eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_piski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bbe1200-0f35-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003113/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Efektywność energetyczna, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Schemat A.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172139/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.272.1.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu (pod adresem: ul. Gizewiusza 3, 12-200 Pisz).
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na rzecz poprawy efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu, realizowana w ramach projektu pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 4 Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych Schemat A.
Zamówienie obejmuje termomodernizację budynku Zespół Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu pod adresem: ul. Gizewiusza 3, 12-200 Pisz, w tym:
- docieplenie ścian zewnętrznych metodą bezspoinową z zastosowaniem płyt styropianowych gr. 14 cm o powierzchni 832,00m2, gr. 2 cm na ościeżach o powierzchni 69,00m2 oraz gr. 5 cm na elewacji attyki o powierzchni 169,00m2. Łączna powierzchnia docieplenia wynosi około 1070 m2;
- wymiana okien i drzwi;
- docieplenie okien stalowych jednoszybowych w hali oraz luksfer poprzez ich demontaż, zamknięcie otworów od wewnątrz i docieplenie;
- docieplenie stropodachu części niskiej budynku poprzez likwidację istniejącej izolacji z papy; wykonanie nowej izolacji termicznej PIR gr. 15cm oraz 5 cm wraz z wykonaniem izolacji przeciwwodnej z membrany PCV. Łączna powierzchnia dachu do docieplenia wynosi około 2795,00m2;
- wymiana istniejących świetlików dachowych, trójkątnych stalowych ze szkleniem jednoszybowym zbrojonym, na świetliki łukowe poliwęglanowe o wym. 3,00x6,00m (18 sztuk) oraz 3,00x4,50m (7 sztuk). Powierzchnia świetlików do wymiany wynosi około 418,50 m2;
- docieplenie stropodachu części wysokiej budynku poprzez montaż sufitu podwieszanego z warstwą ocieplenia z mat z wełny mineralnej gr 15cm. Łączna powierzchnia do docieplenia wynosi 540,90 m2.
- montaż indywidualnego węzła cieplnego wymiennikowego dla całego obiektu o mocy 210 kW;
- kompleksowa wymiana instalacji c.o.;
- montaż systemu telemetrycznego do zdalnego nadzoru i zarządzania pracą węzła i systemu grzewczego;
- montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 41,40 kW;
- wymiana wewnętrznej instalacji oświetleniowej na oświetlenie typu LED.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Dokumentacji Projektowej.
3. Do zadań Wykonawcy należy:
1) odpowiedzialność za całokształt realizacji zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
2) zachowanie wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa,
3) realizacja robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, z zachowaniem bezpiecznych warunków realizacji robót, w tym przepisów bhp oraz p.poż. oraz zaleceniami inspektora nadzoru,
4) realizacja robót zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej określającej przedmiot zamówienia, przedmiarami robót, STWiOR oraz wymogami SWZ,
5) realizacja robót z zachowaniem należytej staranności rozumianej jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ),
7) zorganizowanie zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym Wykonawcy,
8) utrzymywania obszaru robót w stanie uporządkowanym, niezbędnym do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i niezakłócających funkcjonowania pozostałych obiektów szkolnych,
9) wywożenia na bieżąco materiałów zbędnych i odpadów we własnym zakresie i na własny koszt.
10) zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały, zgodnie z wymaganiami Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
11) dostarczenie Zamawiającemu zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, w tym niezbędnych instrukcji obsługi.
12) do realizacji zamówienia- używanie materiałów i urządzeń w I gatunku jakościowym i wymiarowym, zapewniających sprawność eksploatacyjną,
13) do realizacji zamówienia- używanie materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213),
14) do wypełnienia zobowiązań w ramach zamówienia- zapewnienie doświadczonych i wykwalifikowanych osób zdolnych do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, w tym uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami warunkującymi prawidłową realizację zamówienia.
4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie szkoły, w obiekcie, w którym będzie prowadzona działalność dydaktyczna. Wykonawca będzie zobowiązany do takiej organizacji wykonywanych prac, by nie zakłócić prawidłowego funkcjonowania obiektu.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje znajdują się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2973823,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4298522,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2973823,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RES ENERGY BGW Sp. z o. o. Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393862853

7.3.3) Ulica: Metalowa 3

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-603

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2973823,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.