Og³oszenie z dnia 2023-05-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00294724/01 - Wynik z dnia 2023-07-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Centrum Aktywno¶ci "S³oneczna" - utworzenie plenerowego obiektu rekreacyjnego w Rucianem-Nidzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA RUCIANE-NIDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671544
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: al. Wczasów 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ruciane-Nida
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-220
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@ruciane-nida.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ruciane-nida.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Centrum Aktywno¶ci "S³oneczna" - utworzenie plenerowego obiektu rekreacyjnego w Rucianem-Nidzie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf6d6caa-fde9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00237963
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-05-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00015424/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Centrum aktywno¶ci "S³oneczna" - utworzenie plenerowego obiektu rekreacyjnego w Rucianem-Nidzie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
W ramach dzia³ania 4.2 „Realizacja lokalnych strategii rozwoju kierowanych przez spo³eczno¶æ” w ramach Priorytetu 4. Zwiêkszenie zatrudnienia i spójno¶ci terytorialnej, objêtej programem Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf6d6caa-fde9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która dostêpna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”,
3. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”).
5. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i zadawanie pytañ. „Formularze do komunikacji” umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
6. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± lub rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7. Mo¿liwo¶æ korzystania z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia.
Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania, w zak³adce „Komunikacja”.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: umig@ruciane-nida.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków pozosta³e zapisy zawarte s± w Rozdziale X Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ruciane-Nida reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Ruciane-Nida z siedzib± w Rucianem-Nidzie, Aleja Wczasów 4, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Ruciane-Nida; 2) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Bartosz Moroz (kontakt: Urz±d Miasta i Gminy Ruciane-Nida, Aleja Wczasów 4, 12-220 Ruciane-Nida, telefon 087 425 44 52, e-mail: bartosz.moroz@ruciane-nida.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp;5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;9) nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Aktywno¶ci „S³oneczna” – utworzenie plenerowego obiektu rekreacyjnego w Rucianem-Nidzie, a w szczególno¶ci:
1) Roboty rozbiórkowe,
2) Podbudowa,
3) Elementy ulic:
- nawierzchnie z kostki betonowej grubo¶ci 80 mm bezfazowej na podsypce cementowo-piaskowej – grubo¶ci 50 mm z wype³nieniem spoin zapraw± cementow± – 1.339,5 m2,
4) Nawierzchnie:
- nawierzchnie z kruszyw ³amanych grubo¶ci 20 cm (docelowa grubo¶æ 18 cm) krotno¶æ = 0,9 – 1.339,50 m2,
5) Roboty dodatkowe,
zgodnie z przedmiarami robót stanowi±cymi za³±cznik do SWZ.
2. Szczegó³owy zakres prac zosta³ ujêty w: projektach budowlanych stanowi±cych za³±cznik nr 9 do SWZ, przedmiarach robót stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ, projektowanych warunkach umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi±cych za³±cznik nr 8 do SWZ.
3. Ze wzglêdu na wynagrodzenie rycza³towe przedmiary robót maj± charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w tym w szczególno¶ci zgodnie z ustaw± Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021, poz. 2351 ze zm.). Wskazane przez Zamawiaj±cego nazwy w³asne producentów nie s± wi±¿±ce dla Wykonawcy i nale¿y je traktowaæ jako przyk³adowe do okre¶lenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjête typy materia³ów i urz±dzeñ (wskazane w dokumentacji technicznej) zosta³y u¿yte wy³±cznie przyk³adowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materia³ów i urz±dzeñ równowa¿nych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien okre¶liæ ich parametry, celem wykazania, ¿e spe³niaj± warunki okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwi±zania równowa¿ne zgodnie ze swoj± definicj±, musz± posiadaæ parametry oraz spe³niaæ standardy nie gorsze ni¿ produkty podane przyk³adowo. Do wskazanych w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma okre¶lenie „lub równowa¿ne", co oznacza, ¿e Wykonawca mo¿e u¿yæ innych produktów ni¿ okre¶lone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, jednak¿e wy³±cznie pod warunkiem, ze posiadaj± one to¿samy charakter u¿ytkowy (to¿samo¶æ funkcji) oraz, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeñstwa u¿ytkowania nie gorszych od za³o¿onych w wy¿ej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiaj±cego. W miejscu, gdzie Zamawiaj±cy dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomoc± norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 99 ust. 3-5 Ustawy Zamawiaj±cy, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie ze SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Zamawiaj±cy zgodnie z art. 127 ust. 1 skorzysta z dokumentów bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w jednolitym dokumencie dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków. 2 O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4 do SWZ. 3. O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ. 4. Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nienie warunków, o których mowa w art. 112 ust 2 Ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust 1 Ustawy Wykonawca, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 2 SWZ przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w pkt 1. 5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci. 6. Dokument, o którym mowa w pkt 5 powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 7. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 5 zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt 6 stosuje siê.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy. 2. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy). 3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cego zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, - za³±cznik nr 3 do SWZ. 4. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty i wystêpowania w imieniu Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, je¿eli Wykonawca nie bêdzie wystêpowa³ osobi¶cie lub poprzez przedstawiciela upowa¿nionego w dokumentach rejestrowych. (je¿eli dotyczy). 5. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. (je¿eli dotyczy). 6. Zobowi±zanie innego podmiotu (je¿eli dotyczy) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, je¿eli Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 oraz art 118 ust. 3 Pzp. 7. Wykaz podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca powierzy czê¶æ zamówienia podwykonawcom (w formularzu ofertowym). Wykonawca, który zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec innych podstaw wykluczenia udzia³u w postepowaniu, przedstawia o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczenia. 8. O¶wiadczenie w przypadku z³o¿enia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia z którego powinno wynikaæ, jaki zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie - za³±cznik nr 11 do SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.2. Pe³nomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania: zwraca siê do Zamawiaj±cego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê, itp.
3. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ;
2) sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:
a) Wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd± dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX SWZ, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z wytycznymi znajduj±cymi siê w Rozdziale XIV SWZ;
b) Wykonawca winien przed³o¿yæ dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w Rozdziale IX ust.5 pkt 1) lit. a, b, c SWZ dotycz±ce ka¿dego partnera konsorcjum osobno;
c) o¶wiadczenia, o którym mowa w pkt Rozdziale IX ust. 1 pkt 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców osobno;
d) o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, wykaz osób sk³ada pe³nomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
e) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie;
f) wszyscy partnerzy bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami;
g) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant (pe³nomocnik) pozosta³ych.
Uwaga: warunki, o których mowa w Rozdziale IX SWZ (warunki uczestnictwa w przetargu) podmioty sk³adaj±ce ofertê wspóln± jako konsorcjum mog± spe³niaæ ³±cznie.
3) przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê konsorcjum.
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o uzyskanie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ przedstawione w oryginale lub elektronicznej kopii, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczono notarialnie opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie (na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, s± oni zobowi±zani wykazaæ, i¿ stawiany przez Zamawiaj±cego warunek spe³nia w ca³o¶ci co najmniej jeden z nich.
7. W przypadku Wykonawców powo³uj±cych siê na zasoby podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 Pzp, s± oni zobowi±zani wykazaæ, i¿ stawiany przez Zamawiaj±cego warunek spe³nia w ca³o¶ci samodzielnie – lub – w ca³o¶ci jest on spe³niany przez podmiot udostêpniaj±cy, na zasoby którego Wykonawca siê powo³uje.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy PZP przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do tre¶ci zawartej umowy. Ka¿da zmiana umowy musi byæ zg³oszona na pi¶mie oraz wymaga zgody drugiej strony. Projektowane zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy, okre¶lone zosta³y w rozdziale XXI SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-06-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-14 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-07-13
INNE PRZETARGI RUCIANE-NIDA
wiêcej: przetargi RUCIANE-NIDA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont dróg gminnych
- ZazieleniaMY PIETRYNÊ
- Przebudowa drogi gminnej wewnêtrznej w ci±gu ul. Nowszej w Nowej Soli wraz z budow± odwodnienia i o¶wietlenia drogowego oraz przebudow± koliduj±cych sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej.
- Zagospodarowanie czê¶ci terenu dzia³ki nr 168 przy ul. Harcerskiej 1 w Che³mnie, w celu odsuniêcia wód opadowych od budynków.
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowo¶ci G³ubczyn
- Remont ulicy Natoliñskiej w Dzielnicy ¦ródmie¶cie m.st. Warszawy.
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.