Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00175918/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
- 2021/BZP 00181164/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mikrobusa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Gminy Wieliczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00
1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mikrobusa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Gminy Wieliczka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34d340ae-1148-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239020
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000400/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup mikrobusa przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Gminy Wieliczka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175918/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.32.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 891707,72 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168389,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu (rok produkcji 2020-2021) umożliwiającego przewóz na miejscach siedzących 9 osób (łącznie z miejscem kierowcy), oraz przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych.
1. Pojazd musi być wyposażony w:
1.1. system mocowania jednego wózka inwalidzkiego w nadwoziu pojazdu oraz system polegający na możliwości złożenia tylnego rzędu siedzeń pojazdu.
1.2. podłogę w przestrzeni kierowcy oraz pasażerskiej wyłożona wykładziną gumową,
1.3. pasy do mocowania wózka inwalidzkiego,
1.4. windę hydrauliczną montowaną z tyłu pojazdu,
1.5. wspomaganie układu kierowniczego zależnego od prędkości,
1.6. oznakowanie zgodne z przepisami ruchu drogowego o przewozie osób niepełnosprawnych.
2. Podstawowe dane techniczne zamawianego samochodu:
2.1. rok produkcji 2020-2021,
2.2. silnik wysokoprężny (min. 105KM) o pojemności min. 1968 cm3,
2.3. dopuszczalna masa całkowita min. 3080 kg max 3200 kg,
2.4. rozwar osi min. 3400 mm,
2.5. liczba miejsc siedzących 9 (8 pasażerów + 1 kierowca)
2.6. liczba drzwi 4 w tym: tylne otwierane, a boczne środkowe rozsuwane z prawej strony,
2.7. klimatyzacja,
2.8. lusterka podgrzewane i sterowane elektrycznie,
2.9. skrzynia biegów manualna min. 6-biegowa,
2.10. system kontroli trakcji: ABS, EBD, ESP,
2.11. centralny zamek sterowany z kluczyka z możliwością uruchamiania od wewnątrz, sterowany pilotem,
2.12. koło zapasowe pełnowymiarowe,
2.13. szyby w przednich drzwiach sterowane elektrycznie,
2.14. zegar,
2.15. szyby w przednich drzwiach sterowane elektrycznie,
2.16. ogrzewanie postojowe
2.17. czujnik temperatury wewnętrznej i zewnętrznej,
2.18. komplet kół zimowych (felgi +opony),
2.19. zbiornik paliwa min. 80l,
2.20. poduszki powietrzne kierowcy i pasażera,
2.21. pasy bezpieczeństwa trzypunktowe,
2.22. czujniki parkowania min. tylne,
2.23. światła do jazdy dziennej,
2.24. poduszki powietrzne kierowcy i pasażera z możliwością dezaktywacji,
2.25. tempomat,
2.26. reflektory LED oraz światła do jazdy dziennej typu LED,
2.27. dogrzewacz silnika,
2.28. wzmocniony alternator,
2.29. wzmocnione zawieszenie,
2.30. wysokość pojazdu max. 1990 mm.
2.31. światła przeciwmgielne wymagane przepisami prawa,
2.32. -,
2.33. oświetlenie indywidualne wnętrza pojazdu przedziału pasażerskiego wyłączanego z kabiny kierowcy,
2.34. -,
2.35. radio,
2.36. szyby boczne i tylne przyciemnione,
2.37. szyba czołowa z filtrem,
2.38. chlapacze kół przednich i tylnych,
2.39. immobilizer,
2.40. centralny zamek,
2.41. zabezpieczenie drzwi przed otwieraniem przez dzieci,
2.42. układ kierowniczy ze wspomaganiem,
2.43. podnośnik, gaśnica i trójkąt ostrzegawczy,
2.44. apteczka,
2.45. instrukcja samochodu w języku polskim,
2.46. wyciąg ze świadectwa homologacji,
2.47. książka pojazdu oraz kartę pojazdu,
3. Zamawiający wymaga, aby oferowany pojazd spełniał następujące wymagania:
3.1. norma emisji Euro 6d ISC FCM,
3.2. Zamawiający wymaga, aby (zgodnie z §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 10 maja 2011 r.w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. z 2011 r. nr 96, poz. 559) dostarczony pojazd charakteryzował się wielkościami emisji tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów nie większymi niż dopuszczone normą emisji spalin Euro 6d ISC FCM.
4. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
4.1. Instrukcję obsługi samochodu w języku polskim;
4.2. wyciąg ze świadectwa homologacji;
4.3. Książkę pojazdu lub kartę pojazdu;
4.4. Książkę gwarancyjną lub Kartę gwarancyjną;
4.5. Świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego z zapisem, że pojazd posiada silnik spełniający normy emisji spalin zgodnie z dyrektywami UE;
4.6. zasady świadczeń usług gwarancyjnych oraz ich zakres;
4.7. wykaz punktów serwisowych;
4.8. zgodę na umieszczenie na samochodzie logo Zamawiającego bez utraty z tego tytułu gwarancji na powłokę lakierniczą.
4.9. Dokument gwarancyjny co do jakości przedmiotu zamówienia, przy czym gwarancja musi obejmować co najmniej:
4.9.1. gwarancję mechaniczną na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji mechanicznej ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
4.9.2. gwarancję na perforację nadwozia na okres minimum 72 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji na perforację nadwozia ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
4.9.3. gwarancję assistance na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji assistance ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
4.9.4. gwarancję na powłokę lakierniczą na okres minimum 36 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji na powłokę lakierniczą ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z pojazdem kompletną dokumentację umożliwiającą niezwłoczne zarejestrowanie pojazdu przez Zamawiającego.
6. Wykonawca dostarcza pojazd do Zamawiającego na własny koszt.
7. Pozostałe wymagania formalne:
7.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia oraz opłaty rejestracyjnej przedmiotu zakupu;
7.2. Kary umowne za przekroczenie terminu dostawy – 0,5% wartości umowy za każdy dzień zwłoki;
7.3. Samochód musi być nowy, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji i wolny od wad prawnych
7.4. Przed podpisaniem protokołu przekazania Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu w trakcie którego sprawdzony zostanie m. in. stan techniczny, sprawność oraz stan formalno-prawny. W przypadku gdy w trakcie oględzin Zamawiający stwierdzi rozbieżności pomiędzy treścią oferty, a zaoferowanym przedmiotem zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zakupu w terminie 14 dni od stwierdzenia rozbieżności.
7.5. Dostawa/przekazanie przedmiotu zostanie potwierdzona protokołem przekazania/ odbioru.
7.6. Zamawiający nie przewiduje żadnych dodatkowych kosztów związanych z dostawą zamówienia
7.7. Po zapłaceniu przez zamawiającego przedmiot przechodzi na własność Zamawiającego bez składania jakichkolwiek pisemnych oświadczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210316,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210316,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210316,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wątarski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8881869161 REGON: 910287773
7.3.3) Ulica: Toruńska 168
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210316,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Sporządzenie dokumentacji oraz wykonanie robót w zakresie modernizacji instalacji klimatyzacji przy szybie Daniłowicz w Kopalni Soli "Wieliczka""
- Remonty bieżące dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2025 r. - część 2
- Wykonanie dokumentacji geologiczno- inżynierskiej w ramach zadania pn.: "Stabilizacja osuwisk nr 159218 i nr 829 w m. Mietniów i Lednica Górna ........"
- "Dostawa kołowrotu zgarniakowego"
- "Sporządzenie dokumentacji oraz wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych w komorze Michałowice w Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu do przewozu ratowników i sprzętu typu bus.
- Zakup i dostawa samochodu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim.
- Zakup nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Bujały-Mikosze
- Leasing samochodu osobowego typu bus dla Teatru Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie
- Zakup specjalistycznego pojazdu ratowniczego typu BUS 4x4 z wyposażeniem
- Zakup wielozadaniowego auta dla WOPR Głogów i Młodzieżowej Grupy Ratowniczej II postępowanie
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.