eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówBudowa ul. Królik (102416L) w m. Łuków



Ogłoszenie z dnia 2023-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Królik (102416L) w m. Łuków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łuków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 17

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.lukow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fcba6f2-e336-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Królik (102416L) w m. Łuków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fcba6f2-e336-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030918/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ul. Królik (102416L) w m. Łuków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00191177

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową ulicy Królik wraz z infrastrukturą techniczną w ramach zadania inwestycyjnego: „Budowa ul. Królik (102416L) w m. Łuków”. Zadanie obejmuje prace w zakresie budowy: jezdni, ścieżki pieszo-rowerowej, chodników, zjazdów oraz budowy sieci : kanalizacji deszczowej z przykanalikami i wpustami deszczowymi, sieci elektroenergetycznej kablowej nN oświetlenia drogowego, sieci elektroenergetycznej kablowej nN, podbudowy słupowej dla telekomunikacyjnych linii kablowych, kanalizacji kablowej, kanału technologicznego, sieci wodociągowej, sieci gazowej. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach należących do Inwestora stanowiących pas drogowy.
4.2. Zakres robót objętych zamówieniem:
4.2.1. w zakresie robót przygotowawczych i porządkowych
 przygotowanie terenu, wytyczenie osi jedni i przebiegu uzbrojenia terenu, roboty rozbiórkowe itd.
4.2.2. w zakresie robót branży drogowej:
 budowa jezdni,
 budowa ścieżki pieszo-rowerowej;
 budowa chodników;
 budowa zjazdów,
 budowa skrzyżowań z drogami bocznymi;
 rozbiórka ogrodzeń, elementów drogowych(nawierzchnie, krawężniki, obrzeża), budynku mieszkalnego, wykonanie zieleńców
4.2.3. w zakresie robót branży sanitarnej:
 budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami deszczowymi i przykanalikami;
 rozbiórka i budowa kolidującego odcinka sieci gazowej;
 rozbiórka i budowa kolidującego odcinka sieci wodociągowej;
4.2.4. w zakresie robót branży elektrycznej:
 budowa kablowej sieci energetycznej nN oświetlenia drogowego;
 rozbiórka i budowa kolidującej kablowej sieci energetycznej nN;
4.2.5. w zakresie robót branży telekomunikacyjnej:
 rozbiórka i budowa kolidującej kanalizacji kablowej;
 rozbiórka i budowa podbudowy słupowej dla telekomunikacyjnych linii kablowych;
 rozbiórka i budowa kolidującej kablowej sieci telekomunikacyjnej;
 budowa kanału technologicznego;
4.3. Prace budowlane poszczególnych branż powinny być ze sobą skoordynowane i prowadzone w taki sposób, aby wprowadzać jak najmniejsze utrudnienia w ruchu kołowym i pieszym.
4.4. Charakterystyczne parametry wielkościowe założonej budowy drogi wg projektu: długość
1 381,5 m ( z podziałem na odcinki : ul. Królik: 869m, ul.KDPJ10:109m, ul. KDD5:193m, ul. KDPJ8: 210,5m).
4.5. Roboty należy wykonać na podstawie decyzji ZRID Nr 1341/2021 z dnia 28.03.2022 roku.
4.6. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SWZ. Roboty należy realizować po uprzednim zawiadomieniu w imieniu Zamawiającego Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o terminie rozpoczęcia robót budowlanych. Po zakończeniu robót, w imieniu Zamawiającego zawiadomić Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Łukowie o zakończeniu budowy.
4.7. Zaleca się zachowanie następującej kolejności m.in. poniższych robót przy realizacji:
4.7.1. przygotowanie terenu,
4.7.2. wytyczenie osi jezdni i przebiegu uzbrojenia terenu,
4.7.3. roboty rozbiórkowe,
4.7.4. rozbiórka i budowa sieci infrastruktury technicznej ( prace branżowe),
4.7.5. roboty ziemne związane z budową konstrukcji nawierzchni,
4.7.6. wykonanie warstw podłoża i podbudowy,
4.7.7. ustawienie krawężników,
4.7.8. wykonanie zjazdów, chodników, ścieżek pieszo-rowerowych, ciągu pieszo-jezdnego,
4.7.9. wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego,
4.7.10. prace porządkowe i wykonanie zieleńców tj. wyprofilowanie, wygrabienie, posiew trawy.
4.8. Zamawiający wymaga od oferenta stosowania się do złożonego harmonogramu płatności
w związku z realizacją Projektu przy udziale dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
4.9. Wykonawca koordynując prace na bieżąco ma możliwość aktualizacji prac zawartych
w harmonogramie z uwzględnieniem limitu finansowania na dany rok kalendarzowy.
4.10. Zakres rzeczowy ujęty przez Wykonawcę musi być zgodny z projektem budowlanym oraz złożonym wnioskiem o dofinansowanie.
4.11. Realizacja zadania zamyka się w granicach pasa drogowego.
4.12. Odtworzenie istniejących przyłączy wykonać w granicach pasa drogowego z lokalizacją słupów
w istniejącej linii przyłącza. Prace należy wykonywać z zachowaniem ciągłości zasilania dostaw mediów.
4.13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera (OPZ) w poszczególnych częściach załącznika nr 1 do swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny wszystkich ofert przewyższają kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.