Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00113479/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Lublin, Zamość, Chełm, Radom, Grójec, Dęblin, Nisko, Rzeszów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 814746101
1.5.8.) Numer faksu: 814746123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Lublin, Zamość, Chełm, Radom, Grójec, Dęblin, Nisko, Rzeszów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c08c583-def7-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.37 Remont lokali/kwater mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem zasób OR Lublin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OL.2610.213.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 480867,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Lublin4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 54410,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Zamość4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 27011,87 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 57564,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Grójec4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 45828,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Nisko4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 6814,48 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Rzeszów4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 25968,61 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Radom4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333200-2 - Instalowanie gazomierzy
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 44486,57 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Dęblin 14.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 21264,02 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Dęblin 24.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 34017,95 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Dęblin 34.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 62645,89 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Dęblin 44.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 50473,63 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Dęblin 54.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 19310,41 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Dęblin 64.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 65393,91 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Dęblin 74.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia
45262522-6 - Roboty murarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 4145,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2021 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-BUDOWA LEOKADIA RUDAWSKA DZIEKANÓW 121/4 m7 22-500 HRUBIESZÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369092200
7.3.3) Ulica: Dziekanów 121/4 m7
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-BUDOWA LEOKADIA RUDAWSKA DZIEKANÓW 121/4 m7 22-500 HRUBIESZÓW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369092200
7.3.3) Ulica: Dziekanów 121/4 m7
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2021 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: In Plus Krzysztof Mirus Ul. Kombatantów 12 39-200 Dębica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180974610
7.3.3) Ulica: Kombatantów 12
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28080 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: In Plus Krzysztof Mirus Ul. Kombatantów 12 39-200 Dębica
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180974610
7.3.3) Ulica: Kombatantów 12
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2021 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2021 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2021 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2021 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2021 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2021 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2021 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2021 roku do godz. 09:00 nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Zakup i dostawy leków recepturowych wraz z mieszaninami do żywienia pozajelitowego.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. "Solidarności" 82 m 42, część nr 2: Wiejska 2 m 2
- Wykonanie legalizacji ciepłomierzy w budynkach mieszkalnych Skarbu Państwa zlokalizowanych na terenie działania Oddziału Terenowego Lubuskiego
- Przegląd punktów osnowy magnetycznej klasy fundamentalnej wraz z opracowaniem projektu uzupełnienia znaków za punkty zniszczone
- Zakup i montaż klimatyzacji w Szkole Podstawowej przy ulicy Oś Królewska 25 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych
- Roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.