eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaświły › Przebudowa dróg na terenie gminy Jaświły



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie gminy Jaświły

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚWIŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaświły, 7

1.5.2.) Miejscowość: Jaświły

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-124

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 857168001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jaswily.iap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jaswily.wrotapodlasia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/714460

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie gminy Jaświły

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d5ead70-91b5-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238629

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004630/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych Bobrówka - Bobrówka Piaski, Brzozowa - Brzozowa Kolonia, Jaświły - Jaświłki, droga we wsi Zabiele

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024704

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rl.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9916623,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 103427B Bobrówka – Piaski w kierunku rzeki Brzozówka na długości ok. 2 885 m.
1) Projektowane parametry techniczne drogi:
- szerokość jezdni – 5,5 m
- szerokość poboczy – 0,75m po obu stronach
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria obciążenia ruchem – KR1
2) Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3) Zakres robót w części projektowej obejmuje m.in:
- wykonanie prac projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem wszystkich branż, w ilości określonej w PFU. Jeśli w wyniku uzyskanych pozwoleń, decyzji wymagana będzie inna ilość dokumentów projektowych – dostosować ją do obowiązujących przepisów.
- uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgłoszeń - jeśli dokumenty te są niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowej inwestycji, a wynikają z zapisów PFU, dokumentacji projektowej i odrębnych przepisów prawa
- wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanału technologicznego w ciągu drogi lub uzyskanie odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami
- opracowanie i zatwierdzenie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu na przedmiotowych odcinkach dróg
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i organizacji ruchu ( jeśli dotyczy)
- ponoszenie wszelkich opłat administracyjnych związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii, decyzji ( jeśli dotyczy)
- uzgodnienie opracowanej dokumentacji projektowej z Zamawiającym
4) Zakres projektowanych robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie dokumentacji projektowej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program funkcjonalno użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3003717,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 103428B Brzozowa – Brzozowa Kolonia o długości ok. 3 060 m.
1) Projektowane parametry techniczne drogi:
- szerokość jezdni – 5,5 m
- szerokość poboczy – 0,75m po obu stronach
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria obciążenia ruchem – KR1
2) Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3) Zakres robót w części projektowej obejmuje m.in:
- wykonanie prac projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem wszystkich branż, w ilości określonej w PFU. Jeśli w wyniku uzyskanych pozwoleń, decyzji wymagana będzie inna ilość dokumentów projektowych – dostosować ją do obowiązujących przepisów.
- uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgłoszeń - jeśli dokumenty te są niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowej inwestycji, a wynikają z zapisów PFU, dokumentacji projektowej i odrębnych przepisów prawa
- wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanału technologicznego w ciągu drogi lub uzyskanie odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami
- opracowanie i zatwierdzenie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu na przedmiotowych odcinkach dróg
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i organizacji ruchu ( jeśli dotyczy)
- ponoszenie wszelkich opłat administracyjnych związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii, decyzji ( jeśli dotyczy)
- uzgodnienie opracowanej dokumentacji projektowej z Zamawiającym
4) Zakres projektowanych robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie dokumentacji projektowej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi

Wspólny słownik zamówień wg kodu CPV:
45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 – roboty drogowe
45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 – roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu
45233222-1 – roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych
71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program funkcjonalno użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3241009,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 103431B Jaświły – Jaświłki o długości ok. 1 175 m.
1) Projektowane parametry techniczne drogi:
- szerokość jezdni – 5,5 m
- szerokość poboczy – 0,75m po obu stronach
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria obciążenia ruchem – KR1
2) Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3) Zakres robót w części projektowej obejmuje m.in:
- wykonanie prac projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem wszystkich branż, w ilości określonej w PFU. Jeśli w wyniku uzyskanych pozwoleń, decyzji wymagana będzie inna ilość dokumentów projektowych – dostosować ją do obowiązujących przepisów.
- uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgłoszeń - jeśli dokumenty te są niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowej inwestycji, a wynikają z zapisów PFU, dokumentacji projektowej i odrębnych przepisów prawa
- wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanału technologicznego w ciągu drogi lub uzyskanie odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami
- opracowanie i zatwierdzenie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu na przedmiotowych odcinkach dróg
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i organizacji ruchu ( jeśli dotyczy)
- ponoszenie wszelkich opłat administracyjnych związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii, decyzji ( jeśli dotyczy)
- uzgodnienie opracowanej dokumentacji projektowej z Zamawiającym
4) Zakres projektowanych robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie dokumentacji projektowej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi

Wspólny słownik zamówień wg kodu CPV:
45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 – roboty drogowe
45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 – roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu
45233222-1 – roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych
71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program funkcjonalno użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1716033,04 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi gminnej nr 145505B we wsi Zabiele o długości ok. 1 646 m.
1) Projektowane parametry techniczne drogi:
- szerokość jezdni – 5,5 m
- szerokość poboczy – 0,75m po obu stronach
- droga jednojezdniowa, dwukierunkowa
- kategoria obciążenia ruchem – KR1
2) Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
3) Zakres robót w części projektowej obejmuje m.in:
- wykonanie prac projektowych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z uwzględnieniem wszystkich branż, w ilości określonej w PFU. Jeśli w wyniku uzyskanych pozwoleń, decyzji wymagana będzie inna ilość dokumentów projektowych – dostosować ją do obowiązujących przepisów.
- uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, decyzji administracyjnych, pozwoleń, zgłoszeń - jeśli dokumenty te są niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowej inwestycji, a wynikają z zapisów PFU, dokumentacji projektowej i odrębnych przepisów prawa
- wykonanie wszelkich niezbędnych badań i pomiarów koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej
- opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanału technologicznego w ciągu drogi lub uzyskanie odstępstwa zgodnie z obowiązującymi przepisami
- opracowanie i zatwierdzenie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu na przedmiotowych odcinkach dróg
- opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i organizacji ruchu ( jeśli dotyczy)
- ponoszenie wszelkich opłat administracyjnych związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii, decyzji ( jeśli dotyczy)
- uzgodnienie opracowanej dokumentacji projektowej z Zamawiającym
4) Zakres projektowanych robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie dokumentacji projektowej
- roboty przygotowawcze
- roboty ziemne
- odwodnienie
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni jezdni, składającej się z warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 4cm i warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5cm,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni na zjazdach i poszerzeniach
- wykonanie nawierzchni poboczy
- ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, remont lub przebudowa istniejących przepustów pod koroną drogi
- roboty wykończeniowe
- wykonanie oznakowania pionowego drogi

Wspólny słownik zamówień wg kodu CPV:
45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 – roboty drogowe
45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 – roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu
45233222-1 – roboty w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych
71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zadania przedstawia Program funkcjonalno użytkowy - załącznik nr 1 do SWZ.
Dołączone przedmiary robót należy traktować jedynie jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 1955863,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4975039,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5135578,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4975039,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe UNIDROG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964

7.3.3) Ulica: Robotnicza

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-203

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dokumentacja projektowa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4975039,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4254148,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4606218,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4254148,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe UNIDROG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964

7.3.3) Ulica: Robotnicza 4

7.3.4) Miejscowość: Grajewo

7.3.5) Kod pocztowy: 19-203

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dokumentacja projektowa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4254148,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2877031,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3050779,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2877031,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Ulic i Mostów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201794

7.3.3) Ulica: Produkcyjna 102

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-680

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót drogowych i dokumentacja projektowa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2877031,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2534437,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2824220,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2534437,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe UNIDROG Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7191001964

7.3.3) Ulica: Robotnicza 4

7.3.4) Miejscowość: GRAJEWO

7.3.5) Kod pocztowy: 19-203

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dokumentacja projektowa


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2534437,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.