eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostyń › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103561

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 256

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.gostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.gostyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f160f88e-df5d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238569

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069142/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remonty cząstkowe dróg

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185776

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.2.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – obejmuje remont przez profilowanie nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco przy średniej grubości w-wy 5 cm – w ilości 4 645,00 m2
Wykonanie zamówienia polega na przygotowaniu uszkodzonego miejsca poprzez sfrezowanie na głębokość umożliwiającą wyrównanie jego dna, oczyszczeniu i spryskaniu emulsją asfaltową i wypełnieniu masą mineralno-asfaltową na gorąco wraz z wyrównaniem i zagęszczeniem, zasypanie kruszywem, uporządkowanie terenu. Destrukt uzyskany należy dostarczy do obwodu drogowego w Krobi ul. Powstańców Wlkp. 94. Połączenia wbudowywanej masy mineralno-asfaltowej z pionowo przyciętymi ściankami naprawianej warstwy bitumicznej istniejącej nawierzchni należy uszczelnić zalewą asfaltową bądź za pomocą taśmy kauczukowo-asfaltowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 325150,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – obejmuje remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco przy średniej głębokości w-wy 5 cm - w ilości 2 056 m2
Wykonanie zamówienia polega na przygotowaniu uszkodzonego miejsca poprzez sfrezowanie na głębokość umożliwiającą wyrównanie jego dna, oczyszczeniu i spryskaniu emulsją asfaltową i wypełnieniu masą mineralno-asfaltową na gorąco wraz z wyrównaniem i zagęszczeniem, zasypanie kruszywem, uporządkowanie terenu. Destrukt uzyskany należy dostarczy do obwodu drogowego w Krobi ul. Powstańców Wlkp. 94. Połączenia wbudowywanej masy mineralno-asfaltowej z pionowo przyciętymi ściankami naprawianej warstwy bitumicznej istniejącej nawierzchni należy uszczelnić zalewą asfaltową bądź za pomocą taśmy kauczukowo-asfaltowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 226160,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III – obejmuje remont emulsją asfaltową i grysami przy użyciu remontera drogowego – w ilości 830 Mg.
Wykonanie zamówienia polega na naprawie i przygotowaniu uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub spękań i rakowin) poprzez dokładne oczyszczenie nawierzchni pod ciśnieniem, usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, następnie skropienie oczyszczonego miejsca nawierzchni metodą natryskową przy użyciu emulsji asfaltowej, polegającej na powiązaniu podłoża i krawędzi remontowanego ubytku z wypełniaczem, wypełnić pod ciśnieniem ubytek grysem bazaltowym płukanym o frakcji 2 – 5 mm lub 5 - 8 mm ( w zależnie od głębokości ubytku) otoczonym emulsją asfaltową, posypać powierzchnię wyremontowanego miejsca grysem suchym, uporządkować miejsce po remoncie. Do remontu cząstkowego należy stosować jako lepiszcze tylko drogowe kationowe emulsje asfaltowe szybkorozpadowe niemodyfikowane rodzaju C 65 BP3 PU/RC i C 69 BP3 PU spełniające wymagania zgodnie z PN-EN 13808:2013-10 .Do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy frakcji 2-5 mm i 5-8 mm odpowiadające wymaganiom podanym w PN-EN-13043/2004 ,,Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 390100 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania – art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania – W przedmiotowym postępowaniu oferty należało składać poprzez Platformę: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn w terminie do dnia 05.05.2023 r. do godz. 9:00. W wymaganym terminie nie została złożona żadna oferta. Mając na względzie powyższe okoliczności, unieważnienie postępowania jest zasadne i konieczne.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217483,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217483,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217483,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo – Handlowy Damian Wojtkowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6211001241

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 59

7.3.4) Miejscowość: Bożacin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217483,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456342,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 456342,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456342,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo – Handlowy Damian Wojtkowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6211001241

7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 59

7.3.4) Miejscowość: Bożacin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456342,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.