Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00143500/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowo-budowlane przed ponownym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych Skarbu Państwa w zasobie AWM i WM - zlokalizowanych we Wrocławiu, miejscowości Wysoka (pod Wrocławiem) i Oleśnicy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 71 710 72 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.wr@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowo-budowlane przed ponownym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych Skarbu Państwa w zasobie AWM i WM - zlokalizowanych we Wrocławiu, miejscowości Wysoka (pod Wrocławiem) i Oleśnicy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbc1dce6-f446-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.133 Roboty remontowo budowlane przed ponownyym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych Skarbu Państwa w zasobie AMW i WM - zasób OR Wrocław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143500/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OX.2610.274.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont n/w lokali:1) Oleśnica ul. Kopernika 15a m. 10 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
2) Oleśnica ul. Skłodowskiej 2 m. 5 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
3) Wysoka ul. Jasna 10 m. 1 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
4) Wysoka ul. Jasna 18 m. 7 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 81433,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont n/w lokali:1) Wrocław ul. Jemiołowa 42 m. 48 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
2) Wrocław ul. Krucza 6 m. 37 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
3) Wrocław ul. Skwierzyńska 35 m. 64 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
4) Wrocław ul. Sztabowa 31-33 m.12 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
5) Wrocław ul. Wróbla 59 m. 4 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 193917,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont n/w lokali:1) Wrocław ul. Poświęcka 17e m. 14 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
2) Wrocław ul. Poświęcka 17e m. 17 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
3) Wrocław ul. Poświęcka 17e m. 47 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
4) Wrocław ul. Szewska 79 m. 1 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 80298,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont n/w lokali:1) Wrocław ul. Obornicka 113 c m. 2 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
2) Wrocław ul. Obornicka 113g m. 6 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
3) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 7 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
4) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 8 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
5) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 11 (lokal mieszkalny w budynku Skarbu Państwa)
6) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 13 (lokal mieszkalny w budynku Skarbu Państwa)
7) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 14 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
8) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 24 (lokal mieszkalny w budynku Skarbu Państwa)
9) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 36 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
10) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 44 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 141982,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remonty n/w lokali:1) Wrocław ul. Koszarowa 8r m. 5 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
2) Wrocław ul. Koszarowa 8t m. 5 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
3) Wrocław ul. Koszarowa 8t m. 7 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
4) Wrocław ul. Przybyszewskiego 93 m. 1 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
5) Wrocław ul. Przybyszewskiego 93 m. 20 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
6) Wrocław ul. Przybyszewskiego 101 m. 5 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
4.5.5.) Wartość części: 109065,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert (08 września 2021 r. godz. 09:00), w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w zakresie w/w Części zamówienia, nie złożono żadnej oferty.
Data unieważnienia Części 1 zamówienia: 22.09.2021.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190124,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190124,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190124,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KWAND Andrzej Kwiecień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542779207
7.3.3) Ulica: Niwki, ul. Działkowa 38
7.3.4) Miejscowość: Chrząstowice
7.3.5) Kod pocztowy: 46-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190124,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75734,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92753,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75734,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-Z BUDOWNICTWO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291867865
7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 25
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-077
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KWAND Andrzej Kwiecień
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KWAND Andrzej Kwiecień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75734,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136301,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152958,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136301,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-Z BUDOWNICTWO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291867865
7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 25
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-077
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136301,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127030,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127030,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127030,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE RADOBUD Radosław Wandzel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532195410
7.3.3) Ulica: Burgrabice 96
7.3.4) Miejscowość: Burgrabice
7.3.5) Kod pocztowy: 48-355
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127030,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
• Rozpoczęcie: od dnia protokolarnego przekazania lokali do remontu
• Zakończenie:
1) Część 2: do 40 lub do 90 dni,
2) Część 3: do 40 lub do 90 dni,
3) Część 4: do 30, do 40 lub do 60 dni,
4) Część 5: do 30, do 40, do 50 lub do 60 dni,
- od daty protokolarnego przekazania lokali do remontu w odniesieniu do terminu wykonania remontu poszczególnych lokali, z zastrzeżeniem, że termin wykonania remontów poszczególnych lokali zostanie zrealizowany zgodnie z terminem wskazanym w kolumnie nr 5 Tabeli zawartej w § 1 ust. 1 umowy (odpowiednio dla danej Części zamówienia)
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.