Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Lublin: Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych metod pracy w ramach programu Edukacja - program pomocy w dostępie do nauki dzieci i młodzieży niepełnosprawnych realizowanego przez PFRON.
Numer ogłoszenia: 200237 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2, ul. Głuska 5, 20-439 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 7444707, fax 0-81 7444707.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw2lublin.ck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych metod pracy w ramach programu Edukacja - program pomocy w dostępie do nauki dzieci i młodzieży niepełnosprawnych realizowanego przez PFRON..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych metod pracy w ramach programu Edukacja - program pomocy w dostępie do nauki dzieci i młodzieży niepełnosprawnych realizowanego przez PFRON. 1.1. Pomoce dydaktyczne wspomagające komunikację oraz edukacyjne programy komputerowe 1.2. Pomoce do prowadzenia terapii muzyczno-ruchowej i teatralnej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.31.00 - Pomoce dydaktyczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne Oryginalny kod CPV: 36.15.31.10 - Sprzęt dydaktyczny Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny Oryginalny kod CPV: 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki Oryginalny kod CPV: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający Oryginalny kod CPV: 36.31.60.00 - Instrumenty perkusyjne Kod CPV wg słownika 2008: 37.31.60.00 - Instrumenty perkusyjne Oryginalny kod CPV: 30.24.93.00 - Oprogramowanie edukacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego Oryginalny kod CPV: 25.26.30.00 - Płyty kompaktowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) Oryginalny kod CPV: 36.31.00.00 - Instrumenty muzyczne Kod CPV wg słownika 2008: 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty lub oświadczenia. 3. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 4. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagane w pkt.2.1. niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.2.1. - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa którym w pkt 3, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw2lublin.ck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy nr 2 20-439 Lublin ul. Głuska 5 tel/fax 081 74 447 07.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy nr 2 20-439 Lublin ul. Głuska 5 pok. nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomoce dydaktyczne wspomagające komunikację oraz edukacyjne programy komputerowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce dydaktyczne wspomagające komunikację oraz edukacyjne programy komputerowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.00-9, 36.15.31.10-2, 30.24.93.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomoce do prowadzenia terapii muzyczno-ruchowej i teatralnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pomoce do prowadzenia terapii muzyczno-ruchowej i teatralnej - instrumenty perkusyjne, sprzęt nagłaśniający, płyty CD z muzyką dla dzieci, instrumenty muzyczne, oświetlenie sceniczne..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.31.00.00-7, 32.34.24.00-6, 36.31.60.00-9, 25.26.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa subskrypcji oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters lub dostawa subskrypcji oprogramowania równoważnego, wraz z usługami wsparcia technicznego Producenta
- Usługa łącza podkładowego o przepływności co najmniej 40 Gb/s na portach o przepustowości 100 Gb/s z protekcją na trasie Puławy - Warszawa oraz na trasie Lublin - Katowice z podziałem na części
- Dostawa produktów leczniczych oraz utensyliów do receptury
- DZP.25.93.2025 - dostawa urządzeń do przygotowania preparatów histologicznych (1 kpl.)
- RDW w Puławach Wykonanie obsługi technicznej oraz napraw bieżących pojazdów będących na wyposażeniu RDW w Puławach. (zamówienie na rok 2026)
- Wykonanie robót budowlanych w CSR Łabędzia przy ul. Łabędziej 4 w Lublinie wg zadań 1-2
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia studyjnego oraz zestawów nagłośnieniowych i oświetleniowych dla realizacji działań projektowych w ramach projektu 'Młodzi Kreatorzy Przyszłości' nr FESW.08.03-IZ.00-0010/25" _16
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Zakup materiałów na potrzeby realizacji eksperymentów demonstracyjnych z biologii, fizyki i chemii
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej w
- Zakup wraz z dostawą zestawu dydaktycznego do biogazu- ZK-DZP.262.110.2025
- Dostawa wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowego miejsca opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach zadania inwestycyjnego: Utworzenie miejsc opieki dla dzieci do lat 3-budowa żłobka w Kamieniu Kraj.
więcej: Płyty kompaktowe (CD) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





