eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Przebudowa DW 948 - ul. Beskidzka w m. Grojec w granicach istniejącego pasa drogowego poprzez budowę chodnika wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem na odc. 015 od km 4+522 do km 5+570 - Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa DW 948 - ul. Beskidzka w m. Grojec w granicach istniejącego pasa drogowego poprzez budowę chodnika wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem na odc. 015 od km 4+522 do km 5+570 - Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 95 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl oraz https://bip.malopolska.pl/ugoswiecim,m,402255,2022.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa DW 948 - ul. Beskidzka w m. Grojec w granicach istniejącego pasa drogowego poprzez budowę chodnika wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem na odc. 015 od km 4+522 do km 5+570 - Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28fa0810-d5ee-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040196/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa DW 948 - ul. Beskidzka w m. Grojec w granicach istniejącego pasa drogowego poprzez budowę chodnika wraz z odwodnieniem oraz oświetleniem na odc. 015 od km 4+522 do km 5+570 - Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165160/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1794761,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres robót w ramach etapu I objętego zamówieniem obejmuje odc 015 w km 4+522 - 4+852 wraz z zakresem robót obejmujących wylot kanalizacji deszczowej wraz z konstrukcją umocnienia grobli oraz przepływu na grobli, a w szczególności.
1) poszerzenie pasa ruchu DW 948
2) przebudowa skrzyżowania ul. Beskidzkiej z ul. M. Radziwiłł
3) budowa chodnika
4) budowa kanalizacji deszczowej
5) budowa oświetlenia ulicznego
6) przebudowę zjazdów
2. Szczegółowy zakres robót obejmują: dokumentacje projektowe, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, uzgodnienia, pozwolenia na budowę.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania zespołem osób posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji niniejszej umowy z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa wraz z poniesieniem wszelkich potrzebnych kosztów w tym celu.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do optymalizacji przyjmowanych rozwiązań, technologii pod względem ekonomicznym.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i oddania Zamawiającemu przedmiot umowy zgodnie z:
a) dokumentacjami projektowo-wykonawczymi;
b) przedmiarami robót;
c) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
d) wytycznymi zawartymi w swz;
e) warunkami prowadzenia robót;
f) oraz zasadami wiedzy technicznej,
i do usunięcia wszystkich wad/usterek w przedmiocie umowy z tytułu rękojmi i gwarancji.
7. Za wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się kompleksowe wykonanie przedmiotu umowy.
8. Wykonawca wobec Zamawiającego zobowiązany będzie do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy i rozpoczęcie inwestycji,
2) wykonania prac w oparciu o dokumentacje projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi przepisami prawa i zasadami rzetelnej wiedzy technicznej,
3) zapewnienia kadry do kierowania robotami posiadającej wymagane uprawnienia zgodnie z wymaganiami określonymi w pozwoleniu na budowę. Kopie dokumentów potwierdzających określone wymagania zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem umowy,
4) zorganizowania zaplecza budowy, w tym stosownego (zgodnego z przepisami prawa) oznakowania, w tym umieszczenia na budowie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (opracowanego przez Wykonawcę) oraz uzgodnienie, wyznaczenie i wykonanie dróg komunikacyjnych niezbędnych dla prowadzenia robót, ich oznakowanie, zabezpieczenie i właściwe utrzymanie,
5) opracowania, wprowadzenia i utrzymania przez cały okres prowadzonych robót, tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu (zapewnienie i utrzymanie znaków, barier i sygnalizatorów drogowych), a po jego zakończeniu ich demontaż,
6) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
7) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym też związanych z ruchem pojazdów,
8) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
9) zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót,
10) zapewnienia dojazdu mieszkańcom do posesji znajdujących na trasie prowadzonych robót i ulic bocznych.
11) utrzymania porządku na terenie budowy oraz dróg dojazdowych w związku z prowadzoną inwestycją, w tym zapewnienia właściwej, bezkolizyjnej organizacji ruchu pieszych i pojazdów oraz ciągłego dostępu do posesji mieszkańcom oraz pojazdom uprzywilejowanym, w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia drogi dojazdowej do terenu budowy lub jej elementów Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
12) zaspokojenia roszczenia osób trzecich w tym mieszkańców posesji, spowodowane niewłaściwymi działaniami Wykonawcy,
13) wykonania wszelkich niezbędnych wykopów kontrolnych w celu uniknięcia kolizji z istniejącymi sieciami zlokalizowanymi w drodze na własny koszt,
14) uzyskania wymaganych pozwoleń, niezbędnych do prowadzenia robót, które Wykonawca winien posiadać w celu należytego wykonania zamówienia, o których wie lub powinien wiedzieć z racji swojej wiedzy, doświadczenia i profesjonalizmu w zakresie prowadzonej działalności,
15) przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ. i ochrony przed kradzieżą,
16) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych,
17) utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji robót budowlanych,
w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia drogi dojazdowej do terenu budowy lub jej elementów Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy,
18) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy,
19) Zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsca ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji,
20) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach mogących zakłócić terminowe wykonanie, a w przypadku opóźnień w realizacji Wykonawca zobowiązany jest do zwiększenia swoich możliwości poprzez np. wydłużenie godzin pracy, zwiększenie liczby swojego personelu,
21) prowadzenia dokumentacji budowy, a w szczególności prowadzenia wewnętrznego dziennika budowy i udostępnianie go przedstawicielom Zamawiającego lub uprawnionym organom do dokonywania wpisów,
22) wykonania niezbędnych uzgodnień, sprawdzeń, pomiarów kontrolnych i odbiorów wykonanych robót,
23) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji,
24) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej po zakończeniu robót,
25) zgłaszania robót zanikowych do odbioru,
26) po zakończeniu robót uporządkowania terenu i przekazania go Zamawiającemu,
27) nadzoru i koordynacji prac podwykonawców,
28) opracowania kompletnej dokumentacji powykonawczej obejmującej całość robót budowlanych i instalacyjnych w ramach realizacji niniejszej umowy w dwóch egzemplarzach w formie papierowej i w dwóch egzemplarzach w formie cyfrowego nośnika danych -CD i przekazania jej Zamawiającemu na 3 dni robocze przed terminem odbioru końcowego przedmiotu zamówienia,
29) zawiadomienia w oparciu o udzielone przez Zamawiającego pełnomocnictwo właściwych organów o zakończeniu budowy obiektu budowlanego (jeżeli dotyczy)
30) likwidacji placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu robót lecz nie później niż w terminie 3 dni roboczych licząc od daty dokonania odbioru końcowego,
9. Wykonawca odpowiedzialny będzie za szkody powstałe w trakcie realizacji robót wobec właścicieli posesji i nieruchomości, a także wobec innych osób trzecich oraz ponosi konsekwencje ich powstania.
10. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność prawną wobec Zamawiającego za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii lub niewłaściwego prowadzenia robót.
11. Gwarancja - długość okresu gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi minimalny okres 60 miesięcy, a maksymalny okres 72 miesiące od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. Ww. okres stanowi kryterium oceny ofert.
12. Szczegółowe warunki realizacji, odbioru i rozliczenia przedmiotu zamówienia określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy - Załącznik Nr 7 do SWZ.
13. Rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi fakturą końcową po zakończeniu wszelkich prac i odbiorze ich przez Zamawiającego, na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
14. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 21 dni licząc od daty złożenia faktury końcowej.
15. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli nie uzyskał zgody Zamawiającego na wykonanie zwiększonego zakresu.
16. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za roboty nie wykonane. Dotyczy to również sytuacji, kiedy nastąpią zmiany w dokumentacji projektowej podczas prowadzenia robót.
17. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do zmniejszenia zakresu robót realizowanych poprzez umowne prawo odstąpienia od części umowy na zasadach określonych w § 15 ust. 9 i ust. 10. Istotnych Postanowień Umowy -Załącznik Nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1794761,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2356223,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1794761,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONKRET Krzysztof Wysogląd ul. Tyszkiewicza 37 32-600 Oświęcim

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492110813

7.3.3) Ulica: Poręba Wielka, ul. Tyszkiewicza 37

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.5) Kod pocztowy: 32-600

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1794761,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.