eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podedwórze › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej - Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu i świetlicy w Podedwórzu



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu i świetlicy w Podedwórzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Podedwórze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237658

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podedwórze

1.5.2.) Miejscowość: Podedwórze

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-222

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@podedworze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podedworze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugpodedworze.bip.lubelskie.pl/index.php?id=218

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej – Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu i świetlicy w Podedwórzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5374746-cd41-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004270/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Podedwórze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.2 Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego projekt: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Podedwórze”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082482/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 566792,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Podedwórzu
5. Zamówienie obejmuje m.in.:
a. docieplenie ścian zewnętrznych części szkoły styropianem o współczynniku przewodności cieplnej nie gorszej niż λ=0,036W/(m*K) o grubości 16 cm wraz z ościeżnicami, metodą BSO wraz z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym silikatowym
b. docieplenie ściany fundamentowej styropianem ekstrudowanym styrodurem o współczynniku przewodności cieplnej nie gorszej niż λ=0,036W/(m*K) o grubości 10 cm
c. wymiana drzwi zewnętrznych o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/(m2*K)
d. wymiana instalacji solarnej wraz z istniejącym zasobnikiem c.w.u.
e. wymiana instalacji oświetlenia na energooszczędne typu LED
f. wymiana instalacji c.o.
6. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 408556,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest Termomodernizacja budynku świetlicy w Podedwórzu.
2. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZ
3. Zamówienie obejmuje m.in.:
a. docieplenie stropu ostatniej kondygnacji nad pomieszczeniami świetlicy płytami z wełny mineralnej o grubości 22 cm o współczynniku przenikania ciepła λ=0,040W/(m*K)
b. docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,036W/(m*K) o grubości 16 cm wraz z ościeżnicami i wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym silikatowym
c. ocieplenie podłogi na gruncie w pomieszczeniach świetlicy styropianem o współczynniku przenikania ciepła λ=0,036W/(m*K) o grubości 11 cm, wykonanie nowych warstw posadzkowych
d. wymiana drzwi zewnętrznych w świetlicy o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/(m2*K)
e. wymiana instalacji oświetlenia na energooszczędne typu LED
f. modernizacja instalacji c.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232460-4 - Roboty sanitarne

45261410-1 - Izolowanie dachu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.5.) Wartość części: 158235,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 666138,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRYMAR Marta Mikucewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372278409

7.3.3) Ulica: Narutowicza 25

7.3.4) Miejscowość: Janów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-505

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 194 629,36 zł, cena oferty z najniższą ceną to 347 475,00 zł.
Cena oferty z najniższa ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Tym samym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358499,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436664,72 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.