Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00156149/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[D/23/2022] Zakup aparatury naukowo badawczej dla Międzynarodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego UO – spektrofotometry, kocioł do spalania biomasy, zbiornik buforowy na ciepłą wodę użytkową.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6107701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[D/23/2022] Zakup aparatury naukowo badawczej dla Międzynarodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego UO – spektrofotometry, kocioł do spalania biomasy, zbiornik buforowy na ciepłą wodę użytkową.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-619a2b47-d113-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238904
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037116/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.4 [47] Aparatura naukowo-badawcza, laboratoryjna i pomiarowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Międzynarodowe Centrum Badawczo-Rozwojowe UO na rzecz rolnictwa i przemysłu rolno-spożywczego — Rewitalizacja Królewskiej Akademii Nauk w Prószkowie” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Umowa nr RPOP.01.02.00-16-0001/17-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156149/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/23/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup aparatury naukowo badawczej dla Międzynarodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego Uniwersytetu Opolskiego – spektrofotometry, kocioł do spalania biomasy, zbiornik buforowy na ciepłą wodę użytkową, w części nr 1, pn.: „Spektrofotometr do pomiaru nano objętości DNA, RNA i białek – 1 szt.”2. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, wniesienie, zamontowanie, zainstalowanie przedmiotu zamówienia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia/umowy (załącznik nr 1.1. do SWZ, odpowiednio do części nr 1) oraz wdrożenie urządzenia do eksploatacji.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia.
4. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym okres gwarancji na przedmiot zamówienia.
Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia wdrożenia urządzenia do eksploatacji (potwierdzonego protokołem odbioru) dostarczanego w ramach wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dwudziestu ośmiu [ 28 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 1.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 5 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [ 14 ] dni kalendarzowych; pkt. 19.6-19.9 SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.5.) Wartość części: 47154,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup aparatury naukowo badawczej dla Międzynarodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego Uniwersytetu Opolskiego – spektrofotometry, kocioł do spalania biomasy, zbiornik buforowy na ciepłą wodę użytkową, w części nr 2, pn.: „Spektrofotometr z kuwetą do pomiaru w mikroobjętościach – 1 szt.”2. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, wniesienie, zamontowanie, zainstalowanie przedmiotu zamówienia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia/umowy (załącznik nr 1.2. do SWZ, odpowiednio do części nr 2) oraz wdrożenie urządzenia do eksploatacji.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia.
4. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym okres gwarancji na przedmiot zamówienia.
Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia wdrożenia urządzenia do eksploatacji (potwierdzonego protokołem odbioru) dostarczanego w ramach wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do czterdziestu dwóch [ 42 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 2.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 5 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż dwadzieścia jeden [ 21 ] dni kalendarzowych; pkt. 19.6-19.9 SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa
4.5.5.) Wartość części: 40650,41 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup aparatury naukowo badawczej dla Międzynarodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego Uniwersytetu Opolskiego – spektrofotometry, kocioł do spalania biomasy, zbiornik buforowy na ciepłą wodę użytkową, w części nr 3, pn.: „Kocioł do spalania biomasy w postaci peletów na potrzeby pracowni Odnawialne Źródła Energii – 1 szt.”2. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, wniesienie, zamontowanie, zainstalowanie przedmiotu zamówienia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia/umowy (załącznik nr 1.3. do SWZ, odpowiednio do części nr 3) oraz wdrożenie urządzenia do eksploatacji.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia.
4. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym okres gwarancji na przedmiot zamówienia.
Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia wdrożenia urządzenia do eksploatacji (potwierdzonego protokołem odbioru) dostarczanego w ramach wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do osiemdziesięciu czterech [ 84 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 3.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 5 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięćdziesiąt sześć [ 56 ] dni kalendarzowych; pkt. 19.6-19.9 SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44600000-6 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły
4.5.5.) Wartość części: 14334,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup aparatury naukowo badawczej dla Międzynarodowego Centrum Badawczo-Rozwojowego Uniwersytetu Opolskiego – spektrofotometry, kocioł do spalania biomasy, zbiornik buforowy na ciepłą wodę użytkową, w części nr 4, pn.: „Zbiornik buforowy z zasobnikiem na ciepłą wodę użytkową (typu zbiornik w zbiorniku) i instalacją na potrzeby pracowni Odnawialne Źródła Energii – 1 szt.”2. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie, wniesienie, zamontowanie, zainstalowanie przedmiotu zamówienia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia/umowy (załącznik nr 1.4. do SWZ, odpowiednio do części nr 4) oraz wdrożenie urządzenia do eksploatacji.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia.
4. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym okres gwarancji na przedmiot zamówienia.
Oferowany przez Wykonawcę okres gwarancji jest okresem niezależnym od okresu gwarancji producenta urządzenia, którego dotyczy oferowana gwarancja Wykonawcy.
Okres gwarancji na przedmiot zamówienia liczony jest od dnia wdrożenia urządzenia do eksploatacji (potwierdzonego protokołem odbioru) dostarczanego w ramach wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do osiemdziesięciu czterech [ 84 ] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy dla części nr 4.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 5 jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin wykonania przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż pięćdziesiąt sześć [ 56 ] dni kalendarzowych; pkt. 19.6-19.9 SWZ stosuje się.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44600000-6 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły
4.5.5.) Wartość części: 6154,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44451,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44451,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44451,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 701-027-65-52
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 212
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44451,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43904,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43904,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43904,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eppendorf Poland Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 701-027-65-52
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 212
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-486
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43904,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 20.05.2022r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu, w części nr 3, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania, w części nr 3, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt. 1 ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne: Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 20.05.2022r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu, w części nr 4, nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania, w części nr 4, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- TP.D.LN NŻ.29.24_Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz przetworów rybnych
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
- [B/03/2024] Wykonanie remontu w budynkach dydaktycznych UO w Opolu
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ I SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DO LABORATORIUM KONTROLI JAKOŚCI LEKÓW WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE
- Zakup jednego pojazdu specjalnego wraz ze specjalistyczną zabudową i specjalistycznym wyposażeniem kontrolnym oraz oznakowaniem jako pojazd uprzywilejowany Inspekcji Transportu Drogowego
- Dostawa urządzenia do optycznego pomiaru odkształceń i przemieszczeń oraz rejestracji parametrów dynamicznych ruchu układów biologicznych dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa PG
- Dostawa urządzenia do elektroprzędzenia i elektronatryskiwania
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa wraz z instalacją urządzeń laboratoryjnych
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.