Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00020666/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-22
- 2021/BZP 00026587/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00031817/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-13
- 2021/BZP 00123559/01 - Wynik z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont budynku zabytkowego Pałacyku Sokoła objętego ochroną konserwatorską i wpisanego do rejestru zabytków przy ul. Kościuszki 41 w Pruszkowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9
1.4.2.) Miejscowość: Pruszków
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp.z.o.o.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239928
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00133560/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Inny zamawiający Przed zmianą:
Sp.z.o.o.
Po zmianie:
Sp. z o.o.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Termin wykonania umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
2021-12-22
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
roboty zaniechane oraz roboty dodatkowe
Po zmianie:
zmiana terminu zakończenia całości prac
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
roboty dodatkowe
Po zmianie:
zakończenie całości prac do dnia 22.12.2021 r.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
roboty zaniechane - brak zgody konserwatora
roboty dodatkowe:
- należy odprowadzić wody opadowe z dachu,
- brak w dokumentacji projektowej:
- remontu kominów oraz balustrady ceglanej do zejścia do piwnicy,
- remontu pomieszczeń szatni,
- montażu drzwi wewnętrznych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
roboty zaniechane - montaż nowych balustrad balkonowych w miejsce rozebranych istniejących.
roboty dodatkowe - wykonani odwodnienia liniowego od rury spustowej z lewej strony sceny letniej,
- remont kominów ponad dachem,
- remont ścian zewnętrznych,
- montaż pomieszczeń szatni
- montaż drzwi wewnętrznych wraz z obrobieniem glifów i malowaniem pomieszczenia
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
35489,41
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
34938,66
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego, śmieciarki przystosowanej do selektywnego odbioru odpadów
- Zakup terminali thin client wraz z oprogramowaniem
- Dostawa worków z folii polietylenowej do gromadzenia odpadów
- Przyłączenie złącza SN do zakładu produkcyjnego wraz z wybudowaniem stacji transformatorowej SN/NN
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 2 im Kubusia Puchatka z podziałem na 7 części.
- "SUKCESYWNE DOSTAWY MYDŁA W PIANCE NA POTRZEBY MAZOWIECKIEGO SPECJALISTYCZNEGO CENTRUM ZDROWIA IM. JANA MAZURKIEWICZA W PRUSZKOWIE",
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Króla Ludwika, oraz ulic Królowej Jadwigi i Władysława Łokietka w Złotorii.
- Termomodernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Kisielicach
- Budowa świetlic wiejskich w miejscowościach Jackowo Włościańskie i Głodowo Wielkie
- Zaprojektowanie oraz adaptacja hali znajdującej się przy ul. Górnej 16 w Otwocku na potrzeby handlowo - usługowe w ramach zadania budżetowego" Adaptacja hali przy ul. Górnej 16(...)
- AD/ZP/167/25 "Rozbudowa istniejących Systemów Kontroli Dostępu w obiektach PP- budynki A1 i A3 kampusu Piotrowo wraz z aktualizacją licencji w zakresie rozszerzenia o dodatkowe punkty dostępowe"
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Krzywda wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





