Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00198878/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
- 2025/BZP 00207246/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia rehabilitacji do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Medyczne Nadarzyn -Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nadarzynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017185354
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sitarskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zoznadarzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznadarzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b25f8264-68db-453e-b172-0896d66ce11c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia rehabilitacji do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b25f8264-68db-453e-b172-0896d66ce11c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075535/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 zakup wyposażenia zespołu rehabilitacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CMN.ZP.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia rehabilitacji do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
Sprzęt musi spełniać minimalne parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr A do SWZ.
Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełnić normy bezpieczeństwa.
Wykonawca winien awizować Zamawiającemu termin dostawy co najmniej na 2 dni przed planowaną dostawą.
W ramach zamówienia Wykonawca zapewni:
bezpłatne przeszkolenie co najmniej sześciu wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia;
przeglądy gwarancyjne w okresie gwarancji bez limitu roboczogodzin;
reakcję serwisu gwarancyjnego do 1 dni roboczych (lub godzin) od momentu zgłoszenia;
że dostarczy w dniu przekazania przedmiotu zamówienia: instrukcje w języku polskim, katalog części zamiennych w formie papierowej jako katalog książkowy bądź w formie elektronicznej na nośniku cyfrowym lub na portalu Dostawcy, karty gwarancyjne, paszport techniczny sprzętu.
2. Zamawiający udostępni Wykonawcy budynek i pomieszczenia niezbędne do przeprowadzenia montażu wyposażenia na czas wykonywanych prac wg terminu uzgodnionego wcześniej z Zamawiającym.
3. Podczas montażu Wykonawca winien zapewnić takie rozwiązania, które zapewnią stabilność
i wytrzymałość wykonania (np. skręcenia, mocowania do ścian, sufitów itp.).
4. Gwarancja i rękojmia na wyposażenie i montaż minimum 24 miesiące.
5. Po podpisaniu umowy a przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji zakres prac wraz z wymiarami i kolorystyką.
6. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę deklaracji że dostarczane wyposażenie posiada:
wpis do wyrobów medycznych w przypadku urządzeń (dla wyposażenia medycznego)
posiada CE (dla wyposażenia niemedycznego)
7. Kolory np. materacy, taśm itp. zostaną ustalone z Zamawiającym po wyborze oferty ale przed podpisaniem umowy.
8. Wszystkie pozycje wyposażenia zostaną dostarczone w miejsce ich docelowego użytkowania własnym transportem i na własny koszt – ul. Graniczna 4a w Nadarzynie (05-830).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
33154000-4 - Urządzenia do mechanoterapii
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 446717,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446717,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 446717,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222626984
7.3.3) Ulica: ul. Leonidasa 49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-239
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 446717,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI NADARZYN
więcej: przetargi NADARZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń umożliwiających modernizację 25 elektronicznych tablic przystankowych w Suwałkach, jako udogodnienie dla osób niedowidzących
- "Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i gimnastycznego dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety - cz. I"
- Dostawa narzędzi chirurgicznych oraz drobnego sprzętu
- Dostawa sprzętu sportowego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego
- Dostawa sprzetu do rehabilitacji do SP ZOZ MSWiA Centrum Rehabilitacji w Górznie
więcej: Urządzenia do mechanoterapii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.