Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164088/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
- 2025/BZP 00238581/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjno-Prawny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970139988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-036
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 456 56 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupzielonagora.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fd13cb6-ac39-4b12-8ef5-90eb6f1dd7c81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fd13cb6-ac39-4b12-8ef5-90eb6f1dd7c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041158/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi drukowania na potrzeby WUP w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1 część dot. projektu pt. Twój los w Twoich rękach – wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców, Działanie 6.12 program Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164088
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ-ZZ.2204.05.2025.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 370572,76 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79402 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie graficzne, skład, łamanie, druk i dostawa materiałów na potrzeby klientów Centrum Integracji Cudzoziemców Zielona Góra w ramach projektu pt. Twój los w Twoich rękach – wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców, Działanie 6.12 program Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021-20274.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 73698,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie projektu graficznego, wykonanie, druk oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 5703,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37821,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37821,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA WYDAWNICZA ARGI S.C. R.Błaszak, P.Pacholec, J.Prorok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990200190
7.3.3) Ulica: Żagiestowska 11
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-542
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA WYDAWNICZA "ARGI" S.C. P.PACHOLEC, J.PROROK, R.BŁASZAK
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA WYDAWNICZA "ARGI" S.C. P.PACHOLEC, J.PROROK, R.BŁASZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37821,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3247,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20295,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3751,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACME Karolina Osierda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462550666
7.3.3) Ulica: Uczniowska 30 m.14
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-110
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3751,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Budowa mostów wraz z dojazdami w ciągu drogi wojewódzkiej nr 138 w miejscowości Ostrów w km 16+589 i km 16+780
- Dostawa mobilnego kontenera do przechowywania paliw ciekłych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gorzowie Wlkp.
- Wykonanie wraz z montażem dwóch automatów biletowych stacjonarnych do sprzedaży biletów na terenie Miasta Zielona Góra
- Dostawa i montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu monitoringu wizyjnego w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- Dzierżawa aparatu RTG
- Świadczenie usługi logopedycznej dla dzieci i młodzieży oraz konsultacje z rodzicami/opiekunami prawnymi - w podziale na części
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Najwyższej Izby Kontroli
- Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych wg SWZ na potrzeby seminarium naukowego organizowanego w ramach projektu p.k. URAN oraz na potrzeby Kolegium Prorektorów
- Kompleksowa usługa: projektowania, druku, wykonywania i montażu elementów informacji wizualnej, w tym: folii, tablic, zewn. i wewnętrznego oznakowania graficznego na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi
- Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów prewencyjnych
- Organizacja VII Forum Cyberbezpieczeństwa w dniach 2-4 września 2025 r., podczas XXXIV Forum Ekonomicznego w Karpaczu
- Zakup gadżetów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.