eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białobrzegi › "Zakup samochodu ciężarowego dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach"



Ogłoszenie z dnia 2024-03-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup samochodu ciężarowego dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościelna 109

1.5.2.) Miejscowość: Białobrzegi

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-800

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 613 23 38

1.5.8.) Numer faksu: 48 613 23 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdpbialobrzegi@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpbialobrzegi.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bialobrzegipowiat

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup samochodu ciężarowego dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea8df8bc-cbd1-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039200/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup samochodu ciężarowego dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZDP.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup samochodu ciężarowego dla potrzeb Powiatowego Zarządu dróg Publicznych w Białobrzegach”, według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
2. Pojazd winien być bez wad i uszkodzeń oraz wolny od obciążeń na rzecz osób trzecich oraz nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.
3. Wraz z pojazdem będącym przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w języku polskim dokumentację obejmującą:
1) komplet dokumentów: książkę gwarancyjną, instrukcję obsługi oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu, w tym dokumenty konieczne do rejestracji pojazdu.
2) wykaz autoryzowanych stacji obsługi na terenie Polski z adresami i numerami telefonów;(jeśli dotyczy)
3) książkę gwarancyjną pojazdu;(jeśli dotyczy)
4) warunki udzielonej gwarancji;(jeśli dotyczy)
5) świadectwo homologacji;
6) książkę przeglądów serwisowych w formie papierowej (o ile producent taką wydał).
4. Pojazd stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne, w tym w szczególności musi posiadać homologację oraz spełniać wymogi w zakresie emisji spalin zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Zamawiający dokona odbioru pojazdu z siedziby Dostawcy na własny koszt. Termin odbioru zostanie ustalony pisemnie lub e-mailem na co najmniej 2 dni robocze przed planowaną datą odbioru.
6. Zamawiający, po wyborze oferty, po podpisaniu umowy, przed podpisaniem protokołu odbioru zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin pojazdu oraz prawo do jazdy próbnej (brak zgody na realizację w/w warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie podpisania protokołu odbioru, z winy Wykonawcy).
7. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy wówczas, gdy:
1) stwierdzi wady przedmiotu umowy,
2) przedmiot umowy nie będzie odpowiadał warunkom określonym w SWZ lub w ofercie Wykonawcy.
8. W przypadku stwierdzenia okoliczności, o których mowa w ust. 7 Zamawiający wyznaczy Wykonawcy dodatkowy termin na dostarczenie przedmiotu umowy zgodnego z SWZ i wolnego od wad, na jego koszt i ryzyko (nie krótszy niż 7 dni), co zostanie ujęte w protokole odbioru. Po bezskutecznym upływie powyższego terminu Zamawiający będzie miał prawo
odstąpić od umowy w całości z winy Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Imperium Truck Matysek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572899884

7.3.3) Ulica: Leśna Stara Wieś 3A

7.3.4) Miejscowość: Bodzentyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-010

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.