eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargDostosowanie budynku "GORCE" PPUZ w Nowym Targu do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku „GORCE” PPUZ w Nowym Targu do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podhalańska Państwowa Uczelnia Zawodowa w Nowym Targu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492722404

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kokoszków 71

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 10 709

1.5.8.) Numer faksu: 18 26 10 708

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@ppuz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ppwsz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ppwsz,m,317148,przetargi-i-zapytania.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku „GORCE” PPUZ w Nowym Targu do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-225ba162-056c-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238736

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00092609/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie budynku GORCE PPUZ w Nowym Targu do przepisów bezpieczeństwa p.poż.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159163/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP.382.04.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 760000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu dostosowania budynku „GORCE” Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej. Roboty budowlane wykonywane będą w ramach zadania inwestycyjnego numer DK.211.1.2021.AS z dnia 30.03.2021 r.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zgodnie z warunkami technicznymi obiektów budowlanych i normami technicznymi oraz obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.), a także:
1) dokumentacją projektową wraz z przedmiarem robót,
2) specyfikacją warunków zamówienia,
3) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) wzorem umowy
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
3.1. Podział budynku na 4 strefy pożarowe poprzez wykonanie ścian, montaż stolarki drzwiowej oraz okiennej spełniających normy przewidziane przepisami prawa dla właściwej klasy odporności pożarowej oraz innych robót wskazanych w dokumentacji projektowej.
3.2. Pierwsza strefa obejmuje część pomieszczeń zlokalizowanych na kondygnacji podziemnej - pomieszczenia PM służące jako pomieszczenia techniczne, wentylatorownie oraz pomieszczenia magazynowe. Druga strefa pożarowa obejmuje kotłownię znajdująca się również na kondygnacji podziemnej. Trzecia strefa obejmuje kondygnacje parteru, 1, 2, 3 piętra (zgodnie z klasyfikacją budynków ZL III), Czwarta strefa obejmuje poddasze (zgodnie z klasyfikacją budynków ZL V)
3.3. Wyposażenie dróg ewakuacyjnych (poziome i pionowe) w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu 5 lx i czasie działania 1 godziny, oraz oznakowania drogi ewakuacyjne zgodnie z Polską Normą.
3.4. Zapewnienie dwóch wyjść z pomieszczeń przeznaczonych na pobyt powyżej 50 osób.
3.5. Podział korytarzy na odcinki nie dłuższe niż 50 m drzwiami wyposażonymi w uszczelki dymoszczelne, oraz wykonanie obudowy poziomych dróg ewakuacyjnych w klasie EI 30, poprzez zastosowanie przeszkleń w klasie normatywnej (EI30) lub zamurowanie otworów,
3.6. Zapewnienie wyjścia z części piwnicznej bezpośrednio na zewnątrz budynku, oraz barierki zabezpieczającej omyłkowe zejście do kondygnacji podziemnej,
3.7. Przepusty instalacyjne w elementach oddzielenia przeciwpożarowego o klasie odporności ogniowej (EI) wymagana dla tych elementów, przy czym nie przewiduje się zabezpieczeń dla przepustów pojedynczych rur instalacji wodnych, kanalizacyjnych i ogrzewczych, wyprowadzonych przez strop do pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, przepusty instalacyjne o średnicy powyżej 4 cm w ścianach i stropach nie będących elementami oddzieleń przeciwpożarowych, dla których jest wymagana klasa odporności ogniowej co najmniej EI 60 lub REI 60, będą mieć klasę odporności ogniowej (EI) tych elementów.
3.8. Zwiększenie szerokość skrzydła drzwi wyjściowych z budynku
3.9. Wyposażenie dróg ewakuacyjnych, ubikacji dla niepełnosprawnych oraz wszystkich sal wykładowych w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne o natężeniu oświetlenia co najmniej 5 lx, i czasie działania co najmniej 1 godzina,
3.10. Rozbudowa grawitacyjnej instalacji oddymiającej klatki schodowe, aby powierzchnia czynna klap stanowiła 5 % obrysu klatki schodowej zgodnie z wytycznymi CNBOP, a powietrze napływające stanowiło min. 130 % powierzchni klapy dymowej.
3.11. Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru połączonego z Komendą Powiatową PSP
3.12. Modernizacja oświetlenia awaryjnego oraz sygnalizatorów akustycznych z komunikatem głosowym w pomieszczeniach sal wykładowych oraz na drogach ewakuacyjnych.
3.13. Podwojenie ilości jednostek sprzętu gaśniczego – 2kg na każde 50 m2 oraz rozdział wody hydrantowej i bytowej, wraz z zaworem pierwszeństwa.
3.14. Instalacja hydrantowa
3.15. Instalacja sygnalizacji pożaru
3.16. Instalacja sterowania oddymianiem grawitacyjnym
3.17. Instalacja oświetlenia awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego i kierunkowego
3.18. Instalacja oświetlenia kotłowni
3.19. Instalacja zasilania centralek oddymiania
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest ponadto do:
1. Wykonania dokumentacji powykonawczej, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego;
2. Wykonanie przez wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją placu budowy;
3. Uporządkowanie terenu budowy;
4. Likwidacje placu budowy;
5. Wykonanie wszelkich innych prac nieobjętych SWZ, a koniecznych do wykonania ze względu na obowiązujące przepisy i sztukę budowlaną
Zamawiający będzie wymagał szczególnie sprawnego wykonania prac powodujących wyłączenie pomieszczeń administracyjnych.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości oraz rękojmi za wady, na wykonane roboty i zabudowane materiały wynosi minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego (parametr punktowany). Oferty z krótszym niż wymagany oferowanym okresem gwarancji zostaną odrzucone jako niespełniające warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca musi dołączyć do oferty kosztorys ofertowy, sporządzony metodą ogólną wg sporządzonego przez siebie przedmiaru robót lub skorzystać z materiału pomocniczego w postaci przedmiaru robót załączonego do SWZ.
Wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu.
W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w roboczych konsultacjach i dokonywania bieżących uzgodnień z Zamawiającym.
W związku z przyjętym rozliczeniem ryczałtowym załączone przedmiary robót pełnią funkcję pomocniczą, określając orientacyjny zakres robot przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego za pomocą ww. dokumentacji projektowej.
Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonego projektu.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy udokumentowania sposobu zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zadania, jako warunek dokonania odbioru końcowego zadania.
Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy lub jeżeli zaistnieją istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie Zamawiającego. Roboty te będą nazywane robotami zaniechanymi. Maksymalna wartość robót zaniechanych nie przekroczy 10% wartości wynagrodzenia wykonawcy brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

44220000-8 - Stolarka budowlana

44482000-2 - Urządzenia przeciwpożarowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 956700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1938262,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 956700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowo Usługowa "JANOS" Jan Janos

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Malarsko-Tapeciarski Teofil Chmielak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351006836

7.3.3) Ulica: Szkolna 24

7.3.4) Miejscowość: Dębno

7.3.5) Kod pocztowy: 34-434

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 956700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.