Ogłoszenie z dnia 2022-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00153093/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00172181/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa tranzytu wodociągowego Czerwonków - Księże Pole wraz z przebudową sieci wodociągowej w Księżym Polu oraz modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Suchej Psinie w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baborów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412817
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2a
1.5.2.) Miejscowość: Baborów
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-120
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774036920
1.5.8.) Numer faksu: 774036928
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@baborow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.baborow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl ogłoszenie i dokumenty do pobrania dostępne także na stronie: www.bip.baborow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa tranzytu wodociągowego Czerwonków - Księże Pole wraz z przebudową sieci wodociągowej w Księżym Polu oraz modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Suchej Psinie w formule zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-178400b3-cf76-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027240/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa tranzytu wodociągowego Czerwonków - Księże Pole wraz z przebudową sieci wodociągowej w Księżym Polu oraz modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Suchej Psinie w formule zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153093/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2414616,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I – "Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Sucha Psina w formule zaprojektuj i wybuduj”.Przedmiotem zamówienia w zakresie części I jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych obejmujące modernizację istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości: Sucha Psina o przepustowości Q maxh=24 m3/h.
Stacja uzdatniania wody zlokalizowana jest na działce nr 262/3, a ujęcie wody na działce nr 237 w Suchej Psinie.
W ramach modernizacji istniejącej Stacji Uzdatniania Wody zakłada wykonanie następujących robót:
• podłączenie studni 1a do eksploatacji (wykonanie obudowy, zabudowa pompy głębinowej z orurowaniem i armaturą, zasilanie elektryczne, sterowanie pracą pompy) o parametrach: Qp=24 m3/h, H=35 m.sł.w., P=4,0 kW na zestawach Ø80 dł. 10 m.
• wymianę w studni nr 1 zestawu pompowego z armaturą i orurowaniem na nowy o parametrach: Qp=24 m3/h, H=35 m.sł.w. , P=4,0 kW na zestawach Ø80 dł. 10 m.
• demontaż istniejących urządzeń technologicznych z orurowaniem w budynku SUW,
• zabudowę nowych urządzeń technologicznych do uzdatniania wody z orurowaniem pracujących w układzie automatycznym na przepustowość 24,0 m3/h,
• zabudowę nowego zestawu pompowego IIo z orurowaniem o parametrach: Qp=54 m3/h, H=40 m, P=3*7,5 kW
• zabudowa pompy do płukania filtrów wodą, dmuchawy do płukania filtrów powietrzem, sprężarki do napowietrzania wody i armatury pneumatycznej,
• zabudowę nowego zestawu do dezynfekcji wody z orurowaniem i podłączeniem,
• wykonanie sterowania i automatyka pracy SUW,
• wykonanie robót budowlanych w budynku SUW - ściana działowa z betonu komórkowego
• rozbiórka starego i budowa nowego ogrodzenia systemowego terenu ujęć dł. ok. 152 m z bramą szer. min. 6,0 m,
• wykonanie oświetlenia zewnętrznego terenu ujęcia.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace zasadnicze:
A) opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego w tym:
- projektu zagospodarowania terenu
- pełnobranżowego projektu architektoniczno - budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót,
- opracowanie pełnobranżowego projektu technicznego w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych,
- opracowanie przedmiarów,
- opracowanie kosztorysów szczegółowych,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży,
- uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji, wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych wobec którego organ administracji budowlanej nie wniósł sprzeciwu.
B) Roboty budowlane w zakresie m. in.:
- obsługi geodezyjnej,
- wykonania robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, w zakresie zgodnym z uzyskanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót
- wykonania rozruchu SUW z osiągnięciem wymaganych przez Zamawiającego parametrów wody pitnej
- przeprowadzenie szkolenia obsługi SUW
- wykonanie instrukcji eksploatacji SUW oraz instrukcji obsługi obiektów i konserwacji urządzeń niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji SUW
- wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej
¬- serwisowanie urządzeń i instalacji do końca okresu gwarancji
- sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowaną dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody
4.5.5.) Wartość części: 801400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – „Budowa tranzytu wodociągowego Czerwonków- Księże Pole wraz z przebudową sieci wodociągowej w Księżym Polu w formule zaprojektuj i wybuduj”.Budowa tranzytu wodociągowego Czerwonków Księże -Pole wraz z przebudową sieci wodociągowej z przyłączami we wsi Księże Pole zakłada wykonanie następujących robót:
• wcinki do istniejącej sieci wodociągowej Ø90PVC - węzeł W1
• studni wodomierzowej Ø1200 bet. z układem telemetrycznym - 1 kpl.
• sieci wodociągowych o łącznej długości ok. 3510 mb
• zabudowy armatury z kształtkami, łącznikami, akcesoriami i oznakowaniem:
• robót drogowych w tym:
- rozbiórka nawierzchni drogowej ok. 6 530 m2
- wykonanie warstwy wiążącej 4 cm asfaltobetonem AC16W
- wykonanie warstwy ścieralnej 4 cm asfaltobetonem AC11S
• odwodnienia w tym:
- rozbiórka starego i budowa nowego kanału deszczowego Ø800 dł. ok. 112 mb
- wymiana 7 kpl. studzienek ściekowych Ø500 wraz z przykanalikami Ø200 dł. ok. 110 mb
- rozbiórka i budowa nowego ścieku betonowego 50x60x15 na dł. ok. 680 mb
- rozbiórka i budowa nowego betonowego trapezowego koryta na dł. ok. 62 mb
• montażu wodomierzy ze zdalnym odczytem w miejscowościach Sucha Psina, Boguchwałów, Wierzbno, Czerwonków, łącznie w ilości 318 kpl
- wodomierz jednostrumieniowy DN20, klasa metrologiczna min. R120, przystosowany do radialnego odczytu 315 szt.
-wodomierz jednostrumieniowy DN25, klasa metrologiczna min. R120, przystosowany do radialnego odczytu 3 szt
System zdalnego odczytu musi ściśle współpracować z posiadanym przez ZUK Baborów. W skład przedmiotu zamówienia w zakresie części II wchodzą następujące prace zasadnicze:
A) opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego w tym:
- projektu zagospodarowania terenu
- pełnobranżowego projektu architektoniczno - budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót,
- opracowanie pełnobranżowego projektu technicznego w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych,
- opracowanie przedmiarów,
- opracowanie kosztorysów szczegółowych,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży,
- uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji, wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych wobec którego organ administracji budowlanej nie wniósł sprzeciwu.
B) Roboty budowlane w zakresie:
- obsługi geodezyjnej,
- wykonania robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, w zakresie zgodnym z uzyskanym pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót
- dostawę i montaż urządzeń i instalacji,
- odtworzenia nawierzchni po wykonanych robotach,
- wykonania uruchomienia sieci wodociągowej,
Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca:
1) Wykona wszelkie prace przygotowawcze – zorganizowanie placu budowy, zapewnienie dostawy niezbędnych mediów na plac budowy, zapewnienie bezpieczeństwa i ograniczenie dostępu osób trzecich,
2) Opracuje i uzgodnieni projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz poniesie koszty związanych z prowadzeniem robót w pasie drogowym (koszty umieszczenia urządzeń obcych w pasie drogowym poniesie Zamawiający).
3) Przygotuje i złoży wniosek o zajęcie pasa drogowego w zakresie prowadzenia robót. Powierzchnie zajęcia pasa drogowego oraz terminy umieszczania urządzeń obcych w pasie drogowym winny wynikać z zatwierdzonego projektu organizacji ruchu
4) Oznakuje i zabezpieczy miejsca robót.
5) Zapewni kompleksową obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.
6) Zapewni nadzór autorski nad realizacją zadania
7) Dokona kamerowania nowo wybudowanych sieci i przyłączy.
8) Wykona geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przyjętą do zasobu geodezyjnego (w 3 egz. papierowych i 1 egz. w formacie pdf )
9) Wykona dokumentację powykonawczą zawierającą m.in. protokoły z wykonanych prób szczelności, kopie szkiców geodezyjnych powykonawczych, protokoły z badań zagęszczenia i nośności podłoża, badań laboratoryjnych wody, dokumenty jakościowe zabudowanych materiałów wraz z kompletem kart gwarancyjnych urządzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 1613216,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1796452,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1796452,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1796452,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo- Handlowy Kamil Duda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7481517127
7.3.3) Ulica: ul. Zielona 42,
7.3.4) Miejscowość: Kietrz
7.3.5) Kod pocztowy: 48-130
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
WOFIL Robert Muszański - roboty budowlane w zakresie modernizacji Stacji Uzdatniana Wody
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usługowo - Handlowy , Kamil Duda
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usługowo - Handlowy , Kamil Duda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1796452,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części II - Budowa tranzytu wodociągowego Czerwonków- Księże Pole wraz z przebudową sieci wodociągowej w Księżym Polu w formule zaprojektuj i wybuduj” na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp, ze względu na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2932840,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4169196,19 PLN
INNE PRZETARGI BABORÓW
więcej: przetargi BABORÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.
- Przebudowa drogi gminnej nr 109285D w ciągu ul. Norwida w Zgorzelcu
- Remont płyt betonowych, nawierzchni drogi celnej oraz nawierzchni betonowej na DPG w Kukurykach i Terminalu Samochodowym w Koroszczynie
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.