eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Ochrona obiektów sądowych Sądu Rejonowego w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektów sądowych Sądu Rejonowego w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Konstytucji 5

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-354

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 76 56 107

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oddzial.gospodarczy@gdynia.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gdynia.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona obiektów sądowych Sądu Rejonowego w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54d9d437-0402-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013187/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona obiektów sądowych Sądu Rejonowego w Gdyni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157181/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1209411,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona fizyczna budynków Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Pl. Konstytucji 5 oraz Jana z Kolna 55 wraz z obsługą szatni w budynku przy ul. Pl. Konstytucji 5.
I. Przedmiotem zamówienia jest:

1. Ochrona obiektów wg poniższego zestawienia wsparta dodatkowo grupą interwencyjną o której mowa w § 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji z dnia 18 czerwca 2015 r. (dz. U. z 2015 r. poz. 992), dojazd do obiektów max. 10 minut od zgłoszenia. Czas dojazdu grupy interwencyjnej stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający dopuszcza wykonanie tej części zamówienia przez podwykonawcę.
2. Liczba godzin za cały okres świadczenia usługi ochrony przez kwalifikowanych pracowników ochrony (wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej) wynosi 49956.
3. Liczba godzin za cały okres świadczenia usługi obsługi szatni przez pracowników niekwalifikowanych wynosi 4295,5. Zamawiający dopuszcza wykonanie tej części zamówienia przez podwykonawcę.
4. W obiekcie przy Pl. Konstytucji 5 obsługa szatni dla interesantów w dni robocze od 7.30 do 15.30 (w każdy poniedziałek do 18.00, jeden pracownik na szatnię, bez wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, Zamawiający dopuszcza wykonanie tej części zamówienia przez podwykonawcę).
5. W obiekcie przy Pl. Konstytucji 5 w godzinach 7.30-15.30 (w poniedziałki 7.30-18.00) obsługa podnośnika dla osób niepełnosprawnych znajdującego się przy wejściu głównym do budynku sądu,
6. W oby dwu budynkach asystowanie i pomoc osobom niepełnosprawnym w skutecznym dotarciu do sal rozpraw lub do innych pomieszczeń przeznaczonych do obsługi interesantów
7. Rozpoczęcie usługi następuje 12.10.2021 roku o godzinie 00:00 i kończy się ostatniego dnia obowiązywania umowy o godzinie 23:59

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1. W ramach ochrony obiektów Wykonawca będzie postępował z należytą starannością, a w szczególności przyjmie na siebie obowiązki w zakresie:
a) ochrony i dozoru mienia znajdującego się w wyżej wymienionych obiektach celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia bądź kradzieży – włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianych obiektów,
b) ochrony w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionych obiektów,
c) powiadamiania odpowiednich służb porządkowych i straży pożarnej o zagrożeniach;
d) Przez termin włamanie rozumie się bezprawne wtargnięcie do ochranianego obiektu lub pomieszczenia w sposób pozostawiający widoczne lub dające się stwierdzić ślady,
e) Za sytuację szczególnego zagrożenia uznaje się w szczególności:
• pożar i inne zdarzenie losowe na terenie chronionych obiektów,
• kradzież z włamaniem, wybuch lub zagrożenie wybuchem w obiekcie chronionym,
• terroryzm,
• rabunek w obiekcie chronionym,

2. Do obowiązków pracowników ochrony należeć będzie między innymi:
1) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie ochranianych obiektów, dokonywanie obchodu obiektu co najmniej raz na 2 godziny zwracając szczególną uwagę na zakręcone krany i zawory (zabezpieczenie przed zalaniem pomieszczeń), nie zgaszone światła, otwarte okna itp.,
2) ochrona obiektów przed rabunkiem, zagrożeniem wybuchu, pożarem, napadem, kradzieżą, dewastacją,
3) monitorowanie przepływu osób przez chronione obiekty oraz monitorowanie i informowanie o potencjalnych zagrożeniach dla osób i mienia znajdujących się w chronionych obiektach,
4) niedopuszczenie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów broni, materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania,
5) sprawowanie kontroli nad legalnością wynoszonego z obiektów sprzętu elektronicznego, informatycznego i innych składników majątku Sądu,
6) włączanie i wyłączanie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektów w zależności od pory dnia/roku,
7) w chronionych obiektach sprawdzanie zamknięć drzwi, okien, krat, kłódek,
8) udostępnianie pracownikom/firmom sprzątającym, remontującym pomieszczeń Sądu w dni wolne od pracy/po godzinach pracy na podstawie zgłoszenia tego faktu przez osoby upoważnione tj. Prezesów, Dyrektorów, Kierowników lub inne osoby na podstawie legitymacji służbowej lub upoważnienia,
9) przyjmowanie i wydawanie zaplombowanych lub w inny sposób zabezpieczonych kluczy zgodnie z instrukcją przyjmowania i wydawania kluczy obowiązującą w poszczególnych obiektach. Wydawanie kluczy do pomieszczeń odbywać się będzie za własnoręcznym wpisem pobierającego klucze do Księgi Wydawania,
10) otwieranie i zamykanie bram, szlabanów, osobom uprawnionym do wjazdu/wyjazdu,
11) pełna znajomość topografii chronionych obiektów – rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych,
12) pełna znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych,
13) pełna znajomość regulaminu bezpieczeństwa oraz organizacyjnego obowiązujących w chronionych obiektach, przepisów BHP i przeciw pożarowych.
14) prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionych obiektach instalacjami,
15) powiadamianie wskazanego pracownika Sądu oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w ochranianym obiekcie awarii, pożaru lub włamania oraz podjęcie stosownych działań zabezpieczających,
16) obsługa istniejących w obiektach bramek do wykrywania metalu (ET Engineering SDM5 Multizone – 2 szt. w budynku przy Pl. Konstytucji 5, 1 szt. w budynku przy ul. Jana z Kolna 55), rentgenowskiego skanera bagażu (Astrophysics XIS-5335S- 1 szt. w budynku przy ul. Jana z Kolna 55), systemów alarmowych napadu, włamania i monitoringu ppoż., (szczegółowe wymagania związane z obsługą RTG znajdują się w ust. 3 niniejszego OPZ)
17) udzielanie interesantom informacji na temat lokalizacji wydziałów, oddziałów, sal rozpraw itp.,
18) prowadzenie depozytu przedmiotów i narzędzi niebezpiecznych,
19) osoby wskazane do świadczenia usługi w czasie pełnienia służby będą się stosować do poleceń osób wskazanych przez Zamawiającego,

Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia” oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ i „Regulaminie bezpieczeństwa i porządku” stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

98300000-6 - Różne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1487576,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1687764,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1487576,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adrianex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581664828

7.3.3) Ulica: 3-go Maja 27/46

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-364

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Grupa Interwencyjna - Durango Ochrona Osób i Mienia SUFO Krzysztof Ziółkowski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1487576,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-12 do 2023-10-11

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.