Og³oszenie z dnia 2023-05-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00263306/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00313075/01 - Wynik z dnia 2023-07-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa boisk, prace remontowe i adaptacyjne sal lekcyjnych wraz z wyposa¿eniem w ramach projektu „Zgierskie
szko³y inkubatorem kompetencji kluczowych (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Zgierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Jana Paw³a II 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.zgierz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa boisk, prace remontowe i adaptacyjne sal lekcyjnych wraz z wyposa¿eniem w ramach projektu „Zgierskie
szko³y inkubatorem kompetencji kluczowych (...)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f9d10aea-fbcc-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00239642
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00046984/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Zgierskie szko³y inkubatorem kompetencji kluczowych w wykonywaniu zawodów przysz³o¶ci w Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 4 i Samorz±dowym Liceum Ogólnokszta³c±cym.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie wspó³finansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020 w ramach osi priorytetowej VII – infrastruktura dla us³ug spo³ecznych, Dzia³anie VII.4 Edukacja, Poddzia³anie VII.4.3 Edukacja ogólna
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
opisane zosta³y w dokumencie "Instrukcja dla wykonawców platformazakupowa.pl" oraz w „Regulaminie platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) ADMINISTRATOREM PANI/PANA DANYCH
OSOBOWYCH jest: Prezydent Miasta Zgierza, z siedzib± w Zgierzu, plac Jana Paw³a II 16, 95-100 Zgierz; 2) w sprawie ochrony
swoich danych osobowych proszê skontaktowaæ siê z INSPEKTOREM OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH pod adresem e-mail:
eurzad@umz.zgierz.pl lub epuap.gov.pl skrytka epuap:/4ebn4d0m4f/skrytka; lub pisemnie na adres Urzêdu Miasta Zgierza: plac
Jana Paw³a II 16, 95-100 Zgierz 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci±
przeprowadzenia negocjacji tre¶ci ofert 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona
zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ
publicznych , dalej „ustawa PZP”; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4
lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio
Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP; 7) w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8)
posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; - na podstawie art.
16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 2; - na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 3; - prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO
prawo do usuniêcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P¦.271.18.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
1. Przebudowa 2 boisk sportowych wraz z wyposa¿eniem (Szko³a Podstawowa nr 4, Samorz±dowe Liceum
Ogólnokszta³c±ce/Szko³a Podstawowa nr 1),
2. Remont budynku administracyjnego (Szko³a Podstawowa nr 4),
3. Usuniêcie kolizji z sieci± kanalizacyjn± (Szko³a Podstawowa nr 4, Samorz±dowe Liceum Ogólnokszta³c±ce/Szko³a
Podstawowa nr 1),
4. Budowa chodnika z kostki betonowej wraz z podjazdem dla niepe³nosprawnych do drzwi szko³y (Szko³a Podstawowa nr
4),
5. Prace remontowe dwóch sal lekcyjnych na potrzeby: sali wielokierunkowej oraz polisensorycznej wraz z wyposa¿eniem
(Szko³a Podstawowa nr 4),
6. Dostosowanie 2 pracowni na potrzeby pracowni wielokierunkowych wraz z wyposa¿eniem (Samorz±dowe Liceum
Ogólnokszta³c±ce, Szko³a Podstawowa nr 1),
7. Dostosowanie sali na potrzeby warsztatowe wraz z wyposa¿eniem (Samorz±dowe Liceum Ogólnokszta³c±ce),
8. Dostosowanie sali gimnastycznej pod monitor interaktywny (Szko³a Podstawowa nr 4),
9. Wykonanie utwardzenia terenu na potrzeby przejazdu samochodów dostawczych do obs³ugi szko³y, od wjazdu do wej¶cia
technicznego do zaplecza kuchennego obiektu (Samorz±dowe Liceum Ogólnokszta³c±ce/Szko³a Podstawowa nr 1).
w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, polegaj±cym na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich
wymaganych prawem uzgodnieñ i pozwoleñ oraz robót budowlanych w ramach projektu „Zgierskie szko³y inkubatorem
kompetencji kluczowych niezbêdnych w wykonywaniu zawodów przysz³o¶ci w Szkole Podstawowej nr 1, Szkole
Podstawowej nr 4 i Samorz±dowym Liceum Ogólnokszta³c±cym”, zgodnie z Program Funkcjonalno-U¿ytkowym
stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia oraz Wykazem niezbêdnego sprzêtu do zakupu i
zamontowania w ramach zadania, stanowi±cym za³±cznik nr 2, aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, normami oraz
sztuk± budowlan±, z zastrze¿eniem postanowieñ Opisu Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy
przewiduje udzielanie zamówieñ polegaj±cych na:
1) powtórzeniu us³ug lub robót budowlanych podobnych i zgodnych z przedmiotem
tego zamówienia podstawowego, w szczególno¶ci: roboty budowlane w zakresie remontu, budowy, rozbudowy obiektów sportowych
oraz remontu sal lekcyjnych.
Zamówienia zostan± udzielone na podst. art. 214 ust. 1. pkt 7 po przeprowadzeniu negocjacji w trybie zamówienia z wolnej rêki z
Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postêpowaniu, na warunkach okre¶lonych w umowie podstawowej.
2) w zakresie sumarycznej warto¶ci do 100.000,00 z³
3) na warunkach, na jakich zostan± udzielone – odpowiednio:
- przez Wykonawcê niepodlegaj±cego wykluczeniu;
- przez Wykonawcê spe³niaj±cego, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru
zamówienia, warunki udzia³u w postêpowaniu;
- z zachowaniem, odpowiednio i proporcjonalnie do charakteru i rozmiaru zamówienia powtórzonego warunków umowy, jak w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena, okres gwarancji (ca³kowity, ale nie d³u¿szy ni¿ 7 lat), wysoko¶æ kar umownych.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (ca³kowity, ale nie d³u¿szy ni¿ 7 lat)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ kar umownych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, wg art. 116 PZP: Wykonawca wykona³(zakoñczy³ wykonanie) nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotê budowlan±, odpowiadaj±c± swoim rodzajem
robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia („zwi±zan± z przedmiotem zamówienia” ), tj. remont, budowa lub
przebudowa boiska o nawierzchni poliuretanowej o wymiarach minimum 40m x 20m, potwierdzone dowodami
okre¶laj±cymi, ¿e te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie; Wykonawca dysponuje osobami, skierowanymi przez Wykonawcê
do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, tj. - co
najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej,-
co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do projektowania bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie
sieci wod – kan; - co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w
specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wod – kan.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz
robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y
wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o
których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y
wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty, dotyczy robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot
zamówienia („zwi±zanych z przedmiotem zamówienia”), tj.: remont, budowa lub przebudowa boiska o nawierzchni poliuretanowej o
wymiarach minimum 40m x 20m; Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia
publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
PE£NOMOCNICTWO do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególno¶ci – do podpisaniaoferty wraz z za³±cznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê.
ZOBOWI¡ZANIE podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, je¶li Wykonawca polega na tych zasobach.
O¦WIADCZENIE: Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawcê [art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni z³o¿yæ pe³nomocnictwo do reprezentowania ich wpostêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, o ile nie wynika ono z
innych dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê, np. z umowy konsorcjum. 2 Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt. 1,
powinno wskazywaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego, a tak¿e
zawieraæ deklaracjê (podpisy) wszystkich mocodawców, co do ustanowienia pe³nomocnika. 3. Spó³ka cywilna ubiegaj±ca
siê o udzielenie zamówienia nie ma obowi±zku powo³ywania pe³nomocnika i mo¿e byæ reprezentowana przez wspólników -
ka¿dego wspólnika - na ogólnych zasadach reprezentacji spó³ki cywilnej, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, chyba
¿e umowa lub uchwa³a wspólników stanowi odmiennie. 4. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. [art. 59 PZP] W przypadku potwierdzenia spe³nienia
przez Wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia warunków dotycz±cych: uprawnieñ do prowadzenia
okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia –
Wykonawca ten winien z³o¿yæ o¶wiadczenie w trybie art. 117 ust. 4 PZP.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Stosownie do tre¶ci art. 455 ust. 1 PZP dopuszczalna jest zmiana umowy:1) niezale¿nie od warto¶ci tej zmiany, o ile zosta³a przewidziana w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,
w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowieñ umownych, które mog± obejmowaæ postanowienia
dotycz±ce zasad wprowadzania zmian wysoko¶ci ceny, je¿eli spe³niaj± one ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) okre¶laj± rodzaj
i zakres zmian, b) okre¶laj± warunki wprowadzenia zmian, c) nie przewiduj± takich zmian, które modyfikowa³yby ogólny
charakter umowy; 2) gdy nowy Wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê:
a) je¿eli taka mo¿liwo¶æ zosta³a przewidziana w postanowieniach umownych, o których mowa w pkt 1, lub b) w wyniku
sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia,
upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to
za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy, lub c) w wyniku
przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego
Podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 PZP; 3) je¿eli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego
Wykonawcê, dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych, których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o
ile sta³y siê one niezbêdne i zosta³y spe³nione
³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub
technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci wyposa¿enia, us³ug lub instalacji
zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub
znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego, c) wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50%
warto¶ci pierwotnej umowy, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków; 4) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy, w tym
w szczególno¶ci zmiany wysoko¶ci ceny, spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt±
staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany
ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy. 2. Dopuszczalne s± równie¿ zmiany umowy których
³±czna warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne oraz jest ni¿sza ni¿ 15%, w przypadku zamówieñ na roboty budowlane, a
zmiany te nie powoduj± zmiany ogólnego charakteru umowy. 3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 3 i 4,
Zamawiaj±cy: 1) nie mo¿e wprowadzaæ kolejnych zmian umowy w celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy; 2) po
dokonaniu zmiany umowy, zamieszcza og³oszenie o zmianie umowy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub przekazuje
Urzêdowi Publikacji Unii Europejskiej. 4. Je¿eli umowa zawiera postanowienia dotycz±ce zasad wprowadzania zmian
wysoko¶ci cen, dopuszczaln± warto¶æ zmiany ceny, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. c i pkt 4, lub dopuszczaln± warto¶æ
zmiany umowy, o której mowa w ust. 2, ustala siê w oparciu o zmienion± cenê. 5. Stosownie do tre¶ci art. 454. ust. 1 PZP
nie jest dopuszczalna istotna zmiana zawartej umowy z wyj±tkiem przypadków wskazanych w powy¿szych ust. 1 do 3, przy
czym zmiana umowy jest istotna, je¿eli powoduje, ¿e charakter umowy zmienia siê w sposób istotny w stosunku do
pierwotnej umowy, w szczególno¶ci je¿eli zmiana: 1) wprowadza warunki, które gdyby zosta³y zastosowane w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia, to wziêliby w nim udzia³ lub mogliby wzi±æ udzia³ inni Wykonawcy lub przyjête zosta³yby oferty
innej tre¶ci; 2) narusza równowagê ekonomiczn± stron umowy na korzy¶æ Wykonawcy, w sposób nieprzewidziany w
pierwotnej umowie.
Pe³ny katalog zmian zawieraj± ogólne warunki umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-19 10:45
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-19 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-17
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Pe³ny tytu³ postêpowania: Przebudowa boisk, prace remontowe i adaptacyjne sal lekcyjnych wraz z wyposa¿eniem wramach projektu „ Zgierskie szko³y inkubatorem kompetencji kluczowych niezbêdnych w wykonywaniu zawodów przysz³o¶ci
w Szkole Podstawowej nr 1, Szkole Podstawowej nr 4 i Samorz±dowym Liceum Ogólnokszta³c±cym.
Uwaga: Termin realizacji zamówienia 15 tygodni od dnia podpisania umowy,
jednak nie d³u¿ej ni¿ do 20.10.2023 r.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Zakup sprzêtu dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zgierzu w podziale na czê¶ci"
- zaprojektowania, wykonania nadruku i dostawy materia³ów promocyjnych na potrzeby Forum kszta³cenia zawodowego w bran¿y logistycznej
- dostawa posi³ków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników Forum kszta³cenia zawodowego w bran¿y logistycznej realizowanego w ramach projektu (...)
- Us³ugi ochrony (dozoru) obiektów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Sk³odowskiej-Curie w Zgierzu
- dostawa gotowych posi³ków oraz napojów (cateringu oraz serwisu kawowego) dla uczestników konkursu "Ksi±¿ka Mówi"
- "Przeprowadzenie szkoleñ dla uczniów/uczennic w ramach realizacji projektu pt. "Kwalifikacje i kariera"
wiêcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowê budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnêtrznymi, przy³±czami, dokumentacj± kosztorysow± w Z±bkowice ¦l±skie (obrêb Szklary).
- Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu - modernizacja wêz³a cieplnego oraz pomieszczeñ sanitarnych wraz z wymian± pionów kanalizacyjnych w budynku Wydzia³u £±czno¶ci i Informatyki
- Przebudowa pozosta³ej czê¶ci budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Zambrowie przy ul. Polowej 21
- Remont pomieszczeñ przeznaczonych dla Kompanii Prewencji Policji wraz z dwoma klatkami schodowymi w budynku KMP w Koninie, a tak¿e remont miejsc postojowych dla pojazdów s³u¿bowych tej Kompanii.
- Budowa miejsca postojowego w le¶nictwie Zalasowa
- Roboty budowlano-remontowe i renowacyjne internatu ¿eñskiego zw. "du¿ym" stanowi±cego w³asno¶æ Skarbu Pañstwa i znajduj±cego siê w Le¶nej Podlaskiej na dzia³ce nr 16/21
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.