Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00176158/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz realizacja usług dla potrzeb
Starostwa Powiatowego w Pucku, w związku z realizacją projektu grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”, z podziałem na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pucki- Starostwo Powiatowe w Pucku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5871707828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: E. Orzeszkowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.pawlina@starostwo.puck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.starostwo.puck.pl/m,218,strona-glowna.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://starostwo-puck.logintrade.net/zapytania_email,195271,ecd40f29a2ecda83a60119e0b5339d93.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz realizacja usług dla potrzebStarostwa Powiatowego w Pucku, w związku z realizacją projektu grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd”, z podziałem na 2 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca8c0820-0093-427a-b2e6-83e725b3fe15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041617/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyberbezpieczny samorząd”.Priorytet II: Zaawansowane usługicyfrowe. Działanie 2.2.-Wzmocnienie krajowego systemucyberbezpieczeństwa”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00176158
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.2.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 517219,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”.2. Przedmiot zamówienia polega na dostawach: Serwer – 2 sztuki, serwer plików NAS – 2 sztuki, dyski twarde – 20 sztuk, urządzenie UTM – 2 sztuki, macierz dyskowa – 1 sztuka, dyski twarde do macierzy dyskowej – 10 sztuk, zarządzane urządzenia sieciowe z obsługą VLAN – 3 sztuki, licencja na oprogramowanie serwerowe – 4 sztuki, oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych – 20 licencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 529020,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – realizacja usług w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”.1) wdrożenie klastra serwerów,
2) wdrożenie oprogramowania do monitorowania zasobów IT,
3) wdrożenie oprogramowania typu SIEM,
4) opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI,
5) aktualizacja polityk bezpieczeństwa informacji,
4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 117647,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu w części nr 1 do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 14 kwietnia 2025 r., do godz. 10:00, do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta:
Oferta Wykonawcy EUROSOC Sp. z o.o., ul. Polska 20, 81-339 Gdynia, podlega odrzuceniu
z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na postawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Wobec powyższego ziściły się przesłanki powodujące unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, określone w art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112901,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112901,60 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112901,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112901,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112901,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROSOC Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471607042
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112901,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Pucku".
- Świadczenie usług opiekuńczych oraz zapewnienie usług sąsiedzkich na terenie Gminy Puck, od stycznia 2026 r. do grudnia 2026 r., w ramach Projektu pn.: "Codzienne funkcjonowanie to nie wyzwanie!"
- Zapewnienie tymczasowego schronienia wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu miasta Puck
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Miasto Rawa Mazowiecka
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Lubań"
- Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu - zakup licencji i sprzętu
- Dostawa serwera z systemem operacyjnym dla Gminy Księżpol w ramach projektu "Poprawa obsługi MOF Biłgoraja z wykorzystaniem narzędzi IT"
- Dostawa, wdrożenie systemu XDR oraz systemu ochrony poczty w Akademii Nauk Stosowanych w Raciborzu.
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Łagów
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





