eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzPrzygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu "Senior-WIGOR" oraz przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców COM w Zgierzu.



Ogłoszenie z dnia 2025-05-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu "Senior-WIGOR" oraz przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców COM w Zgierzu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004274830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 56

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427164213

1.5.8.) Numer faksu: 427166590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopszgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopszgierz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1107570

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc Społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu "Senior-WIGOR" oraz przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców COM w Zgierzu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f80a66f-d478-4e42-9f2f-fb0bf7624a58

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237991

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00024043/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu "Senior-WIGOR" oraz przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców COM w Zgierzu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224281

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DzF.26.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142233,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu „Senior-WIGOR” w Zgierzu, ul. Cezaka 12

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych wraz z kompotem pięć razy w tygodniu, bez sobót, niedziel i świąt, przygotowanych na bazie własnych produktów z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego (pomieszczeń kuchennych, sprzętu i urządzeń kuchennych) z dostawą na miejsce zamówienia ( w pojemnikach gastronomicznych GN ze stali nierdzewnej i pojemnikach termoizolacyjnych GN spełniających wymogi HACCP) w terminie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.

1. Obiady powinny być dostosowane do wymagań zgodnych z zasadami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie. Pomieszczenia kuchenne, w których Wykonawca będzie przygotowywał posiłki winny spełniać wymogi Sanepidu, konieczne do prowadzenia zbiorowego żywienia.
2. W skład zestawów obiadowych będzie wchodzić: zupa, inna na każdy dzień tygodnia, drugie danie, przy czym w tygodniowym jadłospisie winny być uwzględnione trzy dni zawierające dania mięsne, jeden dzień zawierający danie rybne i jeden dzień zawierający danie bezmięsne. Do zestawu obiadowego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dodatki w postaci surówki lub warzyw gotowanych oraz kompot.
3. Posiłki zgłaszane jako „WYNOSY” muszą być porcjowane i dostarczane w pojemnikach cateringowych do zgrzewu.
4. Temperatura dostarczanych posiłków powinna wynosić:
- dla zup nie mniej niż 75ºC
- dla drugiego dania nie mniej niż 65ºC, dla drobiu nie mniej niż 75 ºC
5. Waga posiłków powinna mieć zachowane podstawowe standardy:
- zupa – 500ml/os
- drugie danie, w tym:
1) ziemniaki ( kasza, ryż, makaron) – 300g/os
porcja mięsa ( kotlet schabowy, drobiowy, mielony, gulasz) – 150 g/os
lub porcje kurczaka ( udko, 3 skrzydełka) – 150g/os
lub ryba – 150g/os
surówka lub jarzyny gotowane – 150g/os
2) lub naleśniki z dodatkami 300g/os
3) lub pierogi ( z serem lub z mięsem) 300g/os
- kompot – 200ml/os
6. Maksymalna dzienna liczba dostaw wynosi 50 obiadów (łącznie norm i diet).
7. Zamawiający przewiduje, że w dziennym zamówieniu ilość diet może wynosić od 5 do 10 zestawów.
8. Faktyczne ilości obiadów na dany dzień będą potwierdzane telefonicznie przez Zamawiającego w dniu dostawy do godziny 09.00.
9. Wykonawca dostarcza obiady własnym transportem do Dziennego Domu :Senior-WIGOR"
w Zgierzu przy ul. Cezaka 12 w godzinach od 11.30 do 12.00.
10. Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu propozycję jadłospisu na następne 10 dni roboczych, 2 dni robocze przed ich rozpoczęciem 2 dni robocze przed rozpoczęciem dekady.
11. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji ustalonego z Zamawiającym jadłospisu.
12. Proponowany przykładowy jadłospis obejmujący pięć dni roboczych został przedstawiony w załączniku nr.1
13. Z obiadów w Dziennym Domu " Senior WIGOR" w Zgierzu korzystają głównie osoby starsze, emeryci i renciści, dlatego też Zamawiający będzie miał prawo do wprowadzania zmian
w zaproponowanym przez Wykonawcę jadłospisie w przypadku gdy nie będzie on dostosowany do wymagań i upodobań pensjonariuszy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 79121 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II Przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Zgierzu, ul. Reymonta 14

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu kompleksowej całodziennej i codziennej obsługi beneficjentów Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Zgierzu,
ul. Reymonta 14 w zakresie żywienia. Usługa ma na celu zapewnienie zdrowego i zrównoważonego odżywiania dla dorosłych osób, biorąc pod uwagę zalecane normy żywieniowe, w terminie od maja 2025r. do 31.12.2025r.

Zadaniem Wykonawcy jest przygotowanie i dostarczenie:
1) obiadów dwudaniowych wraz z kompotem:
a) dla 17 beneficjentów –– od poniedziałku do piątku, bez świąt i dni ustawo wolnych od pracy;
b) dla 7 beneficjentów w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy;
2) śniadań:
a) dla 17 beneficjentów – od poniedziałku do piątku, bez świąt i dni ustawo wolnych od pracy;;
b)dla 7 beneficjentów w soboty i niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy;
3) kolacji: dla 7 beneficjentów – całotygodniowo.

1. Obiady będą dostarczane w formie ugotowanych dań, gotowych do podania.
Zestaw obiadowy powinien zawierać:
1) zupa – 500ml/os.
2) ziemniaki/kasza/ryż/makaron – 300g/os.
3) porcja mięsna/ryby – 150g/os. lub porcja bezmięsna: naleśniki/pierogi – 300g/os.
4) surówka ze świeżych lub gotowanych warzyw – 150g/os.
5) kompot - 200ml/os

W skład zestawów obiadowych będzie wchodzić: zupa, inna na każdy dzień tygodnia, drugie danie, przy czym w tygodniowym jadłospisie winny być uwzględnione:
- poniedziałek – piątek - trzy dni zawierające dania mięsne, jeden dzień zawierający danie
rybne i jeden dzień zawierający danie bezmięsne.
- sobota – danie bezmięsne
- niedziela – danie mięsne
2. Śniadania i kolacje będą dostarczane w formie produktów potrzebnych do przygotowania posiłku w formie stołu szwedzkiego w siedzibie Zamawiającego (Centrum Opiekuńczo Mieszkalne).
Zestaw do przygotowania śniadań/kolacji powinien składać się z niżej wymienionych produktów:
1) pieczywo (np. chleb, bułka, angielka) – 100g/os.
2) dodatek do pieczywa (np. wędlina/ser żółty/ser biały/pasztet – 50g/os.
3) pasta kanapkowa – 100g/os.
4) jajka gotowane/kiełbaski 2 szt/os.
5) masło (do posmarowania pieczywa) – 15g/os.
3. Wszystkie produkty muszą być świeże, wysokiej jakości, bez sztucznych dodatków i konserwantów.
4. Preferowane są sezonowe składniki.
5. Wykonawca przygotuje posiłki na bazie własnych produktów z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego (pomieszczeń kuchennych, sprzętu i urządzeń kuchennych) z dostawą na miejsce zamówienia (w pojemnikach gastronomicznych GN ze stali nierdzewnej i pojemnikach termoizolacyjnych GN spełniających wymogi HACCP).
6. Temperatura dostarczanych posiłków powinna wynosić:
- dla zup nie mniej niż 75ºC
- dla drugiego dania nie mniej niż 65ºC, dla drobiu nie mniej niż 75 ºC
7. Posiłki powinny być dostosowane do wymagań zgodnych z zasadami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie. Pomieszczenia kuchenne, w których Wykonawca będzie przygotowywał posiłki winny spełniać wymogi Sanepidu, konieczne do prowadzenia zbiorowego żywienia.
8. Posiłki powinny być dostosowane do potrzeb dietetycznych (np. dieta cukrzycowa, nisko/wysokosodowa) oraz zapotrzebowaniem kalorycznym właściwym dla osób dorosłych z niepełnosprawnością oraz osób starszych, zgodnie z bieżącymi ustaleniami między Wykonawcą a Zamawiającym.
9. Wykonawca dostarczy rozpisany tygodniowy jadłospis do Zamawiającego zawsze pierwszego dnia tygodnia tj. poniedziałek.
10. Częstotliwość dostaw: codziennie, o ustalonej godzinie. Śniadanie i kolacja do godz. 8:00, obiad w przedziale 12:00 – 13:00.
11. Faktyczne ilości posiłków na dany dzień będą potwierdzane telefonicznie przez Zamawiającego w dniu dostawy do godziny 7:00.
12. W dni świąteczne w tradycji chrześcijańskiej dostarczone posiłki będą tradycyjnymi daniami świątecznymi:
Wigilia 24 grudnia 2025r., w ramach obiadu i kolacji dostarczone będą:
1) zupa grzybowa 200ml/os.
2) kapusta z grzybami 200g/os.
3) karp 200g/os.
4) pierogi z kapustą i grzybami 200g/os.
5) kompot z suszu 250ml/os.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.5.5.) Wartość części: 72884,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79121 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79121 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79121 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIND Małgorzata Stańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261425920

7.3.3) Ulica: Janów 1B

7.3.4) Miejscowość: Smardzew

7.3.5) Kod pocztowy: 95-002

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79121 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72884,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72884,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72884,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIND Małgorzata Stańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7261425920

7.3.3) Ulica: Janów 1B

7.3.4) Miejscowość: Smardzew

7.3.5) Kod pocztowy: 95-002

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72884,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.