eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu dzieci ze SP w Dusznikach i Zespołu Przedszkoli w Dusznikach oraz SP w Sędzinku w latach szkolnych 2022/2023 - 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2024-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu dzieci ze SP
w Dusznikach i Zespołu Przedszkoli w Dusznikach oraz SP w Sędzinku w latach szkolnych 2022/2023 – 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Duszniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Duszniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-550

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48612919075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@duszniki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_duszniki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu dzieci ze SP
w Dusznikach i Zespołu Przedszkoli w Dusznikach oraz SP w Sędzinku w latach szkolnych 2022/2023 – 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02504df2-0da7-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00238160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022145/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu dzieci ze SP w Dusznikach i Zespołu Przedszkoli w Dusznikach oraz SP w Sędzinku w latach szkolnych 2022/2023 – 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280161/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu i odwozu dzieci ze Szkoły Podstawowej w Dusznikach i Zespołu Przedszkoli w Dusznikach oraz Szkoły Podstawowej w Sędzinku w latach szkolnych 2022/2023 – 2023/2024.
2. Szczegóły przedmiotu zamówienia są następujące:
1) Na świadczenie usługi transportu w ciągu jednego dnia składają się dwukrotne przewozy tzn. dowóz dzieci z miejscowości zamieszkania do jednostek oświatowych, do których uczęszczają oraz odwóz dzieci z jednostek oświatowych, po zajęciach lekcyjnych,
do miejscowości zamieszkania;
2) Roczna długość tras wynosi ok. 57 091 km;
3) Zamawiający ustala roczną ilość kilometrów: kilometry rzeczywiste w wysokości 57 091 km rocznie x 2 lata = 114 182 km na lata szkolne 2022/2023 i 2023/2024;
4) Realizacja dowozów w roku szkolnym wynosi średnio 37 tygodniu; trasy wykazane
w załączniku nr 1a do SWZ oraz orientacyjne godziny zostaną uściślone i przekazane Wykonawcy po sporządzeniu przez dyrektorów planów lekcji, a następnie planu dowozów i odwozów na dany semestr;
5) Dzieci dowożone są do Zespołu Przedszkoli w Dusznikach – na zespół składa się Przedszkole w Dusznikach przy ul. Kolejowej 7A, Przedszkole w Podrzewiu przy ul. Ogrodowej 3, Przedszkole w Sękowie przy ul. Szkolnej 23 (dzieci pięcioletnie i sześcioletnie); Szkoły Podstawowej w Dusznikach przy ul. Broniewskiego 3, Szkoły Podstawowej w Sędzinku przy ul. Szkolnej 9; zgodnie z wykazem tras stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ oraz orientacyjnym rozkładem jazdy autobusów przewożących dzieci stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ;
6) Miejscowości z których realizowane są dowozy: Podrzewie, Chełminko, Niewierz, Młynkowo, Sękowo, Wilczyna, Sędzinko, Sędziny, Zalesie i Śliwno;
7) Godziny przywozów i odwozów mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb placówek
i liczby dzieci np. planu lekcji; niektóre trasy mogą także zostać zmienione bądź połączone ze sobą;
8) Całkowita zmiana godzin przywozów i odwozów jest możliwa kilka razy w roku np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, święto szkoły, dzień sportu, egzaminy kończące dany etap edukacji, rekolekcje i inne podobne uroczystości;
9) Realizacja przewozów szkolnych powinna być wykonywana przez osoby (kierowców) posiadających odpowiednie kwalifikacje/uprawnienia i przeszkolenia oraz niezbędne dokumenty potwierdzające w/w kwalifikacje/uprawnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
10) Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktur za rzeczywiście przejechane kilometry, potwierdzone w zestawieniu miesięcznym przez dyrektora/wicedyrektora szkoły bądź inną osobę odpowiedzialną w Szkole Podstawowej w Dusznikach za dowozy;
11) Wykonawca powinien podstawić Zamawiającemu trzy autobusy, z czego przynajmniej jeden autobus powinien posiadać nie mniej niż 60 miejsc (siedzących i stojących – zgodnie
z wpisem w dowodzie rejestracyjnym);
12) Dojazdy z bazy Wykonawcy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd autobusu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi;
13) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:
a) przewóz dzieci z i do miejscowości wskazanych w załączniku nr 1a do SIWZ
w dni nauki szkolnej,
b) wykonywanie przewozów wyłącznie środkami transportu, które spełniają wymagania określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym oraz innych przepisach; przewozy powinny być realizowane środkami transportu w ilości odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć; autobus powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie dzieci na danej trasie;
c) przestrzeganie godzin przywozów i odwozów (punktualność); godziny przywozów i odwozów mogą ulec zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, święto szkoły, itp.;
d) oznakowanie pojazdów przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a także zapewnienie ogrzewania tych pojazdów odpowiedniego do panujących warunków atmosferycznych;
e) podstawienie w ciągu 30 minut na własny koszt autobusu zastępczego
w przypadku awarii autobusu, który dowozi dzieci do placówek oświatowych;
f) posiadanie podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych przepisami prawa dokumentów (tj. ważny przegląd techniczny pojazdu, ubezpieczenie NW, OC, itp.);
g) zapewnienie i pokrycie kosztów opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla Zamawiającego, przy zachowaniu następujących wymagań:
 Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy;
 opiekunem powinna być osoba o wysokiej kulturze osobistej, opanowana, spokojna, a jednocześnie stanowcza, posiadająca dobry stan zdrowia, mająca doświadczenie pracy z dziećmi; preferowane wykształcenie pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z dziećmi – dużymi grupami;
 opiekun dba, aby przywozy i odwozy odbywały się trasą według ustalonego harmonogramu; jest odpowiedzialny, za bezpieczeństwo odwożonych dzieci; powinien dopilnować, żeby dzieci wsiadały
i wysiadały do/z pojazdu tylko przednimi drzwiami, natomiast tylne drzwi muszą być zamknięte i zabezpieczone; przy wsiadaniu dzieci, opiekun stoi na zewnątrz i wchodzi jako ostatni, zamyka drzwi i zajmuje miejsce, natomiast przy wysiadaniu otwiera drzwi pojazdu, wychodzi na zewnątrz pierwszy i nadzoruje wysiadanie, nadzoruje przejście dzieci przez jezdnię; przez cały czas przywozów i odwozów opiekun ma założoną kamizelkę odblaskową; opiekun daje kierowcy sygnał do odjazdu, a w razie potrzeby do zatrzymania się; opiekun dba
o bezpieczeństwo dzieci w czasie jazdy, pilnuje, aby wszystkie dzieci siedziały na miejscach i nie chodziły po pojeździe, a także dba
o właściwe zachowanie się uczniów podczas całych dowozów,
w przypadku gdy dzieci nie reagują na polecenia opiekuna bądź je ignorują – opiekun podejmuje decyzję o zawróceniu z ustalonej trasy
i przekazuje dzieci dyrektorowi szkoły, wówczas dalsza droga odbywa się po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły; po przyjeździe autobusu do szkoły w godzinach rannych opiekun oddaje dzieci pod opiekę wychowawcy świetlicy, a przed odjazdem odbiera od wychowawcy świetlicy i sprawuje nad nimi opiekę do chwili opuszczenia pojazdu przez dzieci, a w przypadku przechodzenia przez jezdnię do momentu przeprowadzenia dzieci na drugą stronę ulicy; opiekun natychmiast informuję Wykonawcę i Kierownika Gminnego Zespołu Oświatowego
w Dusznikach o wszystkich szczególnych sytuacjach, jakie wydarzyły się podczas jazdy (np. wypadek, zagrożenie bezpieczeństwa lub choroba dziecka, itp.);
h) posiadanie polisy ubezpieczeniowej, tj. Wykonawca na własny koszt ubezpieczy działalność objętą przedmiotem zamówienia oraz będzie ponosić wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym na wypadek śmierci lub powstania uszczerbku na zdrowiu; Wykonawca przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861982,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861982,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 861982,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI AUTOKAROWE LUX BUS JAN CIEŚLAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7881496966

7.3.3) Ulica: ul. Bukowska 5

7.3.4) Miejscowość: Uścięcice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 861982,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.