Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00230567/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
- 2021/BZP 00292460/01 - Wynik z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SUKCESYWNA DOSTAWA ZUŻYWALNYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH DLA POTRZEB KLINIKI GINEKOLOGII WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W KIELCACH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289785
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Grunwaldzka 45
1.4.2.) Miejscowość: Kielce
1.4.3.) Kod pocztowy: 25-736
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.7.) Numer telefonu: 41/367-12-59
1.4.8.) Numer faksu: 41/366-00-14
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.wojcik@wszzkielce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wszzkielce.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239177
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00230567/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz 109 ust 1 pkt 5), 7), 8) oraz spełniają poniżej określone warunki tj.:posiadają właściwe zdolności techniczne lub zawodowe:•zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) umowę/umowy, której/których zakres obejmował dostawę/dostawy materiałów medycznych do zabiegów ginekologicznych o łącznej wartości zrealizowanych umów brutto minimum dla nw. Pakietów:- dla Pakietu nr 1o wartości brutto min. 200.000,00 zł- dla Pakietu nr 2 o wartości brutto min 6.500,00 zł- dla Pakietu nr 3o wartości brutto min. 90.000,00 zł
- dla Pakietu nr 4 o wartości brutto min. 42.000,00 zł - dla Pakietu nr 5 o wartości brutto min. 37.000,00 zł- dla Pakietu nr 6o wartości brutto min. 17.000,00 zł - dla Pakietu nr 7 o wartości brutto min.1.300,00 zł- dla Pakietu nr 8o wartości brutto min. 8.000,00 zł- dla Pakietu nr 9 o wartości brutto min. 8.000,00 zł- dla Pakietu nr 10o wartości brutto min. 20.000,00 zł. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunki udziału w postepowaniu określone w pkt 11 ppkt. 1 może spełniać jeden z wykonawców samodzielnie, lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz 109 ust 1 pkt 5), 7), 8) oraz spełniają poniżej określone warunki tj.:posiadają właściwe zdolności techniczne lub zawodowe:•zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) umowę/umowy, której/których zakres obejmował dostawę/dostawy materiałów medycznych/sprzętu medycznego o charakterze tożsamym lub zbliżonym z przedmiotem zamówienia, którym jest jednostka służby zdrowia (szpital, klinika, przychodnia) o łącznej wartości zrealizowanych umów brutto minimum dla nw. Pakietów:- dla Pakietu nr 1o wartości brutto min. 200.000,00 zł- dla Pakietu nr 2 o wartości brutto min 6.500,00 zł- dla Pakietu nr 3o wartości brutto min. 90.000,00 zł
- dla Pakietu nr 4 o wartości brutto min. 42.000,00 zł - dla Pakietu nr 5 o wartości brutto min. 37.000,00 zł- dla Pakietu nr 6o wartości brutto min. 17.000,00 zł - dla Pakietu nr 7 o wartości brutto min.1.300,00 zł- dla Pakietu nr 8o wartości brutto min. 8.000,00 zł- dla Pakietu nr 9 o wartości brutto min. 8.000,00 zł- dla Pakietu nr 10o wartości brutto min. 20.000,00 zł. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) warunki udziału w postepowaniu określone w pkt 11 ppkt. 1 może spełniać jeden z wykonawców samodzielnie, lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-10-22 10:00
Po zmianie:
2021-10-28 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-10-22 10:30
Po zmianie:
2021-10-28 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-11-20
Po zmianie:
2021-11-26
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
- Zakup bezzałogowych statków powietrznych dla jednostek organizacyjnych PSP z terenu województwa świętokrzyskiego
- Interwencyjne usuwanie martwej zwierzyny z pasa drogowego dróg wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce na terenie województwa świętokrzyskiego z podziałem na zadania częściowe
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





