eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Opracowanie projektów przebudowy i rozbudowy: 1) ul Starowiejskiej z budową ulicy bocznej od ulicy Starowiejskiej otwierającej tereny pod budownictwo jednorodzinne 2) ul Jaśminowej 3) ulTopolowej



Ogłoszenie z dnia 2021-10-20

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów przebudowy i rozbudowy: 1) ul Starowiejskiej z budową ulicy bocznej od ulicy Starowiejskiej otwierającej tereny pod budownictwo jednorodzinne 2) ul Jaśminowej 3) ulTopolowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektów przebudowy i rozbudowy: 1) ul Starowiejskiej z budową ulicy bocznej od ulicy Starowiejskiej otwierającej tereny pod budownictwo jednorodzinne 2) ul Jaśminowej 3) ulTopolowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e96a543a-ff53-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione;

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-4516725d-e94b-11eb-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.99.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 144250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest koncepcja budowy kanalizacji deszczowej na osiedlu
Posanie w Stalowej Woli.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowywanie koncepcji kanalizacji deszczowej na
osiedlu Posanie w Stalowej Woli w zakresie:
1) Opracowanie koncepcji budowy kanalizacji deszczowej we wskazanym obszarze
zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz uzyskanie jej akceptacji.
2) Wykonanie koncepcji budowy kanalizacji deszczowej na osiedlu Posanie zgodnie z
warunkami technicznymi wydanymi przez Gminę Stalowa Wola.
3) Koncepcja budowy kanalizacji deszczowej na osiedlu Posanie zawierać będzie
także analizę możliwości odbioru wód opadowych ze zlewni Charzewice,
informację techniczną o możliwości przejęcia wód opadowych przez istniejące
rowy, retencjonowanie wód opadowych brudnych z dróg oraz wód czystych z
dachów obiektów. Koncepcja będzie zawierać trasy sieci kanalizacji deszczowej z uwzględnieniem rzędnych posadowienia dna kanału i zachowaniem
minimalnego przykrycia po ukształtowaniu komunikacji drogowej.
4) Szacunkowe koszty zaprojektowania i budowy kanalizacji deszczowej
sporządzone w formie tabeli z wykazem zastosowanych materiałów wynikających z opracowanej koncepcji.
5) Plan Zagospodarowania Terenu w skali 1:1000 opracowany na mapie
zasadniczej do celów opiniodawczych.
6) Warunki techniczne odprowadzenia wód opadowych wydane przez Gminę
Stalowa Wola.
7) Do koncepcji należy załączyć badania geologiczne gruntu.
8) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień, sprawdzeń i opinii.
9) Prowadzenie bieżących konsultacji z upoważnionymi przedstawicielami
Zamawiającego i uwzględnianie zgłaszanych przez nich uwag lub w razie
niemożności ich uwzględnienia - udzielenie umotywowanych odpowiedzi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. DROG-ART. Artur Tomczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921884693

7.3.3) Ulica: Wietlin 112

7.3.4) Miejscowość: Wietlin

7.3.5) Kod pocztowy: 37-543

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.