eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przeprowadzenie podziałów nieruchomości lub połączeń i podziałów nieruchomości z powiatu raciborskiego (18 zadań) w podziale na 6 części



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie podziałów nieruchomości lub połączeń i podziałów nieruchomości z powiatu raciborskiego (18 zadań) w podziale na 6 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Częstochowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 378 20 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.czestochowa@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie podziałów nieruchomości lub połączeń i podziałów nieruchomości z powiatu raciborskiego (18 zadań) w podziale na 6 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2926034f-ddcb-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120969/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie podziałów nieruchomości lub połączeń i podziałów nieruchomości z powiatu raciborskiego (18 zadań) w podziale na 6 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181062

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CZE.WOP.260.3.2023.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 306041,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Podział działki nr 593/4 z obrębu Brzeźnica, gm. Rudnik na dwa kompleksy z przedziału o powierzchni >20-30 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) Połączenie i podział działek nr: 595/2, 596, 597/2, 609, 610, 611, 612/8 z obrębu Brzeźnica, gm. Rudnik na siedem kompleksów, w tym cztery o powierzchni z przedziału 10-20 ha i trzy o powierzchni z przedziału <10 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) Połączenie i podział działek nr: 2/10, 2/12, 2/14 z obrębu Rudnik, gm. Rudnik na pięć kompleksów, w tym dwa o powierzchni z przedziału >20-30 ha, dwa o powierzchni z przedziału 10-20 ha i jeden o powierzchni z przedziału <10 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.5.5.) Wartość części: 55566,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Podział działki nr 152/5 z obrębu Czerwięcice, gm. Rudnik na dwa kompleksy, w tym jeden o powierzchni z przedziału >20-30 ha i drugi o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) Podział działki nr 150/11 z obrębu Czerwięcice, gm. Rudnik na trzy kompleksy z przedziału o powierzchni 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) Podział działki nr 8/1 z obrębu Rudnik, gm. Rudnik na dwa kompleksy o powierzchni z przedziału >20-30 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.5.5.) Wartość części: 44766,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Połączenie i podział działek nr: 43, 44/4 z obrębu Rudnik, gm. Rudnik na cztery kompleksy, w tym dwa o powierzchni z przedziału >20-30 ha i dwa o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) Połączenie i podział działek nr: 49/4, 656, 661, 662, 788/1, 788/2 z obrębu Rudnik, gm. Rudnik na trzy kompleksy wszystkie o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) Podział działki nr 54/4 z obrębu Rudnik, gm. Rudnik na dwa kompleksy o powierzchni z przedziału 10-20 ha wydzielone z działki, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.5.5.) Wartość części: 55416,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Podział działki nr 61 z obrębu Strzybnik, gm. Rudnik na trzy kompleksy wszystkie o powierzchni z przedziału >20-30 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) Podział działki nr 65/3 z obrębu Strzybnik, gm. Rudnik na trzy kompleksy, w tym jeden o powierzchni z przedziału >20-30 ha i dwa o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) Podział działki nr 114/23 z obrębu Strzybnik, gm. Rudnik na trzy kompleksy, w tym dwa o powierzchni z przedziału >20-30 ha i jeden o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.5.5.) Wartość części: 56766,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Połączenie i podział działek nr: 106, 107, 108, 109/3 z obrębu Borucin, gm. Krzanowice na sześć kompleksów, w tym trzy o powierzchni z przedziału >20-30 ha i trzy o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) Podział działki nr 292/97 z obrębu Borucin, gm. Krzanowice na trzy kompleksy, w tym jeden z zabudowaniami o powierzchni z przedziału >30-50 ha, jeden o powierzchni z przedziału 10-20 ha i droga, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) Podział działki nr 25/1 z obrębu Wojnowice, gm. Krzanowice zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego polegający na wydzieleniu dwóch działek stanowiących tereny dróg wewnętrznych oraz zaprojektowanie i wydzielenie 24 działek przeznaczonych w planie pod tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej wolnostojącej lub bliźniaczej, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.5.5.) Wartość części: 61291,67 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Podział działki nr 175 z obrębu Ocice Górne, gm. Racibórz na cztery kompleksy, w tym jeden o powierzchni z przedziału >20-30 ha i trzy o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) Podział działki nr 178 z obrębu Ocice Górne, gm. Racibórz na trzy kompleksy o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) Podział działki nr 828/2 z obrębu Owsiszcze, gm. Krzyżanowice na trzy kompleksy z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania

4.5.5.) Wartość części: 32233,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geojar Jarosław Rudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422041214

7.3.3) Ulica: ul. Dąbrówki 5c/25

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-210

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geojar Jarosław Rudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422041214

7.3.3) Ulica: ul. Dąbrówki 5c/24

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-210

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geojar Jarosław Rudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422041214

7.3.3) Ulica: ul. Dąbrówki 5c/25

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-210

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geojar Jarosław Rudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422041214

7.3.3) Ulica: ul. Dąbrówki 5c/25

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-210

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geojar Jarosław Rudziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422041214

7.3.3) Ulica: ul. Dąbrówki 5c/25

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-210

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33127,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Krzysztof Doleżych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423228297

7.3.3) Ulica: ul. Sumińska 5

7.3.4) Miejscowość: Gaszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-293

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33127,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.