Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00201966/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PS nr 6 - zalecenia p-poż.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2bfd22a3-17ae-44c7-b098-b460d227dbe21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PS nr 6 - zalecenia p-poż.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bfd22a3-17ae-44c7-b098-b460d227dbe2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037681/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 PS Nr 6 – zalecenia p.poż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201966
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.34.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 507771,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa polegająca na dostosowaniu istniejącego budynku Przedszkola Samorządowego
nr 6 w Trzebini do obowiązujących wymagań przeciwpożarowych.
Etap 1 - dostosowanie budynku przedszkola do zaleceń przeciwpożarowych poprzez demontaż drzwi przeznaczonych do
wymiany, demontaż okna na klatce schodowej, rozbiórka istniejących schodów wewnętrznych klatki schodowej, wykonanie
otworu w stropie pod nową klatkę schodową, wykonanie nowych schodów żelbetowych łączących kondygnację piwnicy,
parteru i 1 piętra, demontaż warstw posadzkowych w piwnicy w pom. -1/08, -1/09, poszerzenie otworu drzwiowego w pom.
– 1/08, wykonanie ścianek wydzielających wraz z montażem drzwi w pom. -1/05, demontaż ścianek
oznaczonych w projekcie, wykonanie nowego wydzielenia pomieszczeń, montaż drzwi i okien przeznaczonych do wymiany,
wykonanie nowych warstw posadzkowych, ułożenie płytek gresowych antypoślizgowych w piwnicy pom. -1/08 i -1/09 oraz
na klatce schodowej, montaż balustrad
i pochwytów(elementy systemowe), wykonanie otworu w stropie ostatniej kondygnacji wraz z wykonaniem podkonstrukcji
pod montaż klapy oddymiającej, montaż klapy oddymiającej, malowanie klatki schodowej wraz z uzupełnieniem tynków,
wykonanie instalacji awaryjnego oświetlenia
ewakuacyjnego, wszystkie hydranty należy zdemontować i zamontować nowe hydranty DN25 z wężami półsztywnymi o
długości 30m (hydranty podtynkowe – 3 szt. i hydranty natynkowe 3 szt.), wykonanie
nowej instalacji hydrantowej prowadzonej po wierzchu i częściowo obudowanej płytami G-K, wykona-nej z rur stalowych
ocynkowanych.
Uwaga: z uwagi na fakt iż, roboty budowlane będą prowadzone w czynnym obiekcie należy oddzielić część budynku w
którym będą prowadzone roboty budowlane od pozostałej części budynku szczelną ścianką zabezpieczającą przed
przedostawaniem się pyłu i kurzu do pozostałej części budynku.
Etap 2 - dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji wraz z uzyskaniem skutecznych zgłoszeń o zakończeniu
budowy lub uzyskanie ostatecznych decyzji na użytkowanie.
Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimalnej gwarancji na zrealizowane roboty w wymiarze 36 miesięcy.
KOD CPV: 45214100-1, 45410000-4, 45421000-4, 45431100-8, 45443000-4, 45453000-7, 45000000-7, 45310000-3, 45231300-8, 45330000-9, 45332000-3, 45332200-5, 45321000-3, 45331100-7
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia: Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 poz. 1320 tekst jednolity z późn. zm.) zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny.Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert wpłynęła 1 oferta:
Oferta nr 1
Maciej Kowalik MAKO, ul. Słoneczna, 32-087 Zielonki, REGON: 388522120
• cena – 1 075 272,13 PLN
• gwarancja – 60 miesięcy
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę : 624 558,50 PLN brutto
i nie jest w stanie pokryć różnicy do kwoty zaoferowanej przez Maciej Kowalik MAKO, ul. Słoneczna, 32-087 Zielonki.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1075272,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1075272,13 PLN
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- "Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Trzebinia na okres czterech lat, tj. od 01.01.2026r. do 31.12.2029r".
- Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej do Zakładu Karnego w Trzebini.
- Sukcesywne dostawy mięsa dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini
- Remont początkowego odcinka ul. Leśnej w Psarach
- Pogotowie techniczne oraz Konserwacja i drobne naprawy instalacji wod-kan, gazowej, c.o., c.w.u., elektrycznej i ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach administrowanych przez MZN sp. z o.o.
- "PS nr 6 - zalecenia p. poż.".
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wałbrzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony Środowiska we Wrocławiu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego socjalno-społecznego wraz wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną na ternie działki 131/14 i 131/13 w miejscowości Dąbrówka Nowa, gmina Sicienko
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARAŻU W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIŃCA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.