Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00186953/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa urządzeń i zabawek na placach zabaw na terenie placówek oświatowych Dzielnicy Targówek wraz z wymianą piasku w piaskownicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa urządzeń i zabawek na placach zabaw na terenie placówek oświatowych Dzielnicy Targówek wraz z wymianą piasku w piaskownicach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09f12003-6b43-4b2d-acbd-40452732757f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000661/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Naprawa urządzeń i zabawek na placach zabaw na terenie przedszkoli i szkół Dzielnicy Targówek w Warszawie oraz wymiana pisku w piaskownicach w placówkach oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186953
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-29/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 369918,70 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 137358,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: naprawa urządzeń i zabawek na placach zabaw na terenie placówek oświatowych Dzielnicy Targówek wraz z wymianą piasku w piaskownicach.
2. Zakres robót:
a) przegląd wszystkich placów zabaw w celu weryfikacji potrzeb i uzgodnienia terminów robót w placówkach oświatowych;
b) bieżąca naprawa uszkodzeń urządzeń zabawowych opisanych w załączniku nr 3 do SWZ;
c) wymiana piasku (wymagany piasek atestowany) w piaskownicach (szacunkowo 275 t). Umowa nie obejmuje pól piaskowych, skoczni, boisk itp.;
d) naprawy nawierzchni placów zabaw do 5 m2 na placówkę (zakres obejmuje np. nawierzchnię syntetyczną, naturalną, asfaltową, z kostki, – wraz z podbudową);
e) naprawy polegające na wymianie uszkodzonych (drobnych - bez konstrukcji) elementów drewnianych (w tym siedziska piaskownic i ławki);
f) klejenie i szpachlowanie drewnianych urządzeń zabawowych;
g) czyszczenie i malowanie farbami, posiadającymi odpowiednie atesty, wszystkich elementów drewnianych i metalowych urządzeń zabawowych i ławek w obrębie placów zabaw, w uzgodnieniu z kierownictwem placówek (po dostarczeniu atestów),
h) naprawa mocowań, obluzowanych połączeń śrubowych i smarowanie łożysk, wymiana uszkodzonych łożysk,
i) zabezpieczanie uszkodzonych urządzeń zabawowych i demontaż uszkodzonych elementów lub urządzeń w przypadku braku możliwości naprawy,
j) naprawa murków piaskownic i betonowych elementów innych urządzeń,
k) naprawa ogrodzeń i wejść i tablic informacyjnych,
l) niezwłoczne reagowanie na zgłoszenia uszkodzeń.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamówienie udzielane jest w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego zamówienia.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
6. Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. Sposób zagospodarowania odpadami musi być zgodny z przepisami obowiązującymi w dacie realizacji zamówienia, tj. ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2023 r. poz. 1587 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2024 r. poz. 399 ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249099,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berry Fruit Andrzej Mierzejewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181299953
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Berry Fruit Andrzej Mierzejewski
jakie przetargi wygrała firma
Berry Fruit Andrzej Mierzejewski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyłonienie konsultanta ds. jakości badań mammograficznych, ekspertów do oceny cytologicznych preparatów fałszywie ujemnych oraz członków komisji merytorycznej, ekspertów i konsultanta ds. kolposkopii.
- Świadczenie usług w postaci zapewnienia bazy konferencyjno-hotelowej wraz z zapleczem noclegowo-restauracyjnym.
- Zakup materiałów eksploatacyjnych i niezbędnego wyposażenia do systemów oczyszczania wody wraz z wymianą części
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku kaplicy pw. św. Wojciecha przy ul. Brzeskiej 12 w Warszawie
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 4 przy ul.W. Sławka 9 w Warszawie.
- Remont dwóch pustostanów lokali mieszkalnych w budynku przy ul. Raszei 1/3 według projektu budowlanego. Lokale własności m.st. Warszawy, administrowane przez ZGN Wola na terenie TZOM Koło.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie wyposażenia terenów rekreacyjnych administrowanych przez Urząd Miejski w Bielsku-Białej
- Naprawy wyposażenia placów zabaw i siłowni plenerowych na terenach będących w utrzymaniu Zarządu Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie w 2025 roku - część I
- Naprawa urządzeń rekreacyjnych na terenach Zarządu Zieleni Miejskiej - Zad. 1, 2, 3, 4 wraz z przeprowadzeniem kontroli 5 - letniej stanu technicznego urządzeń oraz kontroli rocznej podstawowej .
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.