Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00164569/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja ul. Pionierskiej w Świdniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Świdnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 751 76 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://umswidnik.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ul. Pionierskiej w Świdniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa315482-0986-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004073/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Modernizacja ul. Pionierskiej w Świdniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164569/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP-Z.271.50.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 515560,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja ul. Pionierskiej w Świdniku”. Zakres prac obejmuje wyminę krawężnika, sfrezowanie istniejącej nawierzchni, ułożenie nowej nawierzchni z betonu asfaltowego na odcinku od ul. Boczna gen. Maczka do ul. Wincentego Witosa, od ul. Wincentego Witosa do ul. Al. Armii Krajowej na łącznej długości 505 m.
2. W ramach zadania należy wykonać:
2.1 Dokumentacja projektowa:
1) W skład zamawianej dokumentacji projektowej wchodzą następujące elementy:
a) Projekt budowlany zawierający projekt zagospodarowania terenu oraz wszystkie niezbędne branżowe projekty architektoniczno-budowlane np. projekt zabezpieczenia lub przebudowy istniejących sieci infrastruktury technicznej (w przypadku kolizji m. in. z siecią kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, elektroenergetycznej, telekomunikacyjnej, gazowej i ciepłowniczej itp.);
b) Projekty wykonawcze branżowe;
c) Projekty rozbiórek (jeżeli będą wymagane) wraz ze wszystkimi niezbędnymi pozwoleniami i uzgodnieniami, opiniami i zgodami właścicieli.
d) Informacja BIOZ,
e) Aktualna mapę do celów projektowych ( w formie papierowej oraz numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf)
f) Przedmiar robót i kosztorysy Wykonawcy,
g) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
h) Projekty stałej i czasowej organizacji ruchu, obejmujące obszar oddziaływania projektowanych inwestycji, zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem,
i) Projekt zagospodarowania terenu w zakresie zieleni określający usytuowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji,
j) Operat wodno-prawny (jeżeli będzie wymagany),
k) Opinia geotechniczna (ustalenie warunków gruntowo-wodnych do projektowania)
l) Inne opracowania niezbędne do zrealizowania zadania zgodnie z przepisami prawa.
2) Opinie, uzgodnienia, wnioski, pozwolenia itp.:
a) Uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania terenu w zakresie przedmiotu zamówienia,
b) Wniosek i decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji (jeżeli będzie wymagana),
c) Wniosek i decyzja pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli będzie wymagana),
d) Wniosek i ostateczne zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów.
e) Prawomocne pozwolenie na budowę.
f) Wykonawca uzyska również swoim staraniem i na swój koszt:
- Aktualną mapę do celów projektowych (w formie papierowej oraz numerycznej zwektoryzowanej w formacie dxf)
- Wypis i wyrys z rejestru gruntów lub innych dokumentów, wydanych przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, pozwalających na ustalenie stron postępowania, zawierające co najmniej numery działek ewidencyjnych oraz, o ile zostały ujawnione: numery ich ksiąg wieczystych, imię i nazwisko albo nazwę oraz adres podmiotu ewidencyjnego, obejmujące przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujące obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie,
- Warunki i uzgodnienia od gestorów sieci
- Wszystkie wymagane prawem opinie, warunki techniczne do projektowania i uzgodnienia.
- Wszelkie niezbędne materiały do realizacji przedmiotu zamówienia.
2.2 Roboty budowlane:
Roboty budowlane wykonane w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego projekt.
1) W ramach robót budowlanych:
a) Przygotowanie terenu pod budowę w tym: rozbiórki (np. ogrodzenia) i utylizacja istniejących obiektów budowlanych kolidujących z inwestycją, wycinka drzew i krzewów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, wyprofilowanie terenu, roboty ziemne. W związku z przygotowaniem terenu budowy należy uwzględnić istniejące obiekty, warunki gruntowo-wodne podłoża, oraz istniejące sieci przebiegające w terenie.
b) Usunięcie kolizji,
c) Wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej,
d) Profilowanie terenów zielonych i zakładanie trawników na terenach objętym robotami budowlanymi i oddziaływaniem budowy.
e) Roboty budowlane nieprzewidziane w projekcie, a konieczne do prawidłowego funkcjonowania budowanych obiektów.
f) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (papierowej i elektronicznej zwektoryzowanej w formacie dxf)
3. Charakterystyczne parametry określające zakres przedmiotu zamówienia:
- Planowana do modernizacji ul. Pionierska winna spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.)
- Konstrukcja planowanej ulicy zgodna z PFU Modernizacja ul. Pionierskiej w Świdniku.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 7 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646491,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646491,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 646491,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp z o.o. w Lublinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430551448
7.3.3) Ulica: ul.Grygowej 23
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-260
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LUBLINIE
jakie przetargi wygrała firma
KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LUBLINIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 646491,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2114 L w miejscowości Wygnanowice i Choiny, gm. Rybczewice
- Dostawa samochodu ze skrzynią ładunkową samowyładowczą
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Wiata magazynowa na sól dla obwodu drogowo - mostowego Nr 1 w Bełżycach
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.