eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ełcki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 621 83 00

1.5.8.) Numer faksu: 87 621 83 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.elk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-181d3ab8-da9e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-181d3ab8-da9e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076903/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176830

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RP.272.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 511000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
 wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnych rodzajów pojazdów – samochodowe: jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, tymczasowe i indywidualne, motocyklowe (ciągnikowe): zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe, Motorowerowe: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe.
 Tablice muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 12 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz.U z 2022, poz. 1847 z późn. zm.).
 odbiór i kasacja starych tablic rejestracyjnych zwracanych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Ełku.
 Zamówienie obejmuje dostarczenie wykonanych tablic do magazynu Starostwa Powiatowego w Ełku oraz odbiór tablic starych tablic rejestracyjnych z tego magazynu i ich kasację w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie .
 Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych
z rejestracją pojazdów (Dz.U z 2022, poz. 1847 z późn. zm.).
Samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe - 25 000 szt.
Motocyklowe, (ciągnikowe): zwyczajne, tymczasowe, indywidualne i zabytkowe - 1 600 szt.
Motorowerowe: zwyczajne, tymczasowe, indywidualne
i zabytkowe - 400 szt.

Określony w tabeli podział asortymentu może ulec zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem całkowitej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych.

a) Zakres i liczba zamawianych tablic rejestracyjnych będzie przekazywana w kolejnych zamówieniach dostawy.
b) Dostawa tablic musi być realizowana w terminie 7 dni (kalendarzowych) od daty złożenia zamówienia.
c) Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć tablice w dostawie awaryjnej do Starostwa Powiatowego w Ełku w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania faxem.
d) Zamawiający informuje, że tablice w kompletach, tj. po dwie sztuki, powinny być opakowane w osłonę foliową w opakowania zbiorcze po 25 kpl. (tzn. 50 sztuk),
e) Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze (tj. motocyklowe zwyczajne, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motocyklowe indywidualne, motorowerowe zwyczajne, motorowerowe tymczasowe oraz do przyczep jedno i dwurzędowe) powinny być pakowane w osłonę foliową w opakowaniach zbiorczych liczących do 50 sztuk.
f) Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze wykonane na indywidualne zlecenie Zamawiającego (tablice wszystkich rodzajów: indywidualne, tymczasowe, zwyczajne, zabytkowe, wtórniki) powinny być pakowane w osłonę foliową z dołączonym opisem umożliwiającym ustalenie wyróżnika tablic, zakres cyfrowy oraz rodzaj.
g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odebrał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne. Złomowanie tablic dokonuje się przez ich fizyczne zniszczenie w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarne przekazanie tablic rejestracyjnych będzie się odbywało w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą, a Naczelnikiem Wydziału Komunikacji nie rzadziej niż raz na dwa miesiące.
h) Wykonawca ponosi koszty opakowania oraz dostawy i odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania.
i) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniającego przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wykonanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 09 sierpnia 2022 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2022 r., poz. 585) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz.U. 2022, poz. 1847).
j) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczone tablice rejestracyjne na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablicy użytkownikowi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928472-7 - Oznakowanie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195000-2 - Tablice

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 635040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 645934,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 635040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurotab sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010396533

7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16

7.3.4) Miejscowość: Dołuje

7.3.5) Kod pocztowy: 72-002

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 635040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.