Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00220832/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH DLA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBISZYNIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 095 727 71 30
1.5.8.) Numer faksu: 095 727 71 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH DLA GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBISZYNIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69a06e00-f2d5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023056/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy w ramach programu "Cyfrowa Gmina" - zakup komputerów przenośnych dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubiszynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROGRAMU OPERACYJNEGO POLSKA CYFROWA NA LATA 2014-2020 OSI PRIORYTETOWEJ V ROZWÓJ CYFROWY JST ORAZ WZMOCNIENIE CYFRO-WEJ ODPORNOŚCI NA ZAGROŻENIA REACT-EU DZIAŁANIA2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220832/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.09.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 13 komputerów przenośnych, które będą wykorzystywane do pracy zdalnej dla potrzeb aplikacji biurowych, edukacyjnych, obliczeniowych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru przedmiotu zamówienia określa:
- opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
1. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieeksploatowany wcześniej i spełniać wymogi Programu o którym mowa w punkcie 7.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z formularzem oferty wypełniony załącznik nr 3a oraz przedmiotowe środki dowodowe.
3. Sprzęt należy dostarczyć do siedziby Urzędu Gminy Lubiszyn pod adres: Urząd Gminy Lubiszyn, ul. Plac Jedności Robotniczej 1, 66-433 Lubiszyn. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przedmiot zamówienia do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
4. Zawarte w niniejszej SWZ wraz załącznikami informacje nt. parametrów i funkcji są danymi minimalnymi – Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, że spełnia-ją one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
5. Zamówienie jest realizowane w ramach REALIZACJI PROJEKTU PROGRAMU OPERACYJNEGO POLSKA CYFROWA NA LATA 2014-2020 OSI PRIORYTETOWEJ V ROZWÓJ CYFROWY JST ORAZ WZMOCNIENIE CYFROWEJ ODPOR-NOŚCI NA ZAGROŻENIA REACT-EU DZIAŁANIA 5.1 ROZWÓJ CYFROWY JST ORAZ WZMOCNIENIE CYFROWEJ ODPORNOŚCI NA ZAGROŻENIA DOTYCZĄ-CA REALIZACJI PROJEKTU GRANTOWEGO „CYFROWA GMINA” O NUMERZE POPC.05.01.00-00-0001/21-00
6. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.
7. W przypadku przywołania w Opisie Przedmiotu Zamówienia norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „równoważne".
3) Gwarancja i rękojmia
Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaUzasadnienie faktyczne
W dniu 01.07.2022r. o godzinie 10.15 na Platformie zakupowej Zamawiającego przeprowadzono otwarcie ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu. Przed otwarciem ofert na Platformie automatycznie opublikowano kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania tj. 45 500,00 zł brutto. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 01.07.2022r. do godz. 10.00, złożono 1 ofertę na przedmiotowe zadanie tj:
OFERTA 1 – COMP SA ul. Jutrzenki 116,02-230 Warszawa, NIP 522-00-01-694 za cenę 50 500,00 zł netto, 62 115,00 zł brutto
Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji o 12 miesięcy
Złożona oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dlatego też, biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający działając w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62115 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62115
INNE PRZETARGI LUBISZYN
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Lubiszyn
- Dostawa ciągnika oraz cysterny do wody pitnej 5000 l w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Lubiszyn
- Sporządzenie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla budowy magazynu OC w Lubiszynie wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi LUBISZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego - zakup komputerów AIO oraz laptopów dla pracowników DWOMP
- Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu informatycznego - zakup komputerów AIO oraz laptopów dla pracowników DWOMP
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla SP 15 w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie w elektronikę i multimedia
- Zakup i dostawa 14 szt. komputerów przenośnych na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
- "Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - z podziałem na zadanie nr 1 i 2.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.