza przy ul. Chopina w Darłowie.

Zakres prac:
1. zakup, transport i ustawienie nowego kontenera sanitarnego zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym, o orientacyjnych wymiarach: dł. 805 cm x sz. 299 cm, wysokość pomieszczenia wewnątrz 250 cm; kontener wyposażony w instalacje sanitarne wraz z białym montażem, instalację elektryczną wraz z białym montażem, wyposażenie wewnętrzne wg opisu zawartego w dokumentacji technicznej,
2. podłączenie kontenera do wykonanych przez Zamawiającego instalacji zewnętrznych: kanalizacji sanitarnej i wodociągowej we współpracy z Miejskim Przedsiębiorstwem Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Darłowie oraz do instalacji elektroenergetycznej,
3. uporządkowanie terenu po zakończonych pracach.

Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
- pełną obsługę geodezyjną w trakcie wykonywania prac,
- właściwe oznakowanie robót,
- sporządzenie protokołów badań i sprawdzeń, wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej,
- po zakończeniu robót doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu zaplecza budowy, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.

Szczegółowy zakres prac objętych zadaniem zawarty jest w załączonej dokumentacji technicznej: projekt architektoniczno-budowlany, projekt zagospodarowania terenu, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

W materiałach dla niniejszego postępowania zamieszczony został pomocniczy przedmiar robót. Ma on charakter orientacyjny i w żaden sposób nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę zadania i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne

4.5.5.) Wartość części: 105976,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59995,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59995,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59995,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFI-BRUK Sławomir Kotłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5880014763

7.3.3) Ulica: Sulimice 15b

7.3.4) Miejscowość: Darłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59995,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Wykonawca w swojej ofercie zaproponował cenę za realizację zamówienia w wysokości 239.850,00zł. Zamawiający udostępnił na stronie prowadzonego postępowania – przed otwarciem ofert – informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający poinformował potencjalnych Wykonawców, iż na przedmiotowe zadanie przeznaczona została kwota 105.976,80 zł brutto. Zatem cena złożonej oferty znacznie przewyższyła środki, jakie Zamawiający zabezpieczył w budżecie Miasta Darłowo na realizację zadania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.