Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00161236/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont części nawierzchni parkingu przy ul. Dworcowej w Pszczynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Administracja Zasobów Komunalnych w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272102830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sznelowiec 12
1.5.2.) Miejscowość: Łąka
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-241
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322106434
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: azk@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.azk.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://azk-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,194290,87712769564723d53ce53fd504bfcf39.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont części nawierzchni parkingu przy ul. Dworcowej w Pszczynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1302f218-ba07-4b3c-924a-0cdca3d60738
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00240030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00089186/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont części nawierzchni parkingu przy ul. Dworcowej w Pszczynie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161236
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZK.291.11.25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje następujące kategorie robót
a) wykonanie zamalowanie starego oznakowania,
b) oznakowanie poziome cienkowarstwowe, drogową farbą akrylową,
c) oznakowanie poziome cienkowarstwowe, drogową farbą akrylową – miejsca dla osób niepełnosprawnych,
d) demontaż oznakowania pionowego,
e) montaż słupków drogowych z rur stalowych g śr. 60 mm wraz z montażem,
f) przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2 – tabliczki, folia 1 typ,
g) - przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0,3 m2 – znaki małe, folia 1 typ,
h) Wycięcie, demontaż i uzupełnienie nawierzchni asfaltowej (łaty o powierzchni od 3 do 65 m2).
i) Wypełnienie szczelin w asfalcie asfaltową masą zalewową
j) Inne roboty budowlane konieczne do prawidłowego wykonania zadania,
k) Prace porządkowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113620-7 - Asfalt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44113900-4 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162642,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162642,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162642,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. „DOMAX” Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150320725
7.3.3) Ulica: Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162642,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.