eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonki › Przebudowa dróg w gminie Zielonki



Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w gminie Zielonki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZIELONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 116

1.5.2.) Miejscowość: Zielonki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zielonki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/gzielonki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c21b2c37-c722-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w gminie Zielonki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c21b2c37-c722-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049022/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa dróg I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00099167

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DK.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1447469,3 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Część zamówienia nr I – realizacja 2 zadań w Zielonkach, Pękowicach:
1) Zadanie 1 - „Modernizacja ul. Rzyczyskiej w Zielonkach (480m) i ul. Jurajskiej w Pękowicach (684m) w zakresie nawierzchni, poboczy i zjazdów” - przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji nawierzchni asfaltowej na dwóch odcinkach drogi o łącznej długości 1 164 m. W ramach robót konieczne jest sfrezowanie istniejącej nawierzchni, położenie nowej nakładki oraz wykonanie poboczy i przebudowa zjazdów.
2) Zadanie 2 – Przebudowa odcinka ul. Widokowej w Zielonkach w ramach inwestycji pn. „Przebudowa dróg gminnych (ulica Widokowa, ulica Babilon) polegająca na budowie kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Białuchy, przebudowie sieci wodociągowej oraz remoncie istniejącej nawierzchni jezdni w Zielonkach” – zakres km od 0+695 do 0+870, przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu podbudowy, nawierzchni asfaltowej, odwodnienia liniowego z prefabrykatów betonowych na odcinku drogi o długości 175m. W ramach robót konieczne jest rozebranie istniejącej konstrukcji drogi, wykonanie obsypki istniejącej kanalizacji sanitarnej, zabezpieczenia sieci wodociągowej i gazowej, wykonanie nowej konstrukcji drogi o nawierzchni bitumicznej, pobocza i odwodnienia z elementów typu „mulda”;
3) Zakres prac szczegółowo opisany został w :
a) (Zadanie 2) dokumentacji projektowej „Przebudowa dróg gminnych (ulica Widokowa, ulica Babilon) polegająca na budowie kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Białuchy, przebudowie sieci wodociągowej oraz remoncie istniejącej nawierzchni jezdni w Zielonkach” – zakres obejmuje odcinek w km od 0+695 do 0+870;
b) Specyfikacjach Technicznych Wykonania I Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB);
c) przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 1141172,9 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Część zamówienia nr II – realizacja 3 zadań w Januszowicach, Węgrzcach i Woli Zachariaszowskiej:
1) Zadanie 1 - „Wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. Papiernia w Januszowicach o długości 120m i szerokości 2,8m” – przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji nawierzchni asfaltowej na odcinku drogi o długości 120 m. W ramach robót konieczne jest uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni z destruktu asfaltowego, położenie nowej nakładki oraz wykonanie poboczy;
2) Zadanie 2 - „Modernizacja ul. C5 w Węgrzcach (98m) i ul. C7 (62m) w zakresie nawierzchni (szer. 4,5m – 5,0m) i poboczy” – przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji nawierzchni asfaltowej na odcinku drogi o długości 160 m. W ramach robót konieczne jest sfrezowanie istniejącej nawierzchni, położenie nowej nakładki oraz wykonanie poboczy;
3) Zadanie 3 - „Wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. Wiosennej w Woli Zachariaszowskiej o długości 196m i szerokości 3,0m” – przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu podbudowy, nawierzchni asfaltowej na odcinku drogi o długości 196m. W ramach robót konieczne jest rozebranie istniejącej konstrukcji drogi, wykonanie wykonanie nowej konstrukcji drogi o nawierzchni bitumicznej i pobocza;
4) Zakres prac szczegółowo opisany został w :
a) Specyfikacjach Technicznych Wykonania I Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB);
b) przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 306296,4 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1013069,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1859451,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1013069,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO TRANSPORTOWA TRANSFIG Wiesław Figa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350290159

7.3.3) Ulica: Podświerkle 62

7.3.4) Miejscowość: Przeginia Duchowna

7.3.5) Kod pocztowy: 32-061

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1013069,5 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-07

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303255,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507741,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303255,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA BUDOWLANO TRANSPORTOWA JANKOP KAROL JANUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120201850

7.3.3) Ulica: Janikowice

7.3.4) Miejscowość: Słomniki

7.3.5) Kod pocztowy: 32-090

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303255,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.