eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podegrodzie › "Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 248

1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podegrodzie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b01aa98-c234-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025243/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Podegrodzie o łącznej dł. 3325 mb sieci kablowej i montażu 98 lamp ulicznych

1.1.13 Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego

1.1.14 Nadzór nad zadaniem: Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133753/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr I: „Rozbudowa drogi gminnej nr 293834 K Stadła – Podegrodzie – Gostwica
o długości ok. 1,5 km na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1544 K Chełmiec – Naszacowice do skrzyżowania z drogą powiatową 1545K Podegrodzie – Mokra Wieś”
1. Zamówienie obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty ziemne,
c) remont drogi,
d) remont przepustu pod drogą gminną,
e) odwodnienie,
f) wodociąg,
g) zaprojektowanie i wykonanie:
 przebudowy, zjazdów, rowu - odwodnienia,
 budowy oświetlenia ulicznego,
h) uzyskanie pozwolenia na odwodnienie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 a, b, c, d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

77200000-2 - Usługi leśnictwa

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 4213927,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr II: „Budowa drogi gminnej o długości ok. 0,240 km zlokalizowanej na działce nr ew. 879/28 w miejscowości Brzezna”
1. Zamówienie obejmuje:
a) wykonanie dokumentacji projektowej,
b) uzyskanie niezbędnych decyzji i uzgodnień wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia zamiaru budowy oraz wykonania robót budowlanych,
c) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
d) wykonanie konstrukcji jezdni,
e) budowa chodników,
f) zjazdy,
g) pobocza,
h) odwodnienie,
i) przebudowa i/lub zabezpieczenie sieci kolidujących z inwestycją,
j) organizacja ruchu i urządzenia BRD,
k) budowa kanału technologicznego,
l) roboty wykończeniowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 b, 10 a, b, c, d, e, f do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

77200000-2 - Usługi leśnictwa

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 829268,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr III: „Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Podegrodzie o łącznej długości 3325 mb sieci kablowej i montażu 98 lamp ulicznych”:
1. Zamówienie obejmuje budowę oświetlenia ulicznego na terenie gminy Podegrodzie:
1) przy drodze gminnej w Juraszowej
 dz. nr 113,114/1, 225, 150, 210, 223/1, 223/2,
 budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną,
2) przy drodze gminnej w m. Brzezna
 nr 293924K Strzyganiec – Litacz oraz nr 293940K Zapadliska – Brzezna - dz.nr. Ew: 476/3, 476/4, 477, 490, 486/1, 489, 491, 492, 500, 200,
 budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną,
3) przy drodze powiatowej w m. Olszana - etap II
 dz. nr ew: 613, 614/2, 614/1, 615/1, 615/3, 615/4, 616/1, 617, 618, 620, 452, 627/1, 628/12, 628/11, 628/13, 628/2, 628/3, 633/4, 633/1, 634,
 etap II obejmuje budowę oświetlenia na odcinku od istn. słupa N6 do N23 – zgodnie
z dokumentacją projektową. W I etapie wykonano oświetlenie od N1 do N6,
4) przy drodze powiatowej 1546K w m. Gostwica - etap II
 dz. ew. nr 1142, 1111/2, 1111/1, 608/7, 608/3 obr. Gostwica,
 etap II obejmuje budowę oświetlenia na odcinku od słupa S1 do S3 – zgodnie
z dokumentacją projektową. W I etapie wykonano oświetlenie od skrzynki SOU do słupów S4 i S5 oraz doprowadzono kabel do miejsca, w którym ma powstać słup S3,
5) przy drodze gminnej w m. Stadła
 dz. nr 155, 474, 167, 166, 165, 164, 163, 161/1, 162/1, 160, 159, 158, 157, 156,
 budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną,
6) przy drodze gminnej w m. Stadła
 dz. nr 649/2, 649/1, 378/7, 378/10, 568/4, 593, 594/1, 594/2, 596, 598/1, 594/4, 595, 589/3, 589/4, 378/11, 378/13, 587/3, 587/4,
 budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną,
7) przy drodze powiatowej 1546K w kier. Gostwicy w m. Stadła – etap II
 dz. ew. nr 176, 154, 184, 187/4, 483/1, 151, obr. Stadła,
 etap II obejmuje budowę oświetlenia na odcinku od istn. słupa S3 do S17 oraz S1 – zgodnie z dokumentacją projektową. W I etapie wykonano odcinek od istn. skrzynki SOU do słupów S2 i S3,
8) przy drodze gminnej w m. Gostwica
 dz. ew. nr 108/4, 108/3, 108/1, 109, 111, 121/2, 121/1, 124, 125/1, obr. Gostwica,
 budowa oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną.
2. Zestawienie ilościowe opraw:

LP NAZWA LOKALIZACJA DZ. EW. NR: ILOŚĆ OPRAW (SZT.)
1 Budowa oświetlenia drogi gminnej JURASZOWA 113,114/1, 225, 150, 210, 223/1, 223/2 14
2 Budowa oświetlenia drogi gminnej BRZEZNA 476/3, 476/4, 477, 490, 486/1, 489, 491, 492, 500, 200 29
3 Budowa oświetlenia drogi powiatowej OLSZANA 613, 614/2, 614/1, 615/1, 615/3, 615/4, 616/1, 617, 618, 620, 452, 627/1, 628/12, 628/11, 628/13, 628/2, 628/3, 633/4, 633/1, 634 16
4 Budowa oświetlenia drogi Powiatowej GOSTWICA 1142, 1111/2, 1111/1, 608/7, 608/3 3
5 Budowa oświetlenia drogi gminnej STADŁA 155, 474, 167, 166, 165, 164, 163, 161/1, 162/1, 160, 159, 158, 157, 156 6
6 Budowa oświetlenia drogi gminnej STADŁA 649/2, 649/1, 378/7, 378/10, 568/4, 593, 594/1, 594/2, 596, 598/1, 594/4, 595, 589/3, 589/4, 378/11, 378/13, 587/3, 587/4 11
7 Budowa oświetlenia drogi Powiatowej STADŁA 176, 154, 184, 187/4, 483/1, 151 15
8 Budowa oświetlenia drogi gminnej GOSTWICA 108/4, 108/3, 108/1, 109, 111, 121/2, 121/1, 124, 125/1 4
OGÓŁEM 98

Wszystkie prace wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną. Przed przystąpieniem do prac należy zgłosić rozpoczęcie robót budowlanych.
Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, jeżeli jest wymagana.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 a, b, c, d, e, f, g, h, 11.1 – 11.45 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 923146,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ nr IV: „Nadzór inwestorski dla zadania: „Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego”:
I. Inspektor Nadzoru dla zadania:
Budowa drogi gminnej o długości ok. 0,24 km zlokalizowanej na działce ewidencyjnej 879/28
w miejscowości Brzezna.
Rozbudowa drogi gminnej nr 293834 K Stadła-Podegrodzie-Gostwica o długości ok 1,5 km na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1544K Chełmiec-Naszacowice do skrzyżowania
z drogą powiatową nr 1545 K Podegrodzie – Mokra Wieś.
• Lokalizacja inwestycji – Brzezna, Stadła - gmina Podegrodzie.
• W skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego powinna wchodzić:
1) osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej,
3) osoba posiadająca uprawnienia branży elektrycznej (oświetlenie uliczne).
II. Inspektor Nadzoru dla zadania: Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Podegrodzie
o łącznej długości 3325 mb sieci kablowej i montażu 98 lamp ulicznych.
• Lokalizacja inwestycji – Juraszowa, Brzezna, Olszana, Gostwica, Stadła – gmina Podegrodzie.
• W skład Zespołu Nadzoru Inwestorskiego powinna wchodzić:
1) osoba posiadająca uprawnienia branży elektrycznej (oświetlenie uliczne).
Obowiązkiem Inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich obowiązków określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.),
a w szczególności:
a. Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem inwestycji, kontroli
i doradztwa technicznego zgodnie z ustawą Prawo budowlane;
b. Wydawanie wykonawcom inwestycji lub kierownikom budowy lub robót poleceń potwierdzonych niezwłocznie wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, a także odkrycia elementów zakrytych, przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych prac;
c. Zapoznanie się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, STWiORB, przedmiarami robót, dokumentacją prawną, terenem budowy, jego uzbrojeniem i zagospodarowaniem) oraz pisemne zgłaszanie stwierdzonych nieprawidłowości
i dokonanych poprawek dokumentacji projektowej;
d. Udział w protokolarnym przekazaniu placu budowy;
e. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
f. Sprawdzanie kwalifikacji osób zatrudnionych przez Wykonawców na budowie;
g. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, pisemna akceptacja materiałów i urządzeń przewidzianych do wbudowania, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych, nie posiadających wymaganych certyfikatów, nie dopuszczonych
do obrotu i stosowania w budownictwie oraz niezgodnych z dokumentacją projektową;
h. Monitorowanie, sprawdzanie zgodności i autentyczności przedstawionych certyfikatów materiałów
i urządzeń, prawidłowości ubezpieczeń, gwarancji, praw własności, za które Wykonawcy są odpowiedzialni zgodnie z warunkami umów;
i. Sprawdzanie i pisemne odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie i nadzór podczas prób i odbiorów technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych wchodzących w skład wykonywanego przedmiotu umowy i przekazywanie ich do użytkowania;
j. Organizacja prac związanych z nadzorem w celu uniknięcia zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę;
k. Kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP, akceptacja urządzeń zabezpieczających rejon robót, tablic informacyjnych, odcinków wyłączonych w ruchu;
l. Żądanie od Projektanta dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanej dokumentacji projektowej na etapie realizacji inwestycji;
m. Żądanie od Wykonawcy zadania i kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymanie dalszych prac wykonywanych niezgodnie z dokumentacją projektową oraz sztuką budowlaną;
n. Przedkładanie Zamawiającemu wszystkich oświadczeń i zapytań (wraz z propozycją odpowiedzi) dostarczonych przez wykonawcę zadania;
o. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia stwierdzonych wad, a także kontrolowanie rozliczenia budowy;
p. Uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego naradach dotyczących budowy, na każde wezwanie Zamawiającego, odbywanych w siedzibie Zamawiającego lub na placu budowy;
q. Stała kontrola terenu budowy podczas wykonywania robót budowlanych. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do bezpośredniego uczestniczenia i nadzorowania w istotnych dla właściwej realizacji elementów robót. Inspektor nadzoru jest zobowiązany do zgłoszenia się na budowie w celu odbioru lub kontroli robót nie później niż w ciągu 24 godzin od telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Wykonawcę robót lub Zamawiającego lub niezwłocznie w nagłych przypadkach lub zagrażających bezpieczeństwu na budowie. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia. Konieczność pracy Inspektora Nadzoru w dni ustawowo wolne od pracy lub / i w godzinach popołudniowych, wieczornych nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego;
r. Uczestniczenie w czynnościach odbiorów częściowych, a także odbiorach specjalistycznych, dostawców mediów;
s. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego i w przeglądach gwarancyjnych sporządzenie listy ewentualnych wad i usterek z terminem ich usunięcia oraz innych dokumentów związanych z warunkami kontraktu;
t. Prowadzenie i przechowywanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umów, ze szczególnych uwzględnieniem uwag i wniosków kierowanych do Zamawiającego mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń, katastrof budowlanych itp.;
u. Egzekwowanie opracowania przez Wykonawców zadań instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz pisemna ich akceptacja;
v. Uczestniczenie w przekazaniu budowy do użytkowania, skompletowanie dokumentów oraz współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym przy uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu;
w. Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych;
x. Informowanie Zamawiającego i Wykonawcy robót o konieczności zmiany kierownika budowy lub robót, a także wystąpienie z żądaniem takiej zmiany w imieniu Zamawiającego do Wykonawców robót;
y. Sprawdzenie i akceptowanie kosztorysu powykonawczego, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, dokumentacji powykonawczej, zatwierdzenie faktur wystawionych przez Wykonawcę robót, wypełnianie i podpisywanie dokumentów rozliczeniowych po zakończeniu robót;
z. Opiniowanie projektów aneksów do umowy w Wykonawcą robót na ewentualne roboty dodatkowe, przygotowywanie protokołów konieczności i negocjacji, weryfikacja kosztorysów na ewentualne roboty dodatkowe.
ź. wykonanie dokumentacji fotograficznej z przebiegu realizacji robót (na polecenie Zamawiającego).
Krótki opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie nadzoru inwestorskiego przez Zespół Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją realizowaną przez Gminę Podegrodzie w zakresie w jakim mowa w dokumentacji zamówienia oraz w art. 25 – 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351) pn.:
• Budowa drogi gminnej o długości ok. 0,24 km zlokalizowanej na działce ewidencyjnej 879/28 w miejscowości Brzezna.
• Rozbudowa drogi gminnej nr 293834 K Stadła-Podegrodzie-Gostwica o długości ok 1,5 km na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1544K Chełmiec-Naszacowice do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1545 K Podegrodzie – Mokra Wieś.
• Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Podegrodzie o łącznej długości 3325 mb sieci kablowej i montażu 98 lamp ulicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71324000-5 - Usługi mierzenia ilości

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.5.5.) Wartość części: 131217,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3383112,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5241841,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3383112,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342728990

7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 55

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługi Elektryczno Usługi Elektryczno -Budowlane Jan Zwoliński
Budowa oświetlenia ulicznego


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3383112,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1143256,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1353000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1143256,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo – Mostowych S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342728990

7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 55

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa kanału technologicznego


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1143256,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego” zostało unieważnione na podstawie:
• art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;

U Z A S A D N I E N I E
Jedyna złożona oferta nr 1 dla części nr III: Zakład Elektroinstalacyjny Przemysław Popardowski z siedzibą ul. Kolejowa 44a/2, 33-300 Nowy Sącz została odrzucona na podstawie:
• art. 226 ust. 1 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) – Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy;
• art. 226 ust. 1 pkt. 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) – Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Budowa/przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz budowa oświetlenia ulicznego”zostało unieważnione na podstawie:
• art. 255 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie przez Zamawiającego do składania ofert tj. 13.05.2022 r. do godz. 9.00 nie została złożona żadna oferta dla części nr IV.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.