eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZP-720-2/2021; Wykonanie remontu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z automatyką w pomieszczeniach Zwierzętarni w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP-720-2/2021; Wykonanie remontu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z automatyką w pomieszczeniach Zwierzętarni w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MEDYCZNE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marymoncka 99/103

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-813

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225693700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@cmkp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cmkp.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/278375

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP-720-2/2021; Wykonanie remontu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z automatyką w pomieszczeniach Zwierzętarni w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c560e104-03e4-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011141/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń Zwierzętarni w budynku przy ul. Marymonckiej 99/103

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157198/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-720-2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 224542,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z automatyką w pomieszczeniach Zwierzętarni w budynku CMKP przy ul. Marymonckiej 99/103 w Warszawie.
5.2. Zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na który składają się projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej łącznie nazywane także „dokumentacją projektową”.
5.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) modernizację instalacji wentylacji i klimatyzacji zgodnie z załączonym projektem;
2) modernizację instalacji elektrycznej oraz automatyki zgodnie z załączonym projektem;
3) dostosowanie pomieszczeń pod względem budowlanym do nowo wykonanej instalacji;
4) przeprowadzenie prób funkcjonalnych, ruchu próbnego instalacji zgodnie z wymaganiami zapewniającymi bezpieczną eksploatację urządzeń;
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
6) uruchomienie i przekazanie przedmiotu zamówienia do eksploatacji;
7) opracowanie i przekazanie instrukcji obsługi oraz instrukcji eksploatacji urządzeń;
8) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń.
5.4. Szczegółowy zakres zamówienia określono w opisie przedmiotu zamówienia

7.1. Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w podziale na dwa etapy, tj.:
1) Etap 1, obejmujący prace w strefie zewnętrznej, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia – w terminie 60 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy;
2) Etap 2, obejmujący prace w strefie wewnętrznej w pomieszczeniach Zwierzętarni, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia – w terminie nie dłuższym niż 20 dni od dnia udostępnienia wykonawcy pomieszczeń Zwierzętarni, przy czym Wykonawca zobowiązany jest zgłosić gotowość do przystąpienia do realizacji Etapu 2 po wykonaniu Etapu 1 w terminie przewidzianym na jago wykonanie.
7.2. Zamawiający przekaże wykonawcy teren budowy w terminie:
1) Etap 1 – 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy – pod warunkiem wypełnienia przez wykonawcę wymagań określonych w projekcie umowy;
2) Etap 2 – w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania od wykonawcy zawiadomienia o gotowości rozpoczęcia robót w Zwierzętarni.
7.3. W przypadku gdy termin podawany jest w dniach, bez użycia określenia „dni robocze”, należy przez to rozumieć dni kalendarzowe. W przypadku określenia terminu w dniach roboczych, należy rozumieć przez to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314310-7 - Układanie kabli

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sentta Kamil Olbrych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311498140

7.3.3) Ulica: Platynowa 23

7.3.4) Miejscowość: Nowe Pieścirogi

7.3.5) Kod pocztowy: 05-191

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.