eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › "Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego" - na potrzeby PCE w Kętrzynie i ZS im. M.Rataja w Reszlu



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego” - na potrzeby PCE w Kętrzynie i ZS im. M.Rataja w Reszlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU KĘTRZYŃSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362053243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.starostwo.ketrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/starostwo.ketrzyn/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego” - na potrzeby PCE w Kętrzynie i ZS im. M.Rataja w Reszlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-598ced0d-a3a2-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00073215/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136548/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUWPK.343.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1327692,75 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 831819,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług, niezależnie dla każdej z jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, w okresie od 01.09.2022r. do 30.06.2023r. polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia:
1) ZADANIE 1 - dostawa posiłków na rzecz Powiatowego Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, wydawanie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wakacyjnych i świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od nauki tj. szacunkowo: ok. 183 dni żywieniowe w okresie od 01.09.2022r. do 30.06.2023r. czyli ok.: 10.980 śniadań, 10.980 obiadów, 10.980 kolacji, razem: 32.940 posiłków;
....
2. Wykonawca....przygotowuje oraz wydaje posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp.
4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i utrzymania punktów przyjęcia oraz wydawania posiłków u poszczególnych Odbiorców usług.
5. Zasady realizacji zamówienia dotyczące lokalizacji kuchni do realizacji w/w usługi: w ZADANIU 1 i ZADANIU 2 posiłki BEZWZGLĘDNIE mają być przygotowywane w kuchniach znajdujących się w odpowiednich obiektach Odbiorców usług wskazanych w ust. 1 pkt 1 i 2.
UWAGA: dla każdego z Zadań odrębna lokalizacja – zaznacza się, że dzierżawa pomieszczeń nie jest przedmiotem niniejszego postępowania, ale nie zawarcie umowy dzierżawy kuchni jest równoznaczne z niespełnieniem warunku zamówienia i odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
7. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 9 do SWZ, informacja o pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 10 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 8 do SWZ.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, więcej w rozdz. V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 318348,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług, niezależnie dla każdej z jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, w okresie od 01.09.2022r. do 30.06.2023r. polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia:
...
2) ZADANIE 2 - ZADANIE 2 - dostawa posiłków na rzecz Zespołu Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu, wydawanie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wakacyjnych i świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od nauki tj. szacunkowo: ok. 183 dni żywieniowe w okresie od 01.09.2022r. do 30.06.2023r. czyli ok.: 15.555 śniadań, 15.555 obiadów, 15.555 kolacji, razem: 46.665 posiłków.
2. Wykonawca... przygotowuje oraz wydaje posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp.
4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i utrzymania punktów przyjęcia oraz wydawania posiłków u poszczególnych Odbiorców usług.
5. Zasady realizacji zamówienia dotyczące lokalizacji kuchni do realizacji w/w usługi: .... i ZADANIU 2 posiłki BEZWZGLĘDNIE mają być przygotowywane w kuchniach znajdujących się w odpowiednich obiektach Odbiorców usług wskazanych w ust. 1 pkt 1 i 2.
UWAGA: dla każdego z Zadań odrębna lokalizacja – zaznacza się, że dzierżawa pomieszczeń nie jest przedmiotem niniejszego postępowania, ale nie zawarcie umowy dzierżawy kuchni jest równoznaczne z niespełnieniem warunku zamówienia i odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
7. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 9 do SWZ, informacja o pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 10 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 8 do SWZ.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, więcej w rozdz. V SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 513470,55 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366424,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366424,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366424,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIX- PLUS Edyta Klimowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422052247

7.3.3) Ulica: Poznańska 21

7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366424,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524981,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524981,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 524981,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Pikulska Restauracja "U Renaty"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421001147

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 7/8/9

7.3.4) Miejscowość: Reszel

7.3.5) Kod pocztowy: 11-440

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 524981,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zarządu Powiatu w Kętrzynie uchwałą nr 1019/2022 z dnia 24 lutego 2022r. na podstawie art. 41 ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp wyznaczył Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego jako zamawiającego do przeprowadzenia w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego postępowań dotyczących usług przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego: 1) SOSW w Kętrzynie 2) PCE w Kętrzynie 3) ZS w Reszlu.
Niniejsze postępowanie dotyczy usługi na na potrzeby Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Kętrzynie i Zespołu Szkół im. M.Rataja w Reszlu - dyrektorzy tych jednostek zawarli umowy z wybranymi wykonawcami

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.