eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkiDowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Zielonkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357946812

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Galicyjska 17

1.5.2.) Miejscowość: Zielonki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-087

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 2850298; +48 12 2850490

1.5.8.) Numer faksu: +48 12 2850298 wew. 102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@gzeaszielonki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzeaszielonki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-545230c0-b6ec-4ee8-ba79-a2517ca7ab04

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-545230c0-b6ec-4ee8-ba79-a2517ca7ab04

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027528/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Zielonki do przedszkoli, szkół i ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00193164

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 612740,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno–wychowawczych zwanych w dalszej części SWZ „szkołą” wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2025/2026. Świadczenie usług odbywać się będzie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy
z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1539) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251).
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Zielonki z miejsca zamieszkania do szkoły i przywóz po zajęciach lekcyjnych do miejsca zamieszkania, na trasie: dom - szkoła – dom.
Przewidywane trasy przewozu dzieci niepełnosprawnych:
1) Pękowice – Kraków, ul. Zakątek 2 (Zespół Szkół Specjalnych Nr 4) – 1 (jedno) dziecko;
2) Zielonki – Kraków, ul. Zakątek 2 (Zespół Szkół Specjalnych Nr 4) - 3 (troje) dzieci,
3) Bosutów – Kraków, ul. Ptaszyckiego 9 (Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 79) – 1 (jedno) dziecko;
4) Bibice – Waganowice 19, (Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi) –
2 (dwoje) dzieci;
5) Bibice – Kraków, ul. Ułanów 25 (Szkoła Podstawowa) – 1 (jedno) dziecko;
6) Bibice – Kraków, ul. Armii Krajowej (Chrześcijańska Szkoła Podstawowa „UCZEŃ” Nr 1) – 1 (jedno) dziecko;
7) Zielonki – Kraków, ul. Spadochroniarzy (Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 9) – 1 (jedno) dziecko;
8) Bibice - Kraków, ul. Zakątek 2 (Zespół Szkół Specjalnych Nr 4) – 1 (jedno) dziecko;
9) Węgrzce – Wola Zachariaszowska, ul. Świętego Floriana 1 (Szkoła Podstawowa) – 1 (jedno) dziecko;
10) Wola Zachariaszowska – Kraków, os. Sportowe 28 (Szkoła Przysposabiająca
do Pracy) – 1 (jedno) dziecko;
11) Bibice – Kraków, ul. Pawlickiego 1 (Szkoła Podstawowa) – 1 (jedno) dziecko;
12) Zielonki – Kraków, ul. Chmielowskiego 1 (Szkoła Podstawowa Nr 22) –
1 (jedno) dziecko;
13) Zielonki – Kraków, ul. Wietora 7 (Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 6) – 1 (jedno) dziecko;
14) Bibice – Kraków, ul. Tyniecka 6 (Szkoła Podstawowa Nr 73) – 1 (jedno) dziecko;
15) Węgrzce – Tyniecka 6 (Szkoła Podstawowa Nr 73) – 1 (jedno) dziecko;
16) Bibice - Wola Zachariaszowska, ul. Świętego Floriana 1 (Szkoła Podstawowa) – 1 (jedno) dziecko;
17) Trojanowice - Kraków, ul. Zakątek 2 (Zespół Szkół Specjalnych Nr 4) - 3 (troje) dzieci.
Zamawiający zaleca Wykonawcy zapoznanie się ze szczegółowym przebiegiem trasy przewozu dzieci niepełnosprawnych; szacunkowa liczba kilometrów do pokonania w celu wykonania usługi dziennie: ok. 400 kilometrów. Liczba kilometrów dziennych może ulec zmianie – Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji, zgodnie z art. 441 ustawy PZP; prawo opcji -15% - +15% kilometrów dziennych, realizowanego dowozu. Szacunkowa liczba dzieci niepełnosprawnych do przewiezienia: ok. 22 dzieci. Do obsługi realizacji dowozu dzieci niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno–wychowawczych należy zabezpieczyć minimum 4 pojazdy dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym:
1) 2 pojazdy, w których minimalna ilość miejsc siedzących ma wynosić 7 (nie licząc miejsc dla kierowcy i opiekuna) i nie więcej niż 9 miejsc, w tym minimum 1 pojazd dostosowany do przewozu osób na wózku inwalidzkim, wyposażony w windę-podnośnik, pasy mocujące wózek i pasy mocujące dziecko na wózku, plus pojazdy zastępcze;
2) 2 pojazdy przystosowane do przewozu osób, w którym minimalna ilość miejsc siedzących ma wynosić 7 łącznie z kierowcą i opiekunem, plus pojazd zastępczy.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa ponadto wzór umowy.
Dowóz dzieci niepełnosprawnych zwanych dalej „uczniami” odbywa się w dni nauki szkolnej tj. od. 01.09.2025 roku do 26.06.2026 roku, z wyłączeniem ferii zimowych i wiosennych oraz innych przerw w nauce wynikających z kalendarza roku szkolnego 2025/2026 tj. 188 dni nauki.
Przewóz realizowany będzie według planowanych tras przejazdu, godzin oraz ilości uczniów wykazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Szczegółowy rozkład jazdy, dostosowany do planu zajęć lekcyjnych każdego z dowożonych uczniów Wykonawca ma uzgodnić z rodzicami uczniów i przedstawić na piśmie Zamawiającemu w terminie do 3 dni od rozpoczęcia realizacji dowozu. O każdej zmianie rozkładu jazdy Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę na piśmie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EBM - MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367770251

7.3.4) Miejscowość: Widoma 32A

7.3.5) Kod pocztowy: 32-095

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612740,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-01 do 2026-06-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.