Ogłoszenie z dnia 2023-05-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00162233/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja balkonów i tarasów strony południowej i klatki schodowej zewnętrznej budynku „E” SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spskgruca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja balkonów i tarasów strony południowej i klatki schodowej zewnętrznej budynku „E” SPSK im. Prof. A. Grucy CMKP w Otwocku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e701a41-d214-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162233
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1434211,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: dokonanie modernizacji balkonów i tarasów strony południowej budynku „E”, w tym także schodów zewnętrznych prowadzących na płyty objęte zakresem opracowania, zgodnie z przedstawioną dokumentacją techniczną.
2. W stanie istniejącym schody i płyty wyłożone płytkami ceramicznymi odspojonymi od podłoża.
Schody i płyty, w stanie istniejącym, silnie zawilgocone, z odpadającymi tynkami elewacyjnymi od spodu. W stanie istniejącym, balustrady stalowe skorodowane.
14. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz załączniki do SWZ:
nr 4 -Tabela parametrów technicznych
nr 5- Dokumentacja techniczna
nr 6- Przedmiar robót
22. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 do 5 % wartości zamówienia podstawowego.
18. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, których charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie, procesy określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Ponadto Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał kryteria stosowane w celu oceny równoważności.
30. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 5 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) Roboty ogólnobudowlane
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262900-0 - Roboty balkonowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniuINNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Wielobranżowe prace remontowe, w tym instalatorskie w zakresie adaptacji Hali Fizycznej reaktora Maria zlokalizowanej na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
- Budowa boiska wielofunkcyjnego w Liceum Ogólnokształcącym Nr III im. Juliusza Słowackiego w Otwocku - remont
- Usługi dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla uczniów szkoły podstawowej w wieku 7 - 15.
- Remont korytarzy znajdujących się w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku przy ul. Armii Krajowej 2
- Indywidualne specjalistyczne wsparcie dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont dachu i docieplenie budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Koziej 1A, ul. Koziej 1B i ul. Mirkowskiej 42 w Konstancinie - Jeziornie"
- Remont budynku administracyjnego, remont łazienki z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, malowanie korytarza i klatki schodowej na bazie RDW w Rymanowie
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Koniecznie (Zespół Placówek Oświatowych w Koniecznie) - ETAP I
- Budowa świetlicy w Pawłówku
- "Budowa budynku garażowego z częścią administracyjną dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Harasiukach - etap II"
- Prace remontowe dachu budynku hotelowego w Ośrodku Szkolenia Służby Więziennej w Suchej oraz pomieszczenia łaźni w Oddziale Zamiejscowym w Zwartowie
więcej: Kładzenie rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.