eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Roboty remontowo-budowlane przed ponownym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych Skarbu Państwa w zasobie AWM i WM - zlokalizowanych we Wrocławiu, miejscowości Wysoka (pod Wrocławiem) i Oleśnicy.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowo-budowlane przed ponownym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych Skarbu Państwa w zasobie AWM i WM - zlokalizowanych we Wrocławiu, miejscowości Wysoka (pod Wrocławiem) i Oleśnicy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 71 710 72 57

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.wr@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowo-budowlane przed ponownym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych Skarbu Państwa w zasobie AWM i WM - zlokalizowanych we Wrocławiu, miejscowości Wysoka (pod Wrocławiem) i Oleśnicy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbc1dce6-f446-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.133 Roboty remontowo budowlane przed ponownyym zasiedleniem w lokalach mieszkalnych Skarbu Państwa w zasobie AMW i WM - zasób OR Wrocław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143500/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-OX.2610.274.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont n/w lokali:
1) Oleśnica ul. Kopernika 15a m. 10 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
2) Oleśnica ul. Skłodowskiej 2 m. 5 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
3) Wysoka ul. Jasna 10 m. 1 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
4) Wysoka ul. Jasna 18 m. 7 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 81433,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont n/w lokali:
1) Wrocław ul. Jemiołowa 42 m. 48 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
2) Wrocław ul. Krucza 6 m. 37 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
3) Wrocław ul. Skwierzyńska 35 m. 64 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
4) Wrocław ul. Sztabowa 31-33 m.12 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
5) Wrocław ul. Wróbla 59 m. 4 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 193917,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont n/w lokali:
1) Wrocław ul. Poświęcka 17e m. 14 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
2) Wrocław ul. Poświęcka 17e m. 17 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
3) Wrocław ul. Poświęcka 17e m. 47 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
4) Wrocław ul. Szewska 79 m. 1 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 80298,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont n/w lokali:
1) Wrocław ul. Obornicka 113 c m. 2 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
2) Wrocław ul. Obornicka 113g m. 6 (lokal mieszkalny w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej)
3) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 7 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
4) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 8 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
5) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 11 (lokal mieszkalny w budynku Skarbu Państwa)
6) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 13 (lokal mieszkalny w budynku Skarbu Państwa)
7) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 14 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
8) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 24 (lokal mieszkalny w budynku Skarbu Państwa)
9) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 36 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
10) Wrocław ul. Obornicka 122 m. 44 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 141982,55 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remonty n/w lokali:
1) Wrocław ul. Koszarowa 8r m. 5 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
2) Wrocław ul. Koszarowa 8t m. 5 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
3) Wrocław ul. Koszarowa 8t m. 7 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
4) Wrocław ul. Przybyszewskiego 93 m. 1 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
5) Wrocław ul. Przybyszewskiego 93 m. 20 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)
6) Wrocław ul. Przybyszewskiego 101 m. 5 (lokal mieszkalny będący kwaterą w budynku Skarbu Państwa)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

4.5.5.) Wartość części: 109065,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie składania ofert (08 września 2021 r. godz. 09:00), w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w zakresie w/w Części zamówienia, nie złożono żadnej oferty.
Data unieważnienia Części 1 zamówienia: 22.09.2021.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190124,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190124,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190124,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KWAND Andrzej Kwiecień

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542779207

7.3.3) Ulica: Niwki, ul. Działkowa 38

7.3.4) Miejscowość: Chrząstowice

7.3.5) Kod pocztowy: 46-053

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190124,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75734,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92753,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75734,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-Z BUDOWNICTWO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291867865

7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 25

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-077

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75734,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136301,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152958,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136301,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T-Z BUDOWNICTWO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291867865

7.3.3) Ulica: al. Wojska Polskiego 25

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-077

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136301,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127030,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127030,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127030,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE RADOBUD Radosław Wandzel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532195410

7.3.3) Ulica: Burgrabice 96

7.3.4) Miejscowość: Burgrabice

7.3.5) Kod pocztowy: 48-355

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127030,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres w którym wykonywane będzie zamówienie (okres realizacji zamówienia):
• Rozpoczęcie: od dnia protokolarnego przekazania lokali do remontu
• Zakończenie:
1) Część 2: do 40 lub do 90 dni,
2) Część 3: do 40 lub do 90 dni,
3) Część 4: do 30, do 40 lub do 60 dni,
4) Część 5: do 30, do 40, do 50 lub do 60 dni,
- od daty protokolarnego przekazania lokali do remontu w odniesieniu do terminu wykonania remontu poszczególnych lokali, z zastrzeżeniem, że termin wykonania remontów poszczególnych lokali zostanie zrealizowany zgodnie z terminem wskazanym w kolumnie nr 5 Tabeli zawartej w § 1 ust. 1 umowy (odpowiednio dla danej Części zamówienia)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.