eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkProjekt przebudowy ulicy Małeckich, ulicy 3-go Maja i ulicy Słowackiego w Ełku na odcinku od ulicy Armii Krajowej do ul. Mickiewicza w Ełku



Ogłoszenie z dnia 2022-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt przebudowy ulicy Małeckich, ulicy 3-go Maja i ulicy Słowackiego w Ełku na odcinku od ulicy Armii Krajowej do ul. Mickiewicza w Ełku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt przebudowy ulicy Małeckich, ulicy 3-go Maja i ulicy Słowackiego w Ełku na odcinku od ulicy Armii Krajowej do ul. Mickiewicza w Ełku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dd3e463-fc2d-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)

Uzasadnienie faktyczne: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie podstawowym art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), na "Projekt przebudowy ulicy Małeckich, ulicy 3-go Maja i ulicy Słowackiego w Ełku od ulicy Armii Krajowej do ulicy Mickiewicza w Ełku", do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 06.05.2022 r. do godziny 09:00 nie wpłynęły żadne oferty.
Zamawiający przystąpi do negocjacji z jednym wykonawcą a pierwotne warunki zamówienia nie zostaną w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a33a9f61-c46d-11ec-b879-9a86e5ac3946

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.356.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 77400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Małeckich, ulicy 3-go Maja i ulicy Słowackiego w Ełku. Są to ulice jednojezdniowe jednokierunkowe położone w centrum miasta. Każda z ulic o długości około 250 mb położone pomiędzy ulicą Armii Krajowej a ulicą Mickiewicza. W stanie istniejącym ulice wyposażone w miejsca postojowe i przyległe chodniki jedno lub obustronne, oświetlenie uliczne. W pasach drogowych znajduje się uzbrojenie podziemne, które w razie wystąpienia kolizji z tymi urządzeniami, należy zaprojektować ich przebudowę (uzbrojenie podziemne przedstawiono na załączniku graficznym nr 1). W ramach dokumentacji należy zaprojektować przedmiotowe odcinki ulic wraz ze skrzyżowaniami. Należy zaprojektować skrzyżowania zwykłe. Ulice należy wyposażyć w miejsca postojowe(w zależności od możliwości terenowych), chodniki, ścieżkę rowerową. W ramach dokumentacji należy zaprojektować przebudowę istniejącej nawierzchni bitumicznej dla KR2. Opracowaniem należy objąć odcinek ulicy oznaczony na załączniku graficznym nr 1 – orientacyjny zakres opracowania. W zakresie opracowania należy zaprojektować przebudowę / budowę nowego kanału deszczowego. Zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PWiK Sp.zo.o. należy zaprojektować budowę wodociągu w zakresie projektowanych ulic wraz z zaprojektowaniem przebudowy kanalizacji sanitarnej zgodnie z wydanymi warunkami technicznymi. Projektant ma dostarczyć kompletną dokumentację projektową wraz z decyzją pozwolenia na budowę/ZRID/, zgłoszenie. W cenie oferty powinny zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem kompletnej dokumentacji projektowej wraz z decyzjami i uzgodnieniami, na podstawie której można realizować roboty budowlane.
Obszar objęty dokumentacją projektową objęty jest obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania terenu:
- UCHWAŁA NR XX.179.2012 RADY MIASTA EŁKU z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zwanego „Ełk - Śródmieście”,
UCHWAŁA NR XXIX.283.2021 RADY MIASTA EŁKU z dnia 5 maja 2021 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zwanego „Ełk – Centrum”.

1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
a) W ramach dokumentacji projektowej przebudowy ulicy należy zaprojektować:
- jezdnie ulicy Słowackiego, Małeckich, 3-go Maja wraz ze skrzyżowaniami,
- miejsca postojowe, zjazdy, chodniki z kostki brukowej betonowej i ścieżkę rowerową z betonu asfaltowego koloru czerwonego,
- budowę i przebudowę oświetlenia ulicznego w technologii LED,
- budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej,
- budowę kanalizacji teletechnicznej,
- zieleń drogową z nasadzeniami,
- budowę wodociągu wraz z przebudową kanalizacji sanitarnej zgodnie z wydanymi warunkami,
- przebudowę istniejących urządzeń kolidujących z projektowaną inwestycją (zgodnie z warunkami wydanymi przez gestorów sieci uzbrojenia terenu),

b) Projekt należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez Urząd Miasta Ełk i PWiK oraz gestorów sieci uzbrojenia podziemnego. Uzyskanie warunków technicznych od gestorów sieci należy do obowiązków wykonawcy dokumentacji technicznej.
c) Projektant zobowiązany będzie do uzyskania pozytywnej opinii Zespołu Opiniującego Projekty Inwestycyjne działającego przy Urzędzie Miasta Ełku, jak również wszystkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania inwestycji.
d) W związku z tym, iż dokumentacja wykorzystana zostanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest wykonać tę dokumentację zgodnie z wymogami, o których mowa w art. 99 - 103 ustawy z dnia 11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm), pod rygorem poniesienia konsekwencji finansowych (w pełnych wysokościach) z tytułu ewentualnych korekt finansowych, nałożonych na zamawiającego przez instytucje współfinansujące.

1.3. W ramach opracowania wykonawca dostarczy:
a) projekt zagospodarowania terenu na aktualnych mapach do celów projektowych,
b) projekt drogowy,
c) projekt odwodnienia terenu,
d) projekt oświetlenia,
e) projekt budowy sieci wodociągowej wraz z elementami kanalizacji sanitarnej,
f) projekt przebudowy urządzeń kolidujących (w przypadku wystąpienia kolizji, na wszystkie branże oddzielne opracowania),
g) projekt stałej organizacji ruchu,
h) projekt zieleni,
i) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
j) przedmiary robót w rozbiciu na poszczególne branże, oraz w rozbiciu na odcinki ulic umożliwiające etapowe realizowanie
k) kosztorysy inwestorskie,
l) zbiorcze zestawienie kosztów,
m) wniosek do pozwolenia na budowę ,
n) Projekty należy opracować w 6 egz., SST, przedmiar, kosztorys inwestorski w 2 egz. oraz wersję elektroniczną dokumentacji (wersja edytowalna i wersja pdf).

2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 24 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121155,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121155,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121155 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRO-GAL" Przemysław Galiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471405522

7.3.3) Ulica: Stadionowa 7

7.3.4) Miejscowość: Gołdap

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121155,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 190 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.