eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęki Szlacheckie › Zakup ciągnika rolniczego



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęki Szlacheckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łęki Szlahceckie 13D

1.5.2.) Miejscowość: Łęki Szlacheckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-352

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447875325

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lekiszlacheckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lekiszlacheckie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lekiszlacheckie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika rolniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57fef703-d118-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027400/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika rolniczego i zbiornika do transportu fekalii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153809/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę ciągnika rolniczego na potrzeby Gminy Łęki Szlacheckie.
Ciągnik musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku, zgodny z wymaganiami technicznymi zawartymi w załączniku nr 1 do SWZ.
Podane parametry w opisie przedmiotu zamówienia są wartościami minimalnymi. Każdy ciągnik o podanych parametrach lub lepszych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczno–eksploatacyjne i jakość dostarczonego pojazdu i podzespołów musi odpowiadać powszechnie obowiązującym przepisom prawa.
Pojazd stanowiący przedmiot zamówienia musi spełnić wymagania przewidziane przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego dla tego typu pojazdów. Ciągnik ( jego wyposażenie i osprzęt) stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania obowiązujące w Polsce dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z zm.) oraz z rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy, musi posiadać homologację umożliwiającą rejestrację pojazdu i dopuszczenie do ruchu na obszarze RP.
Wykonawca ma obowiązek dostarczenia w języku polskim niezbędnych dokumentów do zarejestrowania pojazdu zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20.06.1997r Prawo o ruchu drogowym oraz spełniać wymogi określone polskimi normami dopuszczającymi do eksploatacji. Certyfikaty zgodności CE\We\. Wykonawca wraz z dostawa ciągnika przekażę Zamawiającemu wszelkie wymagane prawem świadectwa (m.in.: świadectwo homologacji, świadectwo zgodności WE, itp.), dokument potwierdzający spełnienie zakresu emisji spalin (min. Tier 4A), dokumentację gwarancyjną i serwisową.
Wykonawca dostarczy pojazd na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia bez limitu motogodzin, obejmującej zakres czynności serwisowych wynikających z dokumentów gwarancyjnych producenta.

Wspólny Słownik Zamówień CPV:
16000000-5 – Maszyny rolnicze
16700000-2 – Ciągniki

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388313,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388313,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Devisioner Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213657519

7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 45A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-864

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388313,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.