Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00181062/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00547794/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie podziałów nieruchomości lub połączeń i podziałów nieruchomości z powiatu raciborskiego (18 zadań) w podziale na 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 378 20 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.czestochowa@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie podziałów nieruchomości lub połączeń i podziałów nieruchomości z powiatu raciborskiego (18 zadań) w podziale na 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2926034f-ddcb-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239944
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00120969/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przeprowadzenie podziałów nieruchomości lub połączeń i podziałów nieruchomości z powiatu raciborskiego (18 zadań) w podziale na 6 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CZE.WOP.260.3.2023.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 306041,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Podział działki nr 593/4 z obrębu Brzeźnica, gm. Rudnik na dwa kompleksy z przedziału o powierzchni >20-30 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) Połączenie i podział działek nr: 595/2, 596, 597/2, 609, 610, 611, 612/8 z obrębu Brzeźnica, gm. Rudnik na siedem kompleksów, w tym cztery o powierzchni z przedziału 10-20 ha i trzy o powierzchni z przedziału <10 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) Połączenie i podział działek nr: 2/10, 2/12, 2/14 z obrębu Rudnik, gm. Rudnik na pięć kompleksów, w tym dwa o powierzchni z przedziału >20-30 ha, dwa o powierzchni z przedziału 10-20 ha i jeden o powierzchni z przedziału <10 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym.4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 55566,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Podział działki nr 152/5 z obrębu Czerwięcice, gm. Rudnik na dwa kompleksy, w tym jeden o powierzchni z przedziału >20-30 ha i drugi o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) Podział działki nr 150/11 z obrębu Czerwięcice, gm. Rudnik na trzy kompleksy z przedziału o powierzchni 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) Podział działki nr 8/1 z obrębu Rudnik, gm. Rudnik na dwa kompleksy o powierzchni z przedziału >20-30 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym.4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 44766,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Połączenie i podział działek nr: 43, 44/4 z obrębu Rudnik, gm. Rudnik na cztery kompleksy, w tym dwa o powierzchni z przedziału >20-30 ha i dwa o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) Połączenie i podział działek nr: 49/4, 656, 661, 662, 788/1, 788/2 z obrębu Rudnik, gm. Rudnik na trzy kompleksy wszystkie o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) Podział działki nr 54/4 z obrębu Rudnik, gm. Rudnik na dwa kompleksy o powierzchni z przedziału 10-20 ha wydzielone z działki, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym.4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 55416,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Podział działki nr 61 z obrębu Strzybnik, gm. Rudnik na trzy kompleksy wszystkie o powierzchni z przedziału >20-30 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) Podział działki nr 65/3 z obrębu Strzybnik, gm. Rudnik na trzy kompleksy, w tym jeden o powierzchni z przedziału >20-30 ha i dwa o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) Podział działki nr 114/23 z obrębu Strzybnik, gm. Rudnik na trzy kompleksy, w tym dwa o powierzchni z przedziału >20-30 ha i jeden o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym.4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 56766,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Połączenie i podział działek nr: 106, 107, 108, 109/3 z obrębu Borucin, gm. Krzanowice na sześć kompleksów, w tym trzy o powierzchni z przedziału >20-30 ha i trzy o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) Podział działki nr 292/97 z obrębu Borucin, gm. Krzanowice na trzy kompleksy, w tym jeden z zabudowaniami o powierzchni z przedziału >30-50 ha, jeden o powierzchni z przedziału 10-20 ha i droga, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) Podział działki nr 25/1 z obrębu Wojnowice, gm. Krzanowice zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego polegający na wydzieleniu dwóch działek stanowiących tereny dróg wewnętrznych oraz zaprojektowanie i wydzielenie 24 działek przeznaczonych w planie pod tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej wolnostojącej lub bliźniaczej, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym.4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 61291,67 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Podział działki nr 175 z obrębu Ocice Górne, gm. Racibórz na cztery kompleksy, w tym jeden o powierzchni z przedziału >20-30 ha i trzy o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 2) Podział działki nr 178 z obrębu Ocice Górne, gm. Racibórz na trzy kompleksy o powierzchni z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym; 3) Podział działki nr 828/2 z obrębu Owsiszcze, gm. Krzyżanowice na trzy kompleksy z przedziału 10-20 ha, szczegółowy przebieg nowych linii granicznych do uzgodnienia z Zamawiającym.4.5.3.) Główny kod CPV: 71353200-9 - Usługi opomiarowania
4.5.5.) Wartość części: 32233,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geojar Jarosław Rudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422041214
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrówki 5c/25
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-210
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geojar Jarosław Rudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422041214
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrówki 5c/24
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-210
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geojar Jarosław Rudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422041214
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrówki 5c/25
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-210
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geojar Jarosław Rudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422041214
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrówki 5c/25
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-210
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geojar Jarosław Rudziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422041214
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrówki 5c/25
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-210
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33127,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Krzysztof Doleżych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423228297
7.3.3) Ulica: ul. Sumińska 5
7.3.4) Miejscowość: Gaszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-293
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Krzysztof Doleżych
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Geodezyjno-Kartograficzne Krzysztof Doleżych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33127,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont ogrodzenia w Szkole Podstawowej nr 27 w Częstochowie przy ul. Rozdolnej 27 - BO
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Artyleryjskiej w Częstochowie.
- Remont sanitariatów w budynku Urzędu Miasta przy ul. Jerzego Waszyngtona 5 w Częstochowie - kondygnacja III piętra
- Dostawa 3 projektorów laserowych dla Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
- Świadczenie usług w ramach programu sportowo-rekreacyjnego dla pracowników i byłych pracowników Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie prac remontowych trzech pomp FLYGT typ 3400.805 zainstalowanych na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków wraz z dostawą części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach modernizacji obiektów strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.