Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00224227/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
- 2021/BZP 00229669/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostosowanie obiektów mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych do wymagań ochrony przeciwpożarowej poprzez wykonanie instalacji grawitacyjnego systemu oddymiania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INNEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210523652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teatralna 49
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@inneko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://inneko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inneko.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie obiektów mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych do wymagań ochrony przeciwpożarowej poprzez wykonanie instalacji grawitacyjnego systemu oddymiania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea9c17cd-275e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224227/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271/13.2021-TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
Dostosowanie obiektów mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych do wymagań ochrony przeciwpożarowej oraz poprawa bezpieczeństwa pożarowego poprzez instalację grawitacyjnego systemu oddymiania w:
- hali przyjęcia odpadów SD1;
- hali segregacji odpadów SD11;
- hali magazynu paliwa alternatywnego RDF SD13;
- hali magazynu surowców wtórnych SD6;
- hali produkcji paliwa alternatywnego RDF SD101;
- hali segregacji odpadów z selektywnej zbiórki SD14.
na terenie Instalacji Komunalnej w Gorzowie Wlkp. przy ulicy Małyszyńskiej 180.
Zakres zamówienia obejmuje:
- opracowanie projektu grawitacyjnego systemu oddymiania zgodnie z pkt.2.2;
- wykonanie prac montażowo-instalacyjnych zgodnie z zatwierdzonym projektem;
- opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- WYMIANA WINDY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM . MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WLKP.
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Dostawa 2 szt. samochodów osobowych (SUV, benzyna/hybryda) dla OT KOWR w Gorzowie Wlkp.
- "Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana centrali oraz czujników i modułów SAP w Oddziale Okręgowym w Lublinie
- Utrzymanie w stałej sprawności technicznej systemu sygnalizacji pożarowej w Składnicach RARS w Strzałkowie i Zalesiu
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Zakup i dostawa symulatora światła słonecznego na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- Modernizacja Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Spółka z o.o.
więcej: Sprzęt i aparatura elektryczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.