Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00169536/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja z OZE Szkoły Podstawowej w Mąchocicach Kapitulnych
oraz Urzędu Gminy Masłów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 2
1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja z OZE Szkoły Podstawowej w Mąchocicach Kapitulnychoraz Urzędu Gminy Masłów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b377d636-d819-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049320/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Termomodernizacja z OZE Szkoły Podstawowej w Mąchocicach Kapitulnych oraz Urzędu Gminy Masłów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest w ramach Działania 12.1 ,,Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej – REACT-EU” - Oś priorytetowa 12 REACT-EU dla Świętokrzyskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169536/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiGP.271.50.2022.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5740428,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – TERMOMODERNIZACJA Z OZE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MĄCHOCICACH KAPITULNYCH.Cel i zakres opracowania obejmuje roboty termomodernizacyjne, w tym w szczególności:
• roboty remontowe termomodernizacyjne:
− demontaż rynien i rur spustowych w niezbędnym zakresie związanym z dociepleniem stropodachów starej części budynku szkoły,
− demontaż instalacji odgromowej (z wyłączeniem instalacji odprowadzającej prowadzonej w ciągu elewacji budynku),
− demontaż obróbek blacharskich, w tym kominów, attyk, pasów pod i nadrynnowych, związany z projektowanymi robotami dociepleniowymi w zakresie stropodachów w starej części budynku szkoły,
− demontaż parapetów zewnętrznych i wymiana stolarki okiennej na stolarkę PVC i aluminiową, wsp. U=0,9 W/m2K; stolarka wyposażona w nawiewniki higrosterowane o wyd. nom. Qnom=30,0 m3/h,
− wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową, aluminiową, w części szkloną (zgodnie z zestawieniem stolarki), o współczynniku U = 1,3 W/m2K; wraz z demontażem ościeżnic i montażem nowych, stalowych, malowanych,
− rozebranie nawierzchni z kostki betonowej wokół części budynku,
− rozebranie naświetli piwnicznych murowanych wraz z wywozem gruzu,
− docieplenie ścian poniżej terenu i cokołów do wys. ok. 0,5 - 0,7 m powyżej terenu (wys. obecnego cokołu) i ścian poniżej terenu (w części do gł. 1,8 m poniżej terenu dla cz. podpiwniczonej i 1,0 dla części niepodpiwniczonej) styropianem XPS o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,035 W/(m*K), gr. 16 cm, wraz z wykonaniem hydroizolacji oraz ułożeniem drenażu opaskowego z rur PVC DN160, owiniętych geowłókniną,
− montaż naświetli piwnicznych z tworzywa sztucznego, z przykryciem ze szkła hartowanego, montowanym pod kątem 30 st.,
− montaż nowych parapetów zewnętrznych po wykonanych robotach dociepleniowych z blachy powlekanej, gr. 0,7 mm, kolor RAL 7039,
− montaż zdemontowanych obróbek blacharskich, w tym kominów i attyk, pasów pod i nadrynnowych rynnowych z blachy ocynkowanej, gr. 0,7 mm,
− montaż zdemontowanych rynien i rur spustowych z uzupełnieniem elementów uszkodzonych,
− montaż instalacji odgromowej z uzupełnieniem elementów uszkodzonych,
− docieplenie stropodachów w starej części budynku szkoły styropapą o gr. 20 cm λ = 0,037 W/mK,
− wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku, montaż obrzeży trawnikowych po wykonanych robotach dociepleniowych
− odtworzenie zdemontowanej nawierzchni (chodniki) z kostki betonowej wokół części budynku,
• roboty remontowe wewnętrzne:
− skucie posadzek w pomieszczeniach piwnic w starej części szkoły na głębokość ok. 17 cm, docieplenie styropianem grafitowym gr. 10 cm, o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,037 W/(m*K), z wykonaniem nowego pokrycia podłóg z płytek typu gres, antypoślizgowych (klasa R11); wraz z wykonaniem robót dodatkowych związanych z demontażem wpustów podłogowych i montażem nowych urządzeń po wykonanych robotach dociepleniowych i posadzkarskich,
− wymiana parapetów wewnętrznych na konglomeratowe, gr. 3 cm,
− malowanie ścian i ościeży w niezbędnym zakresie.
• Dane liczbowe – wg audytu energetycznego:
− Powierzchnia zabudowy: 1204,29 m2
− Kubatura ogrzewana budynku: 5642,69 m3
− Wysokość maks. budynku: 7,2 m
− Powierzchnia użytkowa: 1513,41 m2
− Liczba kondygnacji nadziemnych: 2
− Liczba kondygnacji podziemnych: 1 (częściowo podpiwniczony)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
42511110-5 - Pompy grzewcze
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4572439,82 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - TERMOMODERNIZACJA Z OZE URZĘDU GMINY MASŁÓWCel i zakres opracowania obejmuje roboty termomodernizacyjne, w tym w szczególności:
• roboty remontowe termomodernizacyjne:
− roboty w zakresie połaci dachowych:
demontaż instalacji odgromowej,
rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych w niezbędnym zakre-sie, wraz z rozebraniem poszycia dachu z blachy falistej, w tym pokrycia da-chowego lukarn,
rozebranie deskowania dla potrzeb wykonania dociepleń od zewnątrz budynku,
roboty dociepleniowe z zastosowaniem wełny mineralnej o wsp. ƛ= 0,035W/mK, gr. 15 cm,
odtworzenie deskowania z uzupełnieniem do pełnego, w tym wymiana ewentu-alnie uszkodzonego,
wykonanie poszycia dachu z blachy stalowej na rąbek stojący,
montaż obróbek blacharskich po wykonanych robotach dociepleniowych (blacha powlekana, gr. 0,7 mm),
montaż zdemontowanych rur spustowych i rynien,
montaż zdemontowanej instalacji odgromowej wraz z uzupełnieniem materiału, po wykonanych robotach dekarskich,
− docieplenie od zewnątrz budynku lukarn z zastosowaniem wełny mineralnej o wsp. ƛ= 0,037W/mK, gr. 15 cm, położeniem tynku i odmalowaniem farbami silikonowymi,
− naprawa kominów wraz z wykonaniem obróbek blacharskich,
− demontaż parapetów zewnętrznych i wymiana stolarki okiennej na stolarkę PVC i aluminiową, wsp. U=0,9W/m2K; stolarka wyposażona w nawiewniki higrosterowane o wyd. nom. Qnom=30,0 m3/h,
− wymiana parapetów wewnętrznych na parapety z konglomeratu, gr. 30 mm,
− montaż zdemontowanych parapetów zewnętrznych,
− wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową, aluminiową o współczynniku U = 1,3 W/m2K..
• Dane liczbowe – wg audytu energetycznego:
− Powierzchnia zabudowy: 377,56 m3
− Kubatura ogrzewana budynku: 2255,02 m3
− Wysokość maks. budynku: 10,37 m
− Powierzchnia użytkowa: 774,92 m2
− Liczba kondygnacji nadziemnych: 3
− Liczba kondygnacji podziemnych: brak
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
42511110-5 - Pompy grzewcze
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1167988,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr I przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na Część nr I unieważniono.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego cena najkorzystniejszej oferty w zakresie części nr II przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na Część nr II unieważniono.
INNE PRZETARGI MASŁÓW PIERWSZY
więcej: przetargi MASŁÓW PIERWSZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
więcej: Instalacje słoneczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.