eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Sp. z o.o."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Żyrardów” Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750086653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 5

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 46 855 40 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk.zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zaopatrzenie w wodę, odprowadzanie scieków, utrzymanie w czystosci ulic i dróg, zieleń miejska, gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Żyrardów” Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4d97deb-e772-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00239052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199529

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.PK.4PZP.2023-1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rekrutacja oraz kierowanie osób niebędących pracownikami Wykonawcy do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz Zamawiającego.

Wykonanie zamówienia:
1.Zapewnienie pracowników tymczasowych w ilości od 4 osób/miesiąc w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 października 2023 roku do wykonywania prac prostych związanych z utrzymaniem terenów zielonych na terenie miasta Żyrardowa.
2.Wykonawca przeprowadzi rekrutację pracowników tymczasowych w terminie max. 7 dni roboczych od daty zapotrzebowania/zgłoszenia przez Zamawiającego.
3.Pracownicy tymczasowi będą realizować zlecone zadania w pełnym wymiarze czasu pracy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (na terenie Miasta Żyrardowa).
4.3 pracowników tymczasowych skierowanych do wykaszania musi posiadać praktyczną umiejętność pracy motokosą spalinową.
5.Min. ilość godzin pracy w skali miesiąca dla jednego pracownika wynosi 170.
6.Wykonawca ma obowiązek wyznaczyć osobę koordynującą realizację umowy (posługującą się językiem polskim w mowie i piśmie), która będzie odpowiedzialna za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacja zamówienia, kontrole oraz koordynację pracy, jak również za kontakty z Zamawiającym.
7.Osoby skierowane do pracy, zobowiązane są do stawiennictwa w dniu rozpoczęcia świadczenia pracy w siedzibie PGK „Żyrardów” Sp. z o. o., ul. Czysta 5, 96-300 Żyrardów o godz. 7:00 wraz z dokumentem tożsamości.
8.Pracownik odpowiedzialny ze strony Zamawiającego za nadzór nad pracownikiem tymczasowym przeprowadzi szkolenie z zakresu instruktażu stanowiskowego oraz wskaże zakres prac, obowiązki służbowe i zapozna pracownika z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku.
9.Wykonawca zapewni zmianę pracownika tymczasowego w uzasadnionych przypadkach w szczególności: niewłaściwego świadczenia pracy przez niego, rezygnacji zatrudnienia, porzucenia pracy, w ciągu maksymalne 5 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego.
10.Zamawiający wyraża zgodę na kierowanie cudzoziemców do pracy tymczasowej na rzecz Zmawiającego.
11.Wykonawca zobowiązuje się na każde wezwanie Zamawiającego dostarczyć kopie dokumentów – zezwolenie na prace pracowników cudzoziemców lub oświadczenie, iż nie znajduje do nich zastosowania obowiązek uzyskania zezwolenia pracy na terenie RP oraz wszelkie inne dokumenty wymagane dla legalnego zatrudnienia pracowników tymczasowych przez Wykonawcę.
12.Zgłaszanie przez Zamawiającego zapotrzebowanie/zgłoszenie na pracownika tymczasowego odbywać się będzie drogą elektroniczną.
13.Rozliczanie umowy będzie następować na podstawie rzeczywiście przepracowanych przez pracowników tymczasowych roboczogodzin w danym miesiącu.
14.Faktyczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn stawki za jedna godzinę pracy jednego pracownika wskazanej w ofercie Wykonawcy za 1 roboczogodzin pracy pracownika i ilość faktycznie przepracowanych godzin przez wszystkich pracowników w ramach Umowy w danym miesiącu kalendarzowym. Do wyliczenia ceny należy przyjąć max. 170 godzin w miesiącu dla jednego pracownika przy przyjęciu 7 pracowników świadczących pracę miesięcznie. W razie potrzeby Zamawiającego praca będzie wykonywana w weekendy (okazjonalnie).
15. Wynagrodzenie pracownika tymczasowego określone zostaje na poziomie minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 13 września 2022 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2023 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 1952)
16. Wynagradzanie pracownika tymczasowego jest tak ustalone, aby odpowiadało rodzajowi pracy, którą będzie wykonywał pracownik.
17. Koszt jednej roboczogodziny pracy jednego pracownika tymczasowego musi obejmować wszystkie koszty związane z właściwym wykonaniem przedmiotu zamówienia wynikające wprost z załączonego opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można realizować przedmiotu zamówienia, w tym min. koszty wykonywania usługi, koszty badań lekarskich, koszty szkoleń zakresu BHP, koszty odzieży roboczej, koszty dojazdu lub dowozu pracowników, koszty zakwaterowania i inne opłaty niewymienione, w tym ubezpieczenia, wymagane uzgodnienia, wszystkie podatki w tym należny podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze.
18.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pracownikowi tymczasowemu odzieży i obuwia roboczego zgodnie z poniższym wykazem:
• Ubranie robocze – spodnie i bluza
• T-shirt
• Czapka
• Obuwie z podnoskiem
• Kamizelka ostrzegawcza
• Płaszcz przeciwdeszczowy
• Od 15 października cieplejszą odzież umożliwiające prace w terenie tj. cieplejsza kurtka, polar.
środki ochrony indywidualnej w celu zapobiegania, zwalczania i rozprzestrzeniania się wirusa SARS CoV-2.- w przypadku przedłużenia stanu zagrożenia epidemiologicznego.
19.Płatności będą realizowane przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
20.Zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191 z późn. zm.) zmawiający informuje, że jest obowiązany do odbierania od Wykonawców ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania. Konto Zamawiającego: 838 000 72 01.
21.Oczekiwania:
- umiejętność pracy w zespole
- rzetelność, terminowość, dokładność
- mile widziane doświadczenie zawodowe związane z pielęgnacją zieleni.
Przedmiotem zamówienia jest rekrutacja oraz kierowanie osób niebędących pracownikami Wykonawcy do wykonywania pracy tymczasowej na rzecz Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79620000-6 - Usługi w zakresie pozyskiwania personelu, w tym pracowników sezonowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278561,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318656,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278561,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALLWORK Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811846734

7.3.3) Ulica: Piekary 26

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-823

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278561,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.